The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Лампи и фарове.

#21
Billbo Wrote:DRL свързан към дългите на 30-40% прави слаба червенееща светлина. Абсурд да заслепи денем някого. Повечето светодиодни дневни светят по-интензивно.
Май не си се движил по пътищата скоро, да видиш колко коли са с пуснати дълги за дневни светлини. Видимо са с намален интензитет, но пак е силно.
Reply

#22
И диодните и DRL на дългите са отвратителни, но поне тези на дългите съм си ги насочил на долу и никой не заслепяват... даже ми се ще да сложа като на Ауди A8 Led на дългите, но се чудя на какъв принцип са те, дали не са само ДРЛ или стават и на дълги при тях.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#23
Тишо за свещте, че още ми е прясно...
Та, както ти бях казал релето връща грешки. Ама хванах някои зависимости:
1. При откачена букса и тотално окъсена /към корпус/ свещ грешките са еднакви. 2 бяха, дано имам срийншот на другия компютър.
   
Загледай се в лявата - със скъсан корпус е и сърцевината е давала а късо към него.

2. Колкото изнемощяла свещ да забодеш, ако все пак има някакво греене от нея - няма да хвърли грешка. Имах една, която я държа повече от 5 секунди и ефекта е единствено леко пушече от върха й. За зачервяване и дума не може да става. Та тая свещ завита, според колата беше здрава. За мен е само тапа на дупката си Smile

Та мисълта ми е - това че не ти връща грешки не гарантира че са ОК.



И пак на тема свещи /за архива Smile /: ако сте решили да си ги сменяте - поливайте ги два-три дена преди това поне с WD-40. Най-добре със спрей за развиване, по принцип, но понеже аз в куфара не си нося такъв и WD-то свърши работа. След това при развиването много внимателно. Ако вървят трудно - ход напред половин назад. Ако си се развият на ръка, сипете си по една бира Smile При завиването - малко WD-40 няма да навреди, но със сигурност ще помогне.

Една скъсах при развиване и една скъсах, забележете - при завиване /нова оригинална/. Ядох бахура и за следващия път си знам - пипам като зъболекар Smile
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#24
Аз да не остана по назад и аз смених моите . 5 от 5 бяха изгорели - не окъсили. Никаква индикация по таблото. Като ги минах с мултицета и си признаха всички Big Grin
И аз ги пръсках 3-4 дни преди това с спрей (rust remover) или нещо подобно. Ама аз забих динамометричния на развиване и на 30нютона да няма ексцесии Big Grin. За щастие се развиха леко и безпроблемно. За завиването после стегнах с около 10нютона ... незнам дали е малко...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)