The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чистене дюзи D5 с BARHAL

#1
Здравейте,колеги,
Общо взето направих тази процедура <!-- m --><a class="postlink" href="https://youtu.be/xYsXHC2-PSw">https://youtu.be/xYsXHC2-PSw</a><!-- m -->
Само,че не използвах liqui Moly,a BARDHAL
Ето този
   
В моят буркан нямаше толкова чернилка,а и не усещам някаква разлика във вървенето.Може би някакъв плацебо ефект,НО определено ако трябва да вярвам на Vida,то показателите за обратна нафта кореннно се промениха.Преди процедураа 4 от дюзите ми бяха над нормата (+-Змм3 )Отчитаха 29мм,32мм,30мм,0мм и 55мм3.Сега показват 7,4,3,0,20мм3.Виьда се,че 5ти инжектор е много над нормата,въпреки,че при работа не се усеща никакво колебание нити шум
Трябва да отбележа,че моята процедура я направих с 500мл бардал.На видеото количеството е 1,5л


Attached Files Thumbnail(s)
           
Reply

#2
За отклоненията на инжекторите има много написан материал, но явно това е някакъв "стандарт" единия инжектор да дава нула, а петия да е поне над 30 (това е при всички писали по темата) Smile И при мен е така, но колата е пушка и не мисля да се вкарвам във филми ..
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
bell Wrote:За отклоненията на инжекторите има много написан материал, но явно това е някакъв "стандарт" единия инжектор да дава нула, а петия да е поне над 30 (това е при всички писали по темата) Smile И при мен е така, но колата е пушка и не мисля да се вкарвам във филми ..
Явно е така,да.Просто не мога да имам доверие на горивото по нашенските бензиностанции
Reply

#4
Здравей колега,
аз също се интересувам от почистването на дюзи и съм гледал клипа, в който почистват дюзите на D5 с LIQUI MOLY Diesel Purge.
Причината е да се интересувам, защото на 4 и 5 цилиндър на тръбичките преди дюзата се усеща нещо, като чукане и това ме притеснява.Сложих в резервоара 500мл. от LIQUI MOLY Diesel Purge, но все още не се усеща подобрение(изминах почти 900км).В чужд форум прочетох, че най-добър ефек за почистването на налепите е да работят дюзите с концентрирана течност, както и ти си направил.Сподели има ли подобрение.
Reply

#5
Има ли някакви сервизни интервали, на които трябва да се преглеждат дюзите? Моите са прегледани на стенд преди 5000 километра, но не се заблуждавам, че с простотия и лоша нафта не мога да ги скапя. При зареждане с най-скъпите горива в България, на колко време е нормално да ходя на "лекар"?
С добро масло и българска нафта колата ми е докарала без никакви проблеми 314 000 километра. Ако не ми отговарите аргументирано, ще ида на стенд след 100 000 километра.
Reply

#6
Здравейте,
искам да споделя, че вече има промяна в чукането, което се усещаше като си сложа пръста вървху тръбичката. На 5-ти е намаляло значително, но му трябва още малко и се надявам да изчезне напълно. На 4-ти е намаляло да речем на 50%.Трябваше преди да започна процедурата да направя измервания, за да говоря в цифри, но се надявам пак да е полезно.Предстои ми зареждане и възнамерявам да му сложа още една опаковка, ще ви информирам за промените.
Reply

#7
директно го направи като мен.Само с добавката за около 40 миня изгаря на празен ход
Reply

#8
Здравейте,
След като изгорях 4 броя от LIQUI MOLY Diesel Purge на 5-ти цилиндър вече няма никакво чукане. Работи както останалите (1, 2 и 3).
На 4-ти цилиндър също намали на ниво, че трябва човек като докосне тръбичката да раздели вибрацията на мотора от удъра в горивопровода.За по-голям ефект при използване на Diesel Purge трябва да се сложи при по-малко количество гориво в резервоара (5 до 10 литра), но това го разбрах на 4 опаковка. В момента използвам super diesel additiv втора опаковка и може да се каже, че се долавя чукането много трудно, но все още го има.Надявам се да изчезне скоро напълно.
Когато установи проблема бях много притеснен, че трябва закарам колата в някой от рекламираните сервизи или да купувам нови дюзи, но вече съм по-спокоен.Явно трябва да се слагат добавки в "качественото" гориво, което се скъсват да ни го рекламират, ако желаем да ни работят добре двигателите.
Reply

#9
Metodi850 Wrote:Здравейте,
След като изгорях 4 броя от LIQUI MOLY Diesel Purge на 5-ти цилиндър вече няма никакво чукане. Работи както останалите (1, 2 и 3).
На 4-ти цилиндър също намали на ниво, че трябва човек като докосне тръбичката да раздели вибрацията на мотора от удъра в горивопровода.За по-голям ефект при използване на Diesel Purge трябва да се сложи при по-малко количество гориво в резервоара (5 до 10 литра), но това го разбрах на 4 опаковка. В момента използвам super diesel additiv втора опаковка и може да се каже, че се долавя чукането много трудно, но все още го има.Надявам се да изчезне скоро напълно.
Когато установи проблема бях много притеснен, че трябва закарам колата в някой от рекламираните сервизи или да купувам нови дюзи, но вече съм по-спокоен.Явно трябва да се слагат добавки в "качественото" гориво, което се скъсват да ни го рекламират, ако желаем да ни работят добре двигателите.
После спокойно можеш да добавиш масло 2т в нафтата за да завършиш започнатото.Няма да сбъркаш
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)