The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Зов за помощ за 1.7 турбо

#1
Здравейте!
Виждам, че всички тунинговат 2.0 и 2.5 турбо, само че моят случай е с 1.7 турбо.
Карам Рено 19, на което монтирах 1.7 турбо от Волво.
Проблемът при мен е... На празен ход е много богата, но над 4 000 оборота беднее МНОГО. Инсталацията на колата е правена и всичко й е наред.
Модификациите по мотора са следните:
- Разпределителен вал от 1.7, пълна инжекция
- Дросел, също от 1.7, пълна инжекция
- Турбината е стандартна, но е на 0.6 (пик на турбото- 0.8)

Сменял съм дросел с тпс-а на него, дебитомер, ламбда сонда и съм сложил други два компютъра - за запалване и за горивото.
Промяна няма никаква, колата си беднее - разбрах, че има този проблем, защото от ауспуха мирише ужасно лошо, като на разтопена пластмаса и бакелит.
Моля, който знае или може да помогне (или да ми препоръчате човек, който може да ми помогне) - съвет, идея какво да направя, за да не беднее- кой с каквото може, ще съм много благодарен Smile

Благодаря предварително!
Reply

#2
Пробвал ли си все пак да следиш показанията на ламбда сондата, за да си сигурен че беднее и с колко. По принцип миризмата прилича на такава от изгоряло масло. На мен ми сълзеше върху изп. тръба и бях убеден че някаква пластмаса се е запалила, даже и на прегряло феродо биеше. Турбото да не изпуска масло от към топлата част.
Reply

#3
Колата харчи масло, но не капе и не тече от никъде.
Миризмата се усеща само когато подавам газ. На място и при нормално каране не мирише, само при ускоряване смърди ужасно.
Доколкото знам, всички турбо коли харчат масло, особено тези, които са с вдигнати с по-висока от стандартната мощ.
Reply

#4
Принципно,ако си с оригиналните инжектори,ще е бедна сместа при надуване над 2000 оборота и стандартен компютър.
Аз при атмосферката ( "Жабчо") реших проблема по следният начин. :
- Първо смених инжекторите с подходящи и с резерв за пълнене във средни и високи обороти.
- След това сложих една Мега 4 (около 600 кинта бюджет);
- махнах оригиналната бубина и сложих бубини на всеки цилиндър ( от БМВ Е39).
- Накрая добавих датчик на коляновият вал и нещата си дойдоха на местото(след полеви настройки на мегата).
Сега от 1200 оборота на празен ход,до ограничител на 7500 оборота си пълни равномерно.
Но пак да напомня,без бърз комп,нещата стават трудно с програмирането.А без полеви тестове с данни от сондите още по трудно.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)