The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем volvo v50 2.d 2005г

#1
Здравейте колеги Smile
Горд собственик съм на Volvo v50 2.0d 2005г
Имам следния проблем.
От началото започна да пуши черно през ауспуха. Карах я из сервизи , закачахме я на компютър и нищо. Турбото работи обаче колата по баирите нямаше мощност и пушеше яко черно.
Разпитвах на сам на там и сложих добавка в горивото за да прочисти след 2 изшизания от софия изчисти черното но сега излиза сив дим при по високи обороти, харчи извън градско 10-12л
По магистралата към благоевград я тествах и при изкачването на 4та 3к оборота. Я мъчи и не върви.
Забелязах че при около 2к оборота се получава като придърпване а да отпуши ма не.
Може ли да ме посъветвате какво може да е че се отчаях вече.
Reply

#2
Огледай за спукани турбопътища, колега.
Тук не са много нещата, които могат да дадат фира - дюзи, турбо и производни ... плюс диагностика!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Проблема се оказа че при смяната на маслото и опита да се отвие масленият филтър са ми сцепили тръбата (пластмасова) към колектора.
След опита за продухване и невъзможността на клапана да затвори се е запушило турбото (блокирало) След като оправихме турбото и тръбата колата тук таме стъпва Smile
Reply

#4
И да продължа с проблемите....
Прилагам една снимка на дадената грешка.
На мен това ми говори за проблем с алтернатора или акумулатора. Ходих днес да ми измерат нещата .
Оказа се че стария акумулатор е здал багажа но все пак алтернатора зарежда при всичко пуснато с над 14V. Смених акумулаторс пак мерихме всичко е на ред няма нищо нередно.
Обаче когато запаля колата нищо не свети .
След 2-3мин отново ми показва грешката от снимката.
Има ли шанс да е запазило старата грешка и да я изписва и самп с комп ли може се изчисти или да се н насоча към нов проблем ?


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#5
Kazalov Wrote:И да продължа с проблемите....
Прилагам една снимка на дадената грешка.
На мен това ми говори за проблем с алтернатора или акумулатора. Ходих днес да ми измерат нещата .
Оказа се че стария акумулатор е здал багажа но все пак алтернатора зарежда при всичко пуснато с над 14V. Смених акумулаторс пак мерихме всичко е на ред няма нищо нередно.
Обаче когато запаля колата нищо не свети .
След 2-3мин отново ми показва грешката от снимката.
Има ли шанс да е запазило старата грешка и да я изписва и самп с комп ли може се изчисти или да се н насоча към нов проблем ?
Къде мерите това напрежение - на генератора или на +/- на акумулатора? Проверете кабела от минуса на акумулатора къде отива и дали не е хлабав или окислен.Вижте колко волта показва на плюсовата клема на акумулатора и минуса на мултицета на шаси и на двигател.
Reply

#6
Еми човека пробва всичко каквото можеше на изгасен и на пуснат двигател.
Няма никаква консумация като е изгасен с новият акумулатор.
Няма окисление никъде. Дали не е запазило грешката просто ? Но пък излиза 2-3 мин след като работи колата. Мерихме и по време на грешката всичко си зарежда нормално.
Reply

#7
Kazalov Wrote:Еми човека пробва всичко каквото можеше на изгасен и на пуснат двигател.
Няма никаква консумация като е изгасен с новият акумулатор.
Няма окисление никъде. Дали не е запазило грешката просто ? Но пък излиза 2-3 мин след като работи колата. Мерихме и по време на грешката всичко си зарежда нормално.
Пак питам - къде мерихте?
Закачете го на диагностика.Не може да е от запаметена грешка!
Reply

#8
Колега този месец съм дал над 200лв само за диагностики по този автомобил.....
На диагностика сигурно ще покаже но взе малко да ми писва през седмица да я карам в сервиз за тва за оново.
Силно се замислям дали да не се отърва от нея аман от проблеми честно.
Благодаря все пак за съдействието ще ида да хвърля още 40 лв за да ми кажат къде е проблема.
Reply

#9
Kazalov Wrote:Колега този месец съм дал над 200лв само за диагностики по този автомобил.....
На диагностика сигурно ще покаже но взе малко да ми писва през седмица да я карам в сервиз за тва за оново.
Силно се замислям дали да не се отърва от нея аман от проблеми честно.
Благодаря все пак за съдействието ще ида да хвърля още 40 лв за да ми кажат къде е проблема.
Колега за съжаление на тази марка много малко сервизи имат правилната апаратура(софтуер) за диагностика.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)