The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ц70, 98г., теч на масло от маркуч към турбината

#1
Здравейте колеги,
Имам следния проблем: от връзката на маркуча/тръбичката на турбината към картера ми сълзи масло. Не се сетих да направя снимка, докато бях на канал, а сега нямам тази възможност.
Предполагам, че това е маркуча за оттичане на маслото. Явно и предишния собственик е имал същия проблем, защото е намазал всичко със силикон, и не мога да видя самата връзка.
Молбата ми е, дали имате схема на турбо пътищата, компоненти и т.н., за да си ги поръчам и подменя. И линк към сайт със схеми ще свърши работа.
Колата е ц70, 2,4Т, юни 98г.
Благодаря.
Reply

#2
Бай Санди Wrote:...
Молбата ми е, дали имате схема на турбо пътищата, компоненти и т.н., за да си ги поръчам и подменя. И линк към сайт със схеми ще свърши работа.
Колата е ц70, 2,4Т, юни 98г.
Благодаря.
Здравей, колега.
Не зная с кой двигател си, затова съм използвал примерен B5234T3.
Етo го как изглежда и конкретно на картинка: <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=Mjg5NDA4MzQ=&num=26&title=%CE%F5%EB%E0%E4%E8%F2%E5%EB%FC+%ED%E0%E4%E4%F3%E2%E0+%E2%EE%E7%E4%F3%F5%E0+5CYL+-1998+B5234T3">http://carcats.ru/list.php?id=Mjg5NDA4M ... 98+B5234T3</a><!-- m -->
И сайта, който за мен винаги върши работа и е максимално подробен и полезен: <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru">http://carcats.ru</a><!-- m -->

Ако не е това твоят двигател, въведи своите параметри и разгледай.
Успех!
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#3
По-скоро колегата търси Oil supply/return line
тук най-отдолу има <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.swedishautoparts.com/C70/Volvo-C70-turbochargers.html">http://www.swedishautoparts.com/C70/Vol ... rgers.html</a><!-- m -->
Дай VIN код и ще го разгадем по-лесно

за custom може да направиш и това
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=LfalqsUKPjs">https://www.youtube.com/watch?v=LfalqsUKPjs</a><!-- m --> Big Grin
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#4
би трябвало да е това (25 за връщане, 33 за напомпване на маслото)


Attached Files Thumbnail(s)
   
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#5
Добро утро колеги,
Благодаря за помощта, и двата линка са страхотни. Моторът ми е В5254Т, а проблемът ми май е в маркираната в жълто магистрала, във връзката към блока. Утре, при късмет, ше имам възможност да ползвам канал и ще установя със сигурност.
Благодаря още един път. Обадете се, ако ходите на националната сбирка, бирата ще е от мен.
Поздрави.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#6
Бай Санди Wrote:Добро утро колеги,
Благодаря за помощта, и двата линка са страхотни. Моторът ми е В5254Т, а проблемът ми май е в маркираната в жълто магистрала, във връзката към блока. Утре, при късмет, ше имам възможност да ползвам канал и ще установя със сигурност.
Благодаря още един път. Обадете се, ако ходите на националната сбирка, бирата ще е от мен.
Поздрави.

Така като гледам това май е т.н. ниско налягане на маслото. При мен, след като МП-то бърникали турбото, решили да спестят от гумичка за 2 лева (номер 38 на схемата) и тя изби в един момент и ми импрегнира колата отдолу с масло. Сменя се за 15 минути.
Reply

#7
Минах през Мото пфое днес, номер 38- 7лв, номер 37-6лв. Другата събота ще ги сменя, че не остана време днес. Надявам се, че накрайниците на маркуча, номер 36 са ОК, че струва 106лв.
Поздрави.
Reply

#8
Quote: от Бай Санди » Съб Юни 17, 2017 3:55 pm

Минах през Мото пфое днес, номер 38- 7лв, номер 37-6лв. Другата събота ще ги сменя, че не остана време днес. Надявам се, че накрайниците на маркуча, номер 36 са ОК, че струва 106лв.
Поздрави.

Говорим за стоманена тръба №36. Горното уплътнение се сменя сравнително лесно. Обаче долната гумичка където влиза тръбата е... Трябва да се разхлаби турбината от колектора и да се махне тръбата за катализатора. Мисълта ми е че операцията със смяната на каквото и да било по тази засукана тръбичка е трудоемка. Дайте си повече време от това за което сте си намислили. Бъдете сигурни че е добре почистена. Успех.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#9
Маслена магистрала №35 е единствената където маслото е под налягане. Тя е свързана директно към маслената помпа. Ако по някаква причина тази магистрала се прекъсне, цялото масло ще е на пътя за секунди. №36 е отводнителната магистрала. Маслото там не е под налягане, а просто се стича. Самия отвор където тя влиза в картера е почти на границата с нивото на маслото и при каране ако няма добро уплътнение маслото излиза от там (спри - тръгни). Говорим за разстояние което е милиметри. Някои слагат силикон (не помага изобщо) или някаква куча марка гумен пръстен (глупост). Така че колегата е направил добре като ги е взел от МП.

Между другото колега, сега видях че колата е 1998г. Схемата, която сте качили е вероятно грешната за тази кола. Не съм запознат с турбото на по-старите, но по спомени се охлажда и смазва само от масло, което после минава през радиатора на колата. Вероятно сте взел правилните части защото в МП са ви питали за номера на шасито така че няма проблеми, но схемата е на по-новите Т5. Вие няма нужда да се занимавата със стоманени тръбички отиващи директно в картера и уплътненията по тях. 8-) Колата на Игнат е с този двигател и по-горе качената схема Smile
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#10
Благодаря за тънкостите, колега.
Не успях да снимам т.нар. отводнителна магистрала, и не претендирам, че схемата е супер вярна- на carcats.ru излиза тази, която приложих, за моя двигател. Видимо всичко е същото, но все пак се успокоявам, защото наистина в МП ми дадоха части след проверка на номера на шасито.
Единствено ме притеснява да не би тръбичката да е дала фира, по-точно "нипеловата" връзка към картера, където след натягане би трябвало да няма течове.
Ще споделя как е протекла подмяната.
Поздрави.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)