Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Някой ползвал ли е iCarsoft i906
#1
Някой дали има впечатления от този уред?
iCarsoft Multi Scanner for Volvo Saab OBD Fault Code Check Diagnos tics Tool i906
http://www.ebay.com/itm/iCarsoft-Multi-S...SwawpXtxWQ
Изглежда интересна джаджата, най-вече защото не се налага постоянно да има лаптоп в колата.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Е, то пак се получи, като при лудите. Сам питам, сам си отговарям.
И така, днес джаджата пристигна. Нямах много време да я тествам, но поне ще споделя първите впечатления:
Положителни страни.
1. Най-важното (поне за мен) е възможността да е винаги в колата и при нужда, независимо къде се намирам, да го използвам.
2. Компактни размери - може да се държи в жабката или в джоба на гърба на седалката.
3. Липсва собствено захранване. Няма нужда да се притесняваш, дали батериите са протекли.
4. Поддържа основните езици - Английски, немски, испански, френски и руски.
6. Възможност за постоянно БЕЗПЛАТНО обновяване на софтуера от сайта на производителя.
7. Приятен дизайн и практичен комплект от USB кабел и чантичка за съхранение.
8. Влагоустойчиво.
9. Няма нужда от допълнителни хардуери и софтуери под формата на лаптопи.
10. Възможност за наблюдаване на "живи" данни на няколко стотин параметъра.
11. Определено намира грешки и ги трие. Тук не мога да правя генерални изводи, защото на мен ми намери само 2, които си ги знаех - едната беше че телефонния модул е подменен и че налягането на фреона ми е ниско.
12. макар вероятно да е произведено в Китай, все пак си е "марково" и си има качеството и обслужването на маркова стока.
Недостатъци:
1-я Недостатък е такъв, само в сравнение с ВИДА-та.
Малкия дисплей и самия софтуер не позволяват визуализации, нито бързата и "интуитивната" работа.
всичко е в текстови режим. Предполагам, че е пак заради малкия екран - могат да се "гледат" и/или от 1 до 3 елемента едновременно.
2. Това не знам до колко може да се брои за недостатък,НО за част от данните дава замерен параметър и отклонение. За други само замерения параметър и за да разбереш, дали стойността е "нормална" трябва да си наясно с въпросната "нормална" стойност.
Общо взето, сега трябва да извадя, кои термини какво означават, да намеря какви са нормалните стойности и нормалните отклонения. Да си ги опиша и да ги сложа в чантичката. Не е кой-знае колко работа, ама все пак ..
-------
В заключение:
Апаратчето на 100% оправда очакванията ми. Върши перфектно работата, за която е създадено.

Ето малко снимки:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   


Прикачени файлове Миниатюри
                                                       
Цитирай
Thanks given by:
#3
На мен ми изглежда нормално тема за диагностична апаратура в раздел за car-audio да постигне точно такъв успех. Smile

Това съм го гледал, но при положение, че има достъпна фабричната диагностика, на мен ми е безинтересно това чудо.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Tisho написа:На мен ми изглежда нормално тема за диагностична апаратура в раздел за car-audio да постигне точно такъв успех. Smile

Това съм го гледал, но при положение, че има достъпна фабричната диагностика, на мен ми е безинтересно това чудо.


Е кажи къде да я сложа? Няма отделна тема за електроника НЕсвързана с кар аудио. Тази ми се стори най-близо.
А за второто си прав, то като гледам интензитета на писане на мнения, май само ти остана тук Wink
---
Какво имаш предвид под "достъпна фабричната диагностика"?
Цитирай
Thanks given by:
#5
Ignat40 написа:---
Какво имаш предвид под "достъпна фабричната диагностика"?
Нищо, говори наизуст за Вида плюс Дайса, без да е загледал по-сериозно, какви за ти съображенията относно нейното ползване. Иначе за писането причините са комплексни, като отлив на хора, наличие на фейс /където си публикувал същото/ или като никой не се е сблъсквал съответно няма мнение, фактори да искаш.
VOLVO
S80 07 200hp
V70 AWD 97 193hp
S70 97 140hp 
144 70 82hp

--------------------
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06170
940 95 122hp

Цитирай
Thanks given by:
#6
Не се чудете, че хора като мен не пишат за такива джаджи и не си ги купуват. Не знам как бих я ползвал.
Цитирай
Thanks given by:
#7
bg_tiger1978 написа:
Ignat40 написа:---
Иначе за писането причините са комплексни, като отлив на хора, наличие на фейс /където си публикувал същото/ или като никой не се е сблъсквал съответно няма мнение, фактори да искаш.[/color]

Е аз, точно затова ги пускам и във фейса, защото там поне някой отговаря. А тук пиша, за да остава следа. След време, ако някой се сблъска със същия проблем, да го реши по-бързо, без да се лута. На мен лично форумите ( за съжаление основно чуждите) са ми изключително полезни. С чуждите форуми единствения проблем е да формулираш правилно търсенето, заради специфичната терминология.
При нас малко кофти се получава. Пишеш нещо и или никой не ти отговаря, или те чакат да се "набуташ", за да обясняват колко си тъп Wink
Но да спрем с офтопика.
-----
По празниците доста си попътувахме. Дадох на жената да кара. Първо се зарадва, но после типично по женски се разсърди, защото било не заради нея, ами заради възможността да си играя с новата джажа Wink
Трябва да кажа, че съм във възторг. Все по-доволен съм от машинката.
Много е яко да следиш всички параметри на автомобила в движение. От ъгъла на завъртане на волана, през скорост на въртене на всяко колело, до температурата на спирачките, скоростта и температурата на въздушния поток и т.н. и т.н.
Има много термини свързани с работата на двигателя, които не разбирам и затова не ги цитирам.
Оказа се, че устройството може да "чертае" сравнителни графики на няколко параметъра едновременно. (за съжаление не се сетих да снимам картинка)
Естествено, както писах и преди, основния проблем е в "задкормилното устройство" в мое лице, което трябва да се научи да интерпретира данните.
Не знам как е от професионална гледна точка, но за любителска употреба си е просто супер.
Единствения недостатък, който открих е, че е можело да направят кабела поне 50 см по дълъг, за да може пътника да седи спокойно облегнат. Сега се налага да си леко преведен напред и наляво. Вероятно кабела е със стандартна дължина от гледна точка на това, че на някои автомобили буксата е в/около централната конзола.
Цитирай
Thanks given by:
#8
Можеш да си направиш удължител. Има доста олайн БГ магазини продаващи OBD букси, (мъжка и женска). Или пък от ибей.
Цитирай
Thanks given by:
#9
pamporov написа:Можеш да си направиш удължител. Има доста олайн БГ магазини продаващи OBD букси, (мъжка и женска). Или пък от ибей.

Благодаря, колега! Не знаех. Ще си потърся Smile
Цитирай
Thanks given by:
#10
Ето едно предложение: <!-- m --><a class="postlink" href="https://sklad66.com/cms/Konektori-kutii-i-kabeli.html">https://sklad66.com/cms/Konektori-kutii-i-kabeli.html</a><!-- m --> или по-евтин вариант, но с повечко чакане: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.com/itm/1Pcs-OBD2-Thin-16Pin-Noodle-Male-to-Female-Elbow-ELM327-Extension-Cable-/292077090635?hash=item440126b74b:g:awcAAOSwDmBY5JfF">http://www.ebay.com/itm/1Pcs-OBD2-Thin- ... SwDmBY5JfF</a><!-- m -->
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)