Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
ownerstz Wrote:може ли някой да ми даде инфо как се процедира по автокъщите с това наречено капаро - идеята ми е да оставя капаро за бензиновия вариант и да я закарам до сервиз все пак да преценя какво трябва да се прави и колко ще струва - продавача е съгласен на тази стъпка .Въпроса е ако се откажа от сделката какво се случва с даденото от мен капаро ? Капарото се дава като уверение към продавача, че при финализиране на сделката ще довнесеш останалата сума, а с това капаро той временно спира сделката за останалите. При отказ от твоя страна за финализиране, капарото обезщетява продавача.
Друг вариант е да си наемеш репатрак (ако колата е без номера) и да закараш колата за оглед срещу стотина лв. май беше и ако не ти хареса просто да я върнеш обратно. Аз съм го правил този номер и продавача, който дойде с мен нямаше нищо против...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2017
Reputation:
0
bell Wrote:ownerstz Wrote:може ли някой да ми даде инфо как се процедира по автокъщите с това наречено капаро - идеята ми е да оставя капаро за бензиновия вариант и да я закарам до сервиз все пак да преценя какво трябва да се прави и колко ще струва - продавача е съгласен на тази стъпка .Въпроса е ако се откажа от сделката какво се случва с даденото от мен капаро ? Капарото се дава като уверение към продавача, че при финализиране на сделката ще довнесеш останалата сума, а с това капаро той временно спира сделката за останалите. При отказ от твоя страна за финализиране, капарото обезщетява продавача.
Друг вариант е да си наемеш репатрак (ако колата е без номера) и да закараш колата за оглед срещу стотина лв. май беше и ако не ти хареса просто да я върнеш обратно. Аз съм го правил този номер и продавача, който дойде с мен нямаше нищо против... Много благодаря,полезна информация ще опитам с репатрак
Posts: 552
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
4
Горд собственик на: XC90 D5 2012 г.
bell Wrote:Капарото се дава като уверение към продавача, че при финализиране на сделката ще довнесеш останалата сума, а с това капаро той временно спира сделката за останалите. При отказ от твоя страна за финализиране, капарото обезщетява продавача.
Точно така, а по закон ако междувременно продавачът се откаже от сделката, имате право да изискате задатъка (капарото) в довен размер. :geek:
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2017
Reputation:
0
YoYo Wrote:bell Wrote:Капарото се дава като уверение към продавача, че при финализиране на сделката ще довнесеш останалата сума, а с това капаро той временно спира сделката за останалите. При отказ от твоя страна за финализиране, капарото обезщетява продавача.
Точно така, а по закон ако междувременно продавачът се откаже от сделката, имате право да изискате задатъка (капарото) в довен размер. :geek: също много полезна информация Благодаря
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Има и още нещо. Ако капарото е платено и продавача е представил колата по-определен начин, а след диагностика излезе, че има проблем в този случай е редно продавача да върне парите предплатени от купувача или ако се договорите той да отсрани проблема за негова сметка и тогава да завършите сделката.
По отношение на избора между двете коли аз не бих те съветвал да си купиш XC60 което не е AWD. Някак се губи смисъла! D3 на това купе няма да се чувства добре от към мощ. Все пак колата е с форма на кубче и това доста се отразява на динамиката. R-design наистина изглежда много добре визуално, но от към екстри нещата обикновенно са доста зле. Освен ако този, който е поръчал колата нова не е платил доста, за да ги добави.
Т6 е правилния мотор за такава кола, но от друга страна ще е доста жаден и разхода на бензин едва ли ще ти хареса.
Поздрави
Volvo For life!
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2017
Reputation:
0
JMI Wrote:Има и още нещо. Ако капарото е платено и продавача е представил колата по-определен начин, а след диагностика излезе, че има проблем в този случай е редно продавача да върне парите предплатени от купувача или ако се договорите той да отсрани проблема за негова сметка и тогава да завършите сделката.
По отношение на избора между двете коли аз не бих те съветвал да си купиш XC60 което не е AWD. Някак се губи смисъла! D3 на това купе няма да се чувства добре от към мощ. Все пак колата е с форма на кубче и това доста се отразява на динамиката. R-design наистина изглежда много добре визуално, но от към екстри нещата обикновенно са доста зле. Освен ако този, който е поръчал колата нова не е платил доста, за да ги добави.
Т6 е правилния мотор за такава кола, но от друга страна ще е доста жаден и разхода на бензин едва ли ще ти хареса.
Поздрави
Благодаря,аз все още не съм избрал автомобил.....ако сложа газ на T6 няма ли да е по-добре от към разход за горива? Да ще се дават едни 1500 за газов инжекцион,но мисля,че в случея има смисъл,другото което ме възпира за покупката на бензиновия агрегат е това,че е на 200000 км.....
Posts: 349
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2014
Reputation:
0
Колега, да сложиш на XC60 Т6 газ все едно да вземеш расов кон и да го кастрираш... 200 000км. са нищо за едно поддържано волво.
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Posts: 962
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
10
Quote:ако сложа газ на T6 няма ли да е по-добре от към разход за горива? Да ще се дават едни 1500 за газов инжекцион,но мисля,че в случея има смисъл,другото което ме възпира за покупката на бензиновия агрегат е това,че е на 200000 км.....
1500 за хубава газова уредба не са ли малко? Аз не разбирам, но знам че правилното газово е над 2000.
Пробега ако е реален да не те притеснява. Колата неподържана може и на 100 000 да не става за нищо. Другото ми ХС90 (имам две) е 2,5 Т5 на 230 000км. Купено за 6000 + още близо 2500 за оправяне, като в цената влиза и ново турбо. Така де, ела да видиш как върви. Турбото си е турбо. Знам че са два коренно различни двигателя, но при добра подръжка не би трябвало да има проблем. Двигателя е много добре измислен и направен. Дано да имаш късмет.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2013
Reputation:
0
Здравейте. Гледам и двете коли са още в продажба - явно не е имало сделка.
Какво те отказа от бензиновия 3.0 Т6?
Posts: 3
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2017
Reputation:
0
Furious Wrote:Здравейте. Гледам и двете коли са още в продажба - явно не е имало сделка.
Какво те отказа от бензиновия 3.0 Т6?
Добър въпрос!
И на мен ми е интересно да знам
|