Здравейте колеги,
Имам следния проблем: от връзката на маркуча/тръбичката на турбината към картера ми сълзи масло. Не се сетих да направя снимка, докато бях на канал, а сега нямам тази възможност.
Предполагам, че това е маркуча за оттичане на маслото. Явно и предишния собственик е имал същия проблем, защото е намазал всичко със силикон, и не мога да видя самата връзка.
Молбата ми е, дали имате схема на турбо пътищата, компоненти и т.н., за да си ги поръчам и подменя. И линк към сайт със схеми ще свърши работа.
Колата е ц70, 2,4Т, юни 98г.
Благодаря.
Бай Санди Wrote:...
Молбата ми е, дали имате схема на турбо пътищата, компоненти и т.н., за да си ги поръчам и подменя. И линк към сайт със схеми ще свърши работа.
Колата е ц70, 2,4Т, юни 98г.
Благодаря.
Здравей, колега.
Не зная с кой двигател си, затова съм използвал примерен B5234T3.
Етo го как изглежда и конкретно на картинка: <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=Mjg5NDA4MzQ=&num=26&title=%CE%F5%EB%E0%E4%E8%F2%E5%EB%FC+%ED%E0%E4%E4%F3%E2%E0+%E2%EE%E7%E4%F3%F5%E0+5CYL+-1998+B5234T3">http://carcats.ru/list.php?id=Mjg5NDA4M ... 98+B5234T3</a><!-- m -->
И сайта, който за мен винаги върши работа и е максимално подробен и полезен: <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru">http://carcats.ru</a><!-- m -->
Ако не е това твоят двигател, въведи своите параметри и разгледай.
Успех!
По-скоро колегата търси Oil supply/return line
тук най-отдолу има <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.swedishautoparts.com/C70/Volvo-C70-turbochargers.html">http://www.swedishautoparts.com/C70/Vol ... rgers.html</a><!-- m -->
Дай VIN код и ще го разгадем по-лесно
за custom може да направиш и това
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=LfalqsUKPjs">https://www.youtube.com/watch?v=LfalqsUKPjs</a><!-- m -->
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Добро утро колеги,
Благодаря за помощта, и двата линка са страхотни. Моторът ми е В5254Т, а проблемът ми май е в маркираната в жълто магистрала, във връзката към блока. Утре, при късмет, ше имам възможност да ползвам канал и ще установя със сигурност.
Благодаря още един път. Обадете се, ако ходите на националната сбирка, бирата ще е от мен.
Поздрави.
Бай Санди Wrote:Добро утро колеги,
Благодаря за помощта, и двата линка са страхотни. Моторът ми е В5254Т, а проблемът ми май е в маркираната в жълто магистрала, във връзката към блока. Утре, при късмет, ше имам възможност да ползвам канал и ще установя със сигурност.
Благодаря още един път. Обадете се, ако ходите на националната сбирка, бирата ще е от мен.
Поздрави.
Така като гледам това май е т.н. ниско налягане на маслото. При мен, след като МП-то бърникали турбото, решили да спестят от гумичка за 2 лева (номер 38 на схемата) и тя изби в един момент и ми импрегнира колата отдолу с масло. Сменя се за 15 минути.
Минах през Мото пфое днес, номер 38- 7лв, номер 37-6лв. Другата събота ще ги сменя, че не остана време днес. Надявам се, че накрайниците на маркуча, номер 36 са ОК, че струва 106лв.
Поздрави.
Минах през Мото пфое днес, номер 38- 7лв, номер 37-6лв. Другата събота ще ги сменя, че не остана време днес. Надявам се, че накрайниците на маркуча, номер 36 са ОК, че струва 106лв.
Поздрави.
Говорим за стоманена тръба №36. Горното уплътнение се сменя сравнително лесно. Обаче долната гумичка където влиза тръбата е... Трябва да се разхлаби турбината от колектора и да се махне тръбата за катализатора. Мисълта ми е че операцията със смяната на каквото и да било по тази засукана тръбичка е трудоемка. Дайте си повече време от това за което сте си намислили. Бъдете сигурни че е добре почистена. Успех.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Маслена магистрала №35 е единствената където маслото е под налягане. Тя е свързана директно към маслената помпа. Ако по някаква причина тази магистрала се прекъсне, цялото масло ще е на пътя за секунди. №36 е отводнителната магистрала. Маслото там не е под налягане, а просто се стича. Самия отвор където тя влиза в картера е почти на границата с нивото на маслото и при каране ако няма добро уплътнение маслото излиза от там (спри - тръгни). Говорим за разстояние което е милиметри. Някои слагат силикон (не помага изобщо) или някаква куча марка гумен пръстен (глупост). Така че колегата е направил добре като ги е взел от МП.
Между другото колега, сега видях че колата е 1998г. Схемата, която сте качили е вероятно грешната за тази кола. Не съм запознат с турбото на по-старите, но по спомени се охлажда и смазва само от масло, което после минава през радиатора на колата. Вероятно сте взел правилните части защото в МП са ви питали за номера на шасито така че няма проблеми, но схемата е на по-новите Т5. Вие няма нужда да се занимавата със стоманени тръбички отиващи директно в картера и уплътненията по тях. 8-) Колата на Игнат е с този двигател и по-горе качената схема
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Благодаря за тънкостите, колега.
Не успях да снимам т.нар. отводнителна магистрала, и не претендирам, че схемата е супер вярна- на carcats.ru излиза тази, която приложих, за моя двигател. Видимо всичко е същото, но все пак се успокоявам, защото наистина в МП ми дадоха части след проверка на номера на шасито.
Единствено ме притеснява да не би тръбичката да е дала фира, по-точно "нипеловата" връзка към картера, където след натягане би трябвало да няма течове.
Ще споделя как е протекла подмяната.
Поздрави.