The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спешно ! модел 460 1.7 бензин 102 к.с

#11
sport84 Wrote:Благодаря колега за съвета ...но не мога да си спомня Кангалов беше измодерил нещо по този въпрос .Дано се включи в дебата .
Kangalq ще се вкл .ак
о им а интерес -иначе надали
Reply

#12
mevdo Wrote:To за тези гайки динамометричен ключ не ти трябва. Стягат се на 1 - 1,5 кг/см3 , което на практика се постига на ръка !
Да да...
Ако е кривнал малко капака докато изстива, което е твърде вероятно, ще тече и след подмяната. С динамометричния се стяга всичко равномерно и няма ядове.
Гарнитурите за 5-6 лв. издържат 5-6 месеца. А смяната не е чак толкова бърза. На мен даже ми е досадно да свалям кюнците с разните маркучета.
Мазането с уплътнители също не го препоръчвам. Пак може да протече, а свалянето на тая гняс е бавно. Или с относително скъп препарат.

Стъпковото моторче не е стъпково моторче, а електромагнитен клапан. Или работи, или не работи. Сваля се лесно и се почиства лесно. Ако няма разлика след чистенето (както и на всички други части по пътя на въздуха) проблема не е в него, колкото и да дуднат форумните спецове. Просто не са научили нищо друго. В нашия случай проблемите при празния ход може да са причинени и от задръстено каналче покрай "дросела", и дори мръсен въздушен филтър.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)