The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo XC60 D3 r-design или Volvo XC 60 3.0/AWD

#11
ownerstz Wrote:може ли някой да ми даде инфо как се процедира по автокъщите с това наречено капаро - идеята ми е да оставя капаро за бензиновия вариант и да я закарам до сервиз все пак да преценя какво трябва да се прави и колко ще струва - продавача е съгласен на тази стъпка .Въпроса е ако се откажа от сделката какво се случва с даденото от мен капаро ?
Капарото се дава като уверение към продавача, че при финализиране на сделката ще довнесеш останалата сума, а с това капаро той временно спира сделката за останалите. При отказ от твоя страна за финализиране, капарото обезщетява продавача.

Друг вариант е да си наемеш репатрак (ако колата е без номера) и да закараш колата за оглед срещу стотина лв. май беше и ако не ти хареса просто да я върнеш обратно. Аз съм го правил този номер и продавача, който дойде с мен нямаше нищо против...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#12
bell Wrote:
ownerstz Wrote:може ли някой да ми даде инфо как се процедира по автокъщите с това наречено капаро - идеята ми е да оставя капаро за бензиновия вариант и да я закарам до сервиз все пак да преценя какво трябва да се прави и колко ще струва - продавача е съгласен на тази стъпка .Въпроса е ако се откажа от сделката какво се случва с даденото от мен капаро ?
Капарото се дава като уверение към продавача, че при финализиране на сделката ще довнесеш останалата сума, а с това капаро той временно спира сделката за останалите. При отказ от твоя страна за финализиране, капарото обезщетява продавача.

Друг вариант е да си наемеш репатрак (ако колата е без номера) и да закараш колата за оглед срещу стотина лв. май беше и ако не ти хареса просто да я върнеш обратно. Аз съм го правил този номер и продавача, който дойде с мен нямаше нищо против...
Много благодаря,полезна информация Smile ще опитам с репатрак
Reply

#13
bell Wrote:Капарото се дава като уверение към продавача, че при финализиране на сделката ще довнесеш останалата сума, а с това капаро той временно спира сделката за останалите. При отказ от твоя страна за финализиране, капарото обезщетява продавача.

Точно така, а по закон ако междувременно продавачът се откаже от сделката, имате право да изискате задатъка (капарото) в довен размер. :geek:
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#14
YoYo Wrote:
bell Wrote:Капарото се дава като уверение към продавача, че при финализиране на сделката ще довнесеш останалата сума, а с това капаро той временно спира сделката за останалите. При отказ от твоя страна за финализиране, капарото обезщетява продавача.

Точно така, а по закон ако междувременно продавачът се откаже от сделката, имате право да изискате задатъка (капарото) в довен размер. :geek:
също много полезна информация Smile Благодаря Wink Wink
Reply

#15
Има и още нещо. Ако капарото е платено и продавача е представил колата по-определен начин, а след диагностика излезе, че има проблем в този случай е редно продавача да върне парите предплатени от купувача или ако се договорите той да отсрани проблема за негова сметка и тогава да завършите сделката.

По отношение на избора между двете коли аз не бих те съветвал да си купиш XC60 което не е AWD. Някак се губи смисъла! D3 на това купе няма да се чувства добре от към мощ. Все пак колата е с форма на кубче и това доста се отразява на динамиката. R-design наистина изглежда много добре визуално, но от към екстри нещата обикновенно са доста зле. Освен ако този, който е поръчал колата нова не е платил доста, за да ги добави.
Т6 е правилния мотор за такава кола, но от друга страна ще е доста жаден и разхода на бензин едва ли ще ти хареса.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#16
JMI Wrote:Има и още нещо. Ако капарото е платено и продавача е представил колата по-определен начин, а след диагностика излезе, че има проблем в този случай е редно продавача да върне парите предплатени от купувача или ако се договорите той да отсрани проблема за негова сметка и тогава да завършите сделката.

По отношение на избора между двете коли аз не бих те съветвал да си купиш XC60 което не е AWD. Някак се губи смисъла! D3 на това купе няма да се чувства добре от към мощ. Все пак колата е с форма на кубче и това доста се отразява на динамиката. R-design наистина изглежда много добре визуално, но от към екстри нещата обикновенно са доста зле. Освен ако този, който е поръчал колата нова не е платил доста, за да ги добави.
Т6 е правилния мотор за такава кола, но от друга страна ще е доста жаден и разхода на бензин едва ли ще ти хареса.

Поздрави


Благодаря,аз все още не съм избрал автомобил.....ако сложа газ на T6 няма ли да е по-добре от към разход за горива? Да ще се дават едни 1500 за газов инжекцион,но мисля,че в случея има смисъл,другото което ме възпира за покупката на бензиновия агрегат е това,че е на 200000 км.....
Reply

#17
Колега, да сложиш на XC60 Т6 газ все едно да вземеш расов кон и да го кастрираш... 200 000км. са нищо за едно поддържано волво.
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Reply

#18
Quote:ако сложа газ на T6 няма ли да е по-добре от към разход за горива? Да ще се дават едни 1500 за газов инжекцион,но мисля,че в случея има смисъл,другото което ме възпира за покупката на бензиновия агрегат е това,че е на 200000 км.....
1500 за хубава газова уредба не са ли малко? Аз не разбирам, но знам че правилното газово е над 2000.
Пробега ако е реален да не те притеснява. Колата неподържана може и на 100 000 да не става за нищо. Другото ми ХС90 (имам две) е 2,5 Т5 на 230 000км. Купено за 6000 + още близо 2500 за оправяне, като в цената влиза и ново турбо. Така де, ела да видиш как върви. Турбото си е турбо. Знам че са два коренно различни двигателя, но при добра подръжка не би трябвало да има проблем. Двигателя е много добре измислен и направен. Дано да имаш късмет.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#19
Здравейте. Гледам и двете коли са още в продажба - явно не е имало сделка.
Какво те отказа от бензиновия 3.0 Т6?
Reply

#20
Furious Wrote:Здравейте. Гледам и двете коли са още в продажба - явно не е имало сделка.
Какво те отказа от бензиновия 3.0 Т6?

Добър въпрос!

И на мен ми е интересно да знам Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)