Аааааа чакай беееееее, оффффффф
Много съм зле. Извинявай, Аз през цялото време ти говоря за друг компонент.
Да, както е казал един от колегите в темата - най-лесно е двигателя с кутиятата заедно с магарето остават на земята, а колата се повдига нагоре. Сменя се каквото ще се сменя и обратно.
Друг метод е, слага се една грдеда за бомбетата, която държи двигателя на мястото му. Ето такава:
Вдига се колата с повдигача, сваля се магарето /стотвтно всичко необходимо за целта - полуоски, носачи, кормилна рейка/ и се сваля кутията надолу, като трябва поне един помагач да не бъде изпляскана на пода. Има и стойки за целта де...
Аз поради липса на повдигач вадя двигателя и кутията отгоре с лебедка, бутам купето назад, пускам двигателя с кутията на земята, Сменям каквото ще сменям и връщам обратно. Тази процедура АБСОЛЮТНО САМ я правя за ден и половина, без канал, без повдигач, само с една лебедчица на тавана и стандартен набор от инструменти. Ако го направя защото ми е работа и целя да изкарвам пари, не да се кефя и да пия 10 кафета с 2 кутий цигари сигурно и за ден ще се справя.
Забрави за линка, който ти дадох. Той казае раздатъчната кутия за 4х4 колите. Просто в 1 през ноща съм чел през ред и съм разбрал че ти тече от друго място... /което ми беше на мен на дневен ред/. Съжалявам.
Да, по-трудоемко е от казаното от мен в темата, но практичски това си е смяна на скоростна кутия. Масово вземат по 300 лева. Семерината като такава е 1 минутка и започват наобратно.
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало