Posts: 130
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2015
Reputation:
1
bell Wrote:Рових, рових из темите, но нещо не ми стана ясно на нафтите колко броя помпи има в резервоара и принципа на тяхното действие. Гледам в продавалника се продават втора употреба, но съвсем различни по вид и изглед.
Ако тази която засмуква горивото от дъното не работи може ли това да доведе до грешка 2505 "Ниско налягане на горивото" при големи натоварвания (съответно влизане в авариен режим)?
А за това, че не работи съдя с емпирични догадки, защото на 15 л. нафта в резервоара ми колата решава, че няма гориво и спира от раз....
Филтърът за гориво сменян ли е скоро.
Защо не напълниш резервоара и тогава виж дали дава грешка. Поне ще си сигурен, че има достатъчно налягане
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Филтъра е на 8 км.
Това беше първото, което сменихме като взе да набива ЕСМ "2505" ...
Освен това има логика да има втора помпа за печката ... и аз имам такава глезотия.
Но, ако истинската помпа в резервоара не работи, то би ли могла колата изобщо да запали?!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
bell Wrote:Филтъра е на 8 км.
Това беше първото, което сменихме като взе да набива ЕСМ "2505" ...
Освен това има логика да има втора помпа за печката ... и аз имам такава глезотия.
Но, ако истинската помпа в резервоара не работи, то би ли могла колата изобщо да запали?! еми извади буксата и виж дали ще запали, ако не запали значи работи, ако запали и пак имаш прболеми остават съмненията за работеща но не с достатъчен дебит
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
bell Wrote:Филтъра е на 8 км.
Това беше първото, което сменихме като взе да набива ЕСМ "2505" ...
Освен това има логика да има втора помпа за печката ... и аз имам такава глезотия.
Но, ако истинската помпа в резервоара не работи, то би ли могла колата изобщо да запали?!
Колега Белюникидзе, с печка или не помпата в резервоара е ЕДНА. Някои хора колкото и да им се иска да спорят няма как да чуят какво им се казва понеже чуват само себе си ...
На втория въпрос - ако не бачка помпата може ли да запали колата - отговора е ДА.
Извади помпата и виж точно от кой вид е преди да тръгнеш да купуваш друга.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
j-ikata Wrote:Аз лично съм карал с изгоряла такава около половин година и нито веднъж не ми е забила. В резервоара помпата е една ,намира се отдясно и от нея се отклоняава ,чрез две гъвкави тръби ,сонда и поплавък към другата половина на резервоара. Обаче има една система от клапанчета която помага да се засмуква от тази половина на резервоара ,в която има гориво. И ако там нещо е запушено ,разместено или откачено - ето ти резултата. Дори помпата да работи ,ако засмука въздух ,ясно какво става. Въпроса е защо сега се получава това нещо ,след като ти смени само двигателя ,нали? Помпата за високо налягане от стария двигател ли е или от новия? Чувал съм ,че соленоидът, който регулира високото налягане понякога прави такива мизерии.
Стефане, прочети хубаво пак този пост.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Днес и утре ще направим още два опита - със стария датчик за налягането на рейла, и старата помпа за високото налягане и ако не стане --вдигам ръце и ще си я карам така....
Пак да повторя, новия двигател го взех на риск, без да го знам дали изобщо работи и как работи. Доверих се на младежа.
След неговото слагане дори самите майстори признаха, че е много добре балансиран и работи супер. Направихме тест на дюзите с колби и две от тях връщаха двойно повече нафта и тях ги сменихме с две от старите, които са проверени.
Направи ми впечатление, че тъй като е от 2002 (моя стария е 2003) има леки разлики горе по самия капак. Даже има някаква букса, която сега си стои празна, не знам за какво е... Фрегатата е чипосвана при Брезел в Годеч, не знам дали има значение чипа зависи ли за модела и годината на мотора ...??
Преди изпушването на стария и той ми правеше магарии (влизане в авариен), но ги правеше при над 4000 оборота на пета скорост, тоест само на магистрала и то в много редки случаи. Та ако и с тези опити не стане взимам си фрегатата и ще си я карам по-пенсионерската, че два месеца гърба ми се изкриви в един Ланос..... (който от взимането му през 2011 е влизал в сервиз само за масла и филтри :lol: :lol: :lol: )
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Тая букса не ти трябва , няма се плашиш. Използвали са твоята старата която е на интеркулера
п.п. няма да се отказваш ако трябва помощ свиркай
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Абе до Заарата може и да стигне, ма на връщане ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
|