The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo s60 d5 влиза в сервизен режим

#1
    Здравейте колеги,
от няколко седмици имам следния проблем: при ускоряване над 100 км/ч (най-често на 4та или 5та скорост) Волвото умира (спира да ускорява, спират да се покачват оборотите и светва оранжева лампа за engine service required). Спирам, изключвам, паля наново и вече няма проблеми. Прикачвам грешките, които ELM намира като едната я дава текуща, другите ги дава "pending"
Текущата е P0244 - powertrain - turbo/super charger wastegate solenoid "A" range/performance
чакащи са следните: P0102 - Mass or volume air flow circuit low input
P0112 - Intake air temperature circuit low input
Може би си въобразявам, но е възможно да е давало този проблем и преди, но карам основно градско и не вдигам над 100, та чак сега съм забелязал и мисля, че проблема започна от последното обслужване на колата (масло/филтри).
Волвото е s60 d5, 163 hp, 2005
Според вас ако я заведа да и сменят въздушния филтър и да видят всички уплътнения в правилната насока ли съм се насочил?
Благодаря предварително за всички мнения!


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
volvos60d5 Wrote:[ATTACHMENT NOT FOUND]Здравейте колеги,
от няколко седмици имам следния проблем: при ускоряване над 100 км/ч (най-често на 4та или 5та скорост) Волвото умира (спира да ускорява, спират да се покачват оборотите и светва оранжева лампа за engine service required). Спирам, изключвам, паля наново и вече няма проблеми. Прикачвам грешките, които ELM намира като едната я дава текуща, другите ги дава "pending"
Текущата е P0244 - powertrain - turbo/super charger wastegate solenoid "A" range/performance
чакащи са следните: P0102 - Mass or volume air flow circuit low input
P0112 - Intake air temperature circuit low input
Може би си въобразявам, но е възможно да е давало този проблем и преди, но карам основно градско и не вдигам над 100, та чак сега съм забелязал и мисля, че проблема започна от последното обслужване на колата (масло/филтри).
Волвото е s60 d5, 163 hp, 2005
Според вас ако я заведа да и сменят въздушния филтър и да видят всички уплътнения в правилната насока ли съм се насочил?
Благодаря предварително за всички мнения!
Това как го прочете? С каква програма?
Намери читав сервиз с VIDA да разбереш точно за какво става въпрос.
И да намериш решение на проблема...
Успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#3
С програма Torque Pro
Reply

#4
Торкуе е майтап - закачи на Вида - най вероятно ще е ниско или високо налягане на горивото в рейката Smile
Има десетки теми тук за забиващи D5-ци така че рови и чети - и кажи какви грешки е набила колата после...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
турбо път има пробив някъде,вакумно управление на тампоните или градското е дошло повече и е нормално да е почнала да заклинва геометрията.
d5-евтин пушек....
Най-скъпите ми снимки са от камерите на КАТ!
Reply

#6
Така, да обновя информацията:
на VIDA даде грешка ECM-6805 flow too low or too high, което е често срещана грешка за този проблем.
след преглеждане на мненията на колеги се извършиха следните проверки от местен сервиз:
вакуума,
интеркулера
ЕГР клапан
Тампони на двигателя,
смяна на филтър гориво/масло/купе
Пукнати маркучи за вакуум
Запушване маркучи от и към турбото и клапаните за турбото
Проверка на всички маркучи на входящия въздух и интеркулер
вътрешно почистване на маркучите след ЕГР
Евентуална подмяна на вакумни маркучи
проверка вакум клапани
почистване на дебитомер и сензор за налягане на въздуха
почистване на ЕГР
почистване променлива геометрия турбина

Всичко дотук е без успех. След седмица ще ходя към София, моля да препоръчате някой майстор, който се е сблъсквал със забиващи Д5-ци, да я оправи.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)