Тишо за свещте, че още ми е прясно...
Та, както ти бях казал релето връща грешки. Ама хванах някои зависимости:
1. При откачена букса и тотално окъсена /към корпус/ свещ грешките са еднакви. 2 бяха, дано имам срийншот на другия компютър.
Загледай се в лявата - със скъсан корпус е и сърцевината е давала а късо към него.
2. Колкото изнемощяла свещ да забодеш, ако все пак има някакво греене от нея - няма да хвърли грешка. Имах една, която я държа повече от 5 секунди и ефекта е единствено леко пушече от върха й. За зачервяване и дума не може да става. Та тая свещ завита, според колата беше здрава. За мен е само тапа на дупката си
Та мисълта ми е - това че не ти връща грешки не гарантира че са ОК.
И пак на тема свещи /за архива
/: ако сте решили да си ги сменяте - поливайте ги два-три дена преди това поне с WD-40. Най-добре със спрей за развиване, по принцип, но понеже аз в куфара не си нося такъв и WD-то свърши работа. След това при развиването много внимателно. Ако вървят трудно - ход напред половин назад. Ако си се развият на ръка, сипете си по една бира
При завиването - малко WD-40 няма да навреди, но със сигурност ще помогне.
Една скъсах при развиване и една скъсах, забележете - при завиване /нова оригинална/. Ядох бахура и за следващия път си знам - пипам като зъболекар
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало