03-13-2017, 06:31 PM
ИМАХ ПРЕД ВИТ,КАК СА СВЪРЗАНИ КОЛЕЛАТА НА КРЪСТ ИЛИ ДВЕ ПО ДВЕ
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
спирачна система
|
03-14-2017, 05:41 PM
Колега кое не разбра?
4 тръби - 4 колела, какви кръстове те гонят?!? П.П. И не пиши с главни букви!
ex XC90
05-27-2017, 08:57 PM
при 4-та серия , с задни дискови спирачки ! Схемата е следната . Вдига се колелото ,развива се тапата с лимбус /шестостен/. въттре в отвора ина друг елемент ,който също с лимбус се натяга докато колелото блокира ,след което ,се развиша 1/3-та оборот .След тази интервенця,и регилировка на жилата на ръчната ,стигаме до хидравличното състояние на апарата., и именно тук е уловката и проблема за модела -настройвайки ръчната , идва и крачната
05-27-2017, 09:08 PM
при 4-та серия , с задни дискови спирачки ! Схемата е следната . Вдига се колелото ,развива се тапата с лимбус /шестостен/. въттре в отвора ина друг елемент ,който също с лимбус се натяга докато колелото блокира ,след което ,се развиша 1/3-та оборот .След тази интервенця,и регилировка на жилата на ръчната ,стигаме до хидравличното състояние на апарата., и именно тук е уловката и проблема за модела -настройвайки ръчната , идва и крачната
07-10-2017, 06:27 AM
Здравей, имам проблем със задни спирачни апарати не мога да настроя ръчната /задни дискови спирачки/. апаратите са със сменени гумички и бутала. накладките и дисковете са нови.
Написал си който също с лимбус се натяга докато колелото блокира ,след което ,се развиша 1/3-та оборот . това при дръпната ръчна ли се прави/например дръпната на 3 зъб/ или при напълно отпусната ръчна- просто вдигаш на крик притягаш докато колелото спре и отвиваш 1/3 оборот. Благодаря предварително
07-22-2017, 08:30 PM
На спирачния апарат има тапа ,която се развива с шестостен /лимбус/ -развиваш я ,след което вътре в отвора има винт ,който също е за /лимбус/ ,но не помня размера му . след това въртиш този винт ,до степен, когато диска блокира /пробваш с някаква щанга да го завъртиш при свалена джанта и завити два болта на главината ,за да можеш да завреш щангата , Това се прави при отпуснат лост на ръчната !!!...след като натегнеш и колелото блокира ,развиваш винта докато освободи диска ,но не по вече . Завиваш тапичката и се кефиш ! на колко зъба да хване -се регулира от вилката под купето ,като се опъва жилото ,което идва от лоста за ръчната в купето -прави се с две ключета 10 номер. Дисковите спирачки на 4-та серия са перфектни ,но малко люде и майсторчета знаят ,как да ги настроят
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |