The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГИ Romano, настройката куца

#21
Малко продължение към темата.
Работата на двигателя се подобри, но не напълно, доста прочетох и за газовите дюзи, за Romano fast каквито са моите, дават 3 ома съпротивление, и 2 милисекунди време на отваряне, което звучи нелогично, и съм почти сигурен, че не могат да дозират правилно.
Бензиновото време на празен ход ми е 2 милисекунди, оттук стигам до извода, че и тези дюзи не са за мен, още повече, че тази кола е "full group"
Наред са дюзите Smile
Reply

#22
Здравейте, най-после сагата ГИ приключи за мен, щастливо и не толкова.
Щастливо защото вече карам на газ без влудяващото прекъсване.
И, не толкова щастливо защото от ГИ Романо не остана нищо, едни пари хвърлени в кофата благодарение на алчен газаджия.
Малко пояснения, дюзите на Романо не могат да дозират горивото добре, и от там идва проблема при системи на впръскване "фулгруп"
Изпарителя на романо монтиран на моята кола се оказа дефектен, и освен това неотговарящ на мощноста на автомобила.
Благодарение на колегата "vato"
Огромни благодарности.
Reply

#23
Интереса клати феса. На моя преди монтажа му викам да сложим читави дюзи ще си доплатя " няма никакъв смисъл тия са перфектни няма да имаш проблеми" за Rail ig1 иде реч, къде и времената никъде не им пише, че и на кола с турбо. 1- година мъки да се настрои и каране с бедна смес у високите докато не си ги смених сам и разпробих с 1мм отгоре и о чудо газовата се мапна перфектно от първият път на автоматична настройка. Няма сецане няма светещи сонди по тоблото, ама за такива "майсторЕ" само сопа трябва. Радвам се, че си решил проблема, макар и по трудния начин, но пък това са безценни житейски уроци.
Reply

#24
Благодаря колега, безценни са определено.
Разбирам, да съм търсил евтинко, отстъпки, тънежи някакви, нормално да стане така.
Но, изришно му казах парите нямат значение, направи ми колата както трябва, за да не ми кажеш, че проблема е в нея, защото няма да го повярвам.
И така и стана Smile
Reply

#25
Край на проблема!!! ОБОБЩЕНИЕ

След дълги и тежки мъки проблемите са разрешени, какво промених!?
1. Колектори, щуцерите бяха навити зад клапите на колектора.
2. Поставих дюзи Баракуда (без нужда)
3. Смених газовия компютър и съпътстващата електроника (без да е нужно)
4. Смених изпарител (без нужда)

ЗАКЛЮЧЕНИЕ
След всички набутвания на финикийски знаци, и последващи подобрения на работата на мотора, все оставаше
едно леко прекъсване между 1500 и 2000об.
И най-накрая, като по-чудо,приятел ме прати при едно момче и този пич като се заинати, не та не, от тук кола си тръгва поправена
8 часа си игра с нея.
Освен всички простотии които ми беше сътворил "васко газ" се оказа, че мапа на газта лъже в стойностите които показва.
Това гадно нещо и на двете електроники се оказа боклук.
И никой газаджия не се сети да премери и сравни стойностите на мапа и механичен уред.
п.с Много майстори обиколих, не им се занимава защото от мен губели пари, нямали толкова време казваха, ходи при твоя газаджия да си свали газовата и ела ние да ти сложим. Всичките БИЗНЕСМЕНИ ама на лесни пари.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)