The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Огромна благодарност към колеги!

#11
Ignat40 Wrote:10х Tisho
Нямам идея как я е карал 1-я собственик, но последните 25 000 е карана предимно извънградско. То не че вече има значение.
За останалото - на 100% същото ми казаха в сервиза днес.
За съжаление ебей няма да ми свърши работа, защото другия понеделник да я вкарам за ремонт.

П.С.
Ходих и в МП, за моя изненада, цените ба лагерпомпата и съединителя, са сравними с тези на другите марки които ми предлагат. За съжаление обаче съединителя го нямат наличен.


На някой неща цените са им нормални... И на S80-то съединителя го взех оттам.
Reply

#12
[Image: 037327283.jpg?r=0]

[Image: 037327284.jpg?r=0]
Цъкни на снимка за да стане по-голяма.

На първата снимка се виждат парт номерата. Явно си с маховик, но както Тишо вече ти каза - на бензинките държат по 2-3 смени на съединител.
Скритата ми надежда беше да имаш теч по карантиите дето съм зуумнал на 2-рата картинка. Много компоненти, много надки, съответно много вероятности за проблем.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#13
Ignat40 Wrote:Аз писах във фейса, но не ми пречи да се повторя, може пък да помогне на някого.
Прибирахме се от морето. Минахме през Мадарския конник и по нанадолнището към село Мадара (то си е голямо) за малко ми присветна надпис за ниско ниво на спирачната течност. Не се притесних особено, защото накладките са за смяна и реших, че заради това.
След по-малко 100 км, преди Търговище, спряхме да хапнем на едно крайпътно заведение. Колата беше спряна съвсем леко надолу. След около час седнах колата и като натиснах съединителя, педала пропадна до долу. Имаше съвсем лееек захват. Включих на задна, за да изляза от паркинга. Като изключих обаче, първа не искаше да влиза и до там. На мястото, на което бях паркирал колата нямаше масло, но там където спрях вече имаше. Явно се е събирала върху кората и като съм я раздвижил се е разтекла по асфалта.
От там вече, благодарение на колегите, които съм изброил по-горе, придобих увереност, че мога да се справя без да викам пътна помощ и потеглих към Търговище. Успях да включа 1-ва от там до 3-та с 60 и от вълнение и с дръпната ръчна спирачка ....
На Търговище спрях на една бензиностанция и долях спирачна течност, по съвет на колегите. Първоначално нямаше никаква промяна. После обаче влезе първа и пак до 3-та с 60 към Велико Търново, където имам приятели и роднини да помагат. По пътя се обадих на приятел да ми препоръча майстор и той ми даде координатите на един, който е точно преди Велико търново, та да не се налага да въртя без съединител из града.
Като стигнах при него, изключих от скорост и се оказа, че педала на съединителя си е с нормалната твърдост. Майстора каза, да се прибирам да спя, защото той е поръчал помпата (казали му, че за този модел била само една) и като я получи за 20 минути я слагаме и продължавам.
Е да ама не. На другия ден (след обед), като пристигна частта, се оказа, че моята кола е с "лагерна помпа", което означава разглобяване на съединителя и т.н. Цялата операция нямаше как да се случи преди понеделник-вторник, така че реших да се прибирам към София.
Пристигнахме благополучно. Колата харчеше по около 100 гр. спирачна течност на 100 км, но като изключим това всичко беше наред.
Звънях на няколко сервиза, общо взето в най-добрия случай предстои ремонт за около 1000 лв. в най-лошия за 2000 Sad Трябва да се отвори за а се каже със сигурност.
Така или иначе това е по-добрият вариант от това да стоя някъде по пътищата и да се чудя кой и къде да оправя колата.

П.С.
Това е първия проблем с тази кола (от около 40), за който (засега) няма да обвинявам МП, защото все пак вече съм навъртял 7-8 000 км и вероятно е повреда от "естествена" употреба.
По-скоро се чудя какви са тези коли "фор лайф" дето събарят съединител на 120 000 км ...
Не знам дали ще ти прозвучи успокоително, но и мойта лагер-помпа гръмна, когато колата беше на 55000 км, купил съм я нова и това бяха реалните километри. Тогава научих в сервиза, че лагер-помпите са два модела - метални и пластмасови/ според механиците/ и на мойта фабрично е монтирана такава с пластмасов корпус. Симптомите бяха 1:1 като при теб, смених само помпата и маслото в кутията и до момента/ да не чуе дявола/ - 130000 км нямам грижи със съединителя. По спомен цялата галимация ми струваше 650 лв, като помпата я взеха от МП и ми показаха фактура за 420 лв.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)