The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнение за конкретен автомобил

#1
Здравейте! До сега съм карал Пежо 306 1,9TD 90к.с. и Mitsubishi Carisma 1.6 16V 90к.с газ/бензин (подобна на Volvo S40). Сега съм си харесал този конкретен автомобил Volvo S60 2.4i 140к.с. от 2003г. със заводска газ. Това е обявата. Пускам линка тук с молба да огледате снимките и да кажете дали забелязвате нещо нередно на пръв поглед (следи от удар, сменяни неща по интериора и т.н.). Все пак ще дам доста пари за кола и имам своите притеснения. Най-вече ме интересува какво да гледам като пробвам автоматика освен, че трябва да превключва гладко без да придърпва. Малко информация за модела на скоростната кутия би била добре. Обмислям да отида да я огледам при първа възможност и ако ми хареса да я купя. Мисля, че е идеалната кола за мен.
Reply

#2
Изглежда ОК.
Ако бях видял поста ти по-рано днес можеше да отида да го видя. Бях в Ямбол...
Откъде знаеш, че е със заводска газова?
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#3
Maй пише bifuel на капака на багажника и на централната конзола има бутон , въпреки лошото качество на снимките...
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#4
Spurs Wrote:Изглежда ОК.
Ако бях видял поста ти по-рано днес можеше да отида да го видя. Бях в Ямбол...
Откъде знаеш, че е със заводска газова?

Off-topic:
Отзад на задния капак го пише сякаш. А също има и бутон отпред на централната конзола.
Reply

#5
Да, пише си bi-fuel отзад. Като гледам кожата на шофьорската седалка почти не е износена, има ли някаква вероятност да е на реални километри? Въпреки, че в България всички коли са на по 150к км, а в германските сайтове са на 350-400к км. От към поддръжка ми е интересно тази заводска газ и на нея би трябвало да се сменят филтри на 10000км и газова бутилка на 10 години, а тази кола е на 14 години. Някой знае ли нещо по въпроса с бутилката? Има ли някакви части и консумативи, които се развалят често при този двигател? Какво да гледам конкретно при тази кола? Търся си надежден автомобил да го карам поне 3-5 години.
Reply

#6
Здравей колега,
Новите гуми са един мнооого малък плюс, който обаче би трябвало само да ти запали лампата и да бъдеш мноооого внимателен при проверката на автомобила.
Естествено, че не е с реалните километри. Има доста писано точно за бифюъл автомобилите, а има и колеги точно с такива. Има и информация относно проблемите със автоматичните скоростни кутии.
Надявам се, че вероятно си си направил елементарна сметка как се е образувала тази крайна цена и като изключиш приблизителните разходи и печалбата цената, за която е купена става подозрително ниска за автомобил в "отлично" състояние.
Провери я внимателно задължително. Ще си спестиш доста пари и главоболия.
Успех
666 - The number of the Beast.
[Image: ab279758.gif]
Reply

#7
Нещо почнах да се разубеждавам дори да ходя да я гледам. Четох за проблемите с автоматика, четох и за проблемите с газовата и как само един майстор им разбира, прегледах цени на части за поддръжка по автомобила. Също намерих мнения и как се държи автоматика и ми се струва скучен. Евентуално ако се развали и трябва да я продавам за части, защото не мога да си позволя ремонт от 2500 до 4000лв за АСК. Намерих и книжка на Volvo в която е посочен смесен разход на газ 12,9л/100км и около 9.6л/100км бензин, което говори за морално остаряла газова система. Ще наблюдавам пазара още известно време и ще реша каква кола искам. Все пак е голяма инвестиция за мен и ще действам внимателно и обмислено.
Reply

#8
Мнението ми не е за конкретния автомобил, но какво бих направил аз:
По стечение на обстоятелствата си купих волво и много спечелих. Карал съм и други коли, но знам, че и следващата ще бъде пак волво, но ще си я купя от форума или от доверен вносител. Виждал съм обяви във форума за нови коли купени от МП. Не се интересувам от цени в момента и не знам как вървят, но със сигурност 1000 - 1500 лв. отгоре спестяват доста нерви.
Иначе всичко е на късмет. Ако отделиш време ще видиш, че има колеги, които се оплакват от много проблеми има и много доволни. Всичко е до късмет.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#9
niksol Wrote:Като гледам кожата на шофьорската седалка почти не е износена, има ли някаква вероятност да е на реални километри?

Няма начин да е на тези километри, поне според мен. Във Волво се използват качествени материали и затова ако човек не е с набито око, не си личи на пръв поглед. Първото ми Волво смених, когато беше на 130 000 реални километри. Ако беше минала през Горубляне сигурно щяха да я врътнат на 20 000 - 30 000 км, салонът изглеждаше като на току-що излязла от шоурума кола. Според мен седалката изглежда доста омазана (обработка на снимката или не знам). Като изключим строшената духалка пред пасажерското място, прави ми впечатление различният цвят на пластмасите на волана и големият луфт между волана и копчета за управление на аудио системата. Гръмнала въздушна възглавница, сменян волан или? Може да е параноя, но все пак...
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#10
Колега niksol, ти нова кола да си купиш, пак няма гаранция, че няма да имаш проблеми, та 13 годишна...
Другото, което ми е чудно, какъв разход очакваш на газ и бензин, съответно...?!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)