The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
харч на масло

#11
Аз имам 940 2,4 турбо дизел интеркулер и също малко хар4и около литър и полвина на 10000 км оба4е аз имам малък те4 или е от фтулката на разпределитетелния вал или от гарнитурата ама не съм разглабял нищо. Иначе съм 4увал 4е хар4ат малко пове4ко масло тези двигатели ама не ми се вярва може би при мен е от те4а. ина4е турбото ако е скапано духа масло.
Reply

#12
Аз имам 940 2,4 турбо дизел интеркулер и също малко хар4и около литър и полвина на 10000 км оба4е аз имам малък те4 или е от фтулката на разпределитетелния вал или от гарнитурата ама не съм разглабял нищо. Иначе съм 4увал 4е хар4ат малко пове4ко масло тези двигатели ама не ми се вярва може би при мен е от те4а. ина4е турбото ако е скапано духа масло.
Reply

#13
Обобщено ще кажа от прочетеното. И мойте сведения и опит.

Този VW 2,4 дизел, без и с турбо и кулер са податливи на някой състояния като теч или харч на масло двигателно, както и на антифриз т главата и блока.
За маслото.
цитат ""по-плътно" - като минералното, нещо от сорта на 15W40""
Такова да се сложи - добавки - пожелание - аз съм без такива екстри.
Турбото.
След определени 100хл. км е нормално да хвърля масло към кулера, а от там в смукателните тръби. Тук е въпроса да не е много. Нормалното е маркуча да е омаслен леко на входа преди кулера. Ако и на изхода е омаслено но повечко не е много добре - това се подразбира от доливането. Пример на 1000км над 300гр.
Антифриз.
Теча се проявява на гарнитурата между 3ти и 4ти цилиндър като сълзене много леко - не се чуства съществено загубата на антифриз. Усезаемото усещане е признак за смяна на гарнитурата с хубава и с точната височина, както и проверка на главата да дефекти.

С две думи.
Смени с по гъсто масло и карай.
Лек път.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#14
Обобщено ще кажа от прочетеното. И мойте сведения и опит.

Този VW 2,4 дизел, без и с турбо и кулер са податливи на някой състояния като теч или харч на масло двигателно, както и на антифриз т главата и блока.
За маслото.
цитат ""по-плътно" - като минералното, нещо от сорта на 15W40""
Такова да се сложи - добавки - пожелание - аз съм без такива екстри.
Турбото.
След определени 100хл. км е нормално да хвърля масло към кулера, а от там в смукателните тръби. Тук е въпроса да не е много. Нормалното е маркуча да е омаслен леко на входа преди кулера. Ако и на изхода е омаслено но повечко не е много добре - това се подразбира от доливането. Пример на 1000км над 300гр.
Антифриз.
Теча се проявява на гарнитурата между 3ти и 4ти цилиндър като сълзене много леко - не се чуства съществено загубата на антифриз. Усезаемото усещане е признак за смяна на гарнитурата с хубава и с точната височина, както и проверка на главата да дефекти.

С две думи.
Смени с по гъсто масло и карай.
Лек път.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)