The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DPF филтър

#1
Здравейте,

Имам следния казус. Доколкото четох в спецификацията на s40, предполагам и при другите е така, дпф-а се регенерира между 300 и 900км в зависимост как и къде се кара. Обаче, ако правилно разчитам данните на моментния разход, при мен това става доста по-често. Какво имам предвид. По магистралата си карам на темпомат с около 130 и ми харчи 5-6 на 100, но по някое време отива на 8.1-8.3 и така около 7-10 минути. Та заключих че тогава ми се е включва регенерирането. Друг момент, в който го хващам е като карам на скорост без да подавам газ. Тогава ми показва 1 вместо 0. Та, ако правилно разсъждавам въпросното чистене за 200 км по магистрала ми се включва средно около 3 пъти в последните няколко пътувания. Плюс като се върна в града и доста бързо, преди да съм минал 300км, иска пак да се регенерира, но тогава пък няма възможност и единственото, което става, е да ми вдига разхода.

Въпросът ми е има ли как, ако отида на диагностика, примерно при Ники Добрев или някой, който чете добре диагностиката, да ми каже дали на 100% дпф-а е за смяна? Дали това са наистина симптоми на вече дотолкова запушен филтър, че да не може да се изчисти добре?
Reply

#2
Нямали сте такива проблеми или просто съм ви неприятен за разговор :?: Big Grin :lol: :oops:
Reply

#3
Здравей,
наистина не лошо да направиш една диагностика и да изчетете данните от филтъра. Видата показва параметри като засъжденост и налягане, от които могат да се направят добри изводи, какво е положението с филтъра.

Успех.
Volvo For life!
Reply

#4
Не си неприятен, просто темата с тези DPF-и е малко табу. Няма едно мнение по въпроса. Всеки ще те посъветва различно. На мен постоянно ми казват всякакви "съвети". По инструкция на Volvo, това е консуматив и на 120 000км трябва да се сменя. Аз сега съм на 180 000км и все още карам с него, не знам точно в какво състояние е и дали е за смяна(не ми свети индикация, че е запушен, все още). Много хора(уж специалисти) ми казват да го премахна(щом съм над 150хил.км или над 5-6 години), като външното тяло се остави и ако се извърши манипулацията правилно след това няма никави проблеми, няма нужда от допълнителни течности, няма запушване, колата не се мъчи и сваля разхода, само дето вече не отговаря на съответния екологичн клас. Други ми казват: "като си взел такава кола, най-добре го смени с нов" - да , ама това струва една сума дето цяла кола мога да си купя с нея. Трети ми казват редовно да се почиства/кисне в течности, за да се отпушва напълно! Не знам точно на колко км трябва да се регененрира, автоматично, но знам че принудителната софтуерна регенерация не е препоръчителна, защото колата се вкарва в едни високи обороти, след което трябва да се сменя и масло!
Reply

#5
Мерси за отговора. Аз май съм с френски двигател и там по спецификация на Пежо го дават на около 210 000 км. Ще взема да разпитам колко точно струва нов и смяната му, че това с премахването хардуерно и софтуерно ми се вижда малко гадно, първо защото не ме кефи черния дим като давам газ, второ, че май си е пипкава работата и може после да съжалявам като ми хвърля сумати грешки. Сега ако е над 2000лв ще помисля сериозно. Иначе ще гледам да го ползвам стария колкото се може повече. Само дано не избие на масло, че и такива слухове съм чувал.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)