The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво 850 Т5...газов инжекцион?!?

#1
Здравейте Smile Търся вашите съвети и мнение за поставяне на газова уредба на 850 Т5. Моля мненията от сорта "газовото е за мишкари" и тем подобни да не се споделят. Интересува ме възможно ли е и ако да какви са евентуалните проблеми с които бих се сблъскал. Чувал съм че коли с турбо не се правят защото винаги става нещо след време.Не разбирам особено много за това реших да се допитам до вас. Благодаря предварително на всеки който реши да ме просветли. Smile
Reply

#2
Здрасти колега, преди три години поставих ГИ Романо на моята,уж най-най за доста пари,и все още имам поблеми.
Моя извод е, некадърни газаджии, и некачествени компоненти.
Без да засягам никой.
Съвет от мен, някой разбиращ приятел да ти подбере компонентите и да ти я сложи, защото всеки газаджия си хвали своето като най-добро, а се оказва добро само за него, а за теб остават скъсаните нерви, загубеното време, и изтънелия джоб.
Без да искам започнах да уча и газовите системи за да не ме прравят на глупак, а тези газаджии които разбират не им се занимава с теб, защото губят пари.
Успех.
Reply

#3
С уговорката, че нито карам Волво, нито турбо, покрай заиграването с моят ГИ прочетох доста мнения и документация. Та от тук, мога да ти кажа, че монтажа на ГИ на турбомотор изисква много качествени компоненти, различни от тези на масовия ГИ поради налягането в смукателния колектор. Изисква и газаджия с опит в настройките на такъв мотор. Демек ще ти излезе по-скъпо отколкото си мислиш. И може да ти скъса нервите. Иначе си заслужава.
Reply

#4
в Пловдив има един, който се намира след пресечката за Маркита(стройтелни мат.), не му помня името, хвалят го много във форуми пежо/ситро(те са пипка ви за правене на газ), ходих при него за моята кола, отговорът беше "някой е правил глупости и аз няма да вървя след него" или е милионер и не му се бачка вече или лайнар, видимо не беше милионер, начи остава да е лайнар, личният ми съвет е, макс. бързи дюзи с макс дебит, нипели на 6мм в колектора, захранващата тръба да е 8мм, а не масовата 6мм, умно ПС за газовата и ако щеш и ауто. настройка да и дадеш пак ще въври сравнително добре, фобос НЕ, принс ДА, дюзи Баракуда бива, но според мен по добре са Хана, а най-добре Кейхин, редукторът да е презапасен, за повечко коне, в този сай има добри неща lpg.co.uk, от там си взех дюзите, клапан за бут. на 8мм. и разни други дреболий, дърто ПС на фобос на ауто настройка и е 413874934 пъти по-добре от рпеди с инжекторите за 100лв./5бр. и захранваща тръба на 6мм(сега на 8мм), трябваше ми нипел за едната рейка и като обикалях при квалитетни газаджии (БРЦ и т.н.), ме гледаха като голям камък, такива дюзи на 1.2 ома нямало, но като изкараш от джоба и почва чесането по кухите темби, та накрая момечетата от ланди ренцо ми подариха един с въпроса "тва за няква ламя ли е", ако след слагането на газта мистериозно ти светне лампата с буквата Ламбда на нея и изчезне турбото, проблемът е от газта, при отклонения от над 25% в горивната смес гаси турбината, чистене на горивната таблица в МП и от там при газаджията за донагласяна, естесвено караш на бензин до там, при старата конфигурация на моята кола при извънградско с колкото караш махаш нулата и това беше средният разход на 100км, а сега като се връщах опт морето при 130,140 с пуснат клима. се въртеше около 10.5/100км., свещите заводски са си иридиеви, за тва сложи оригинални и си свиркай, мисля че 5 бяха около 150лв.
Reply

#5
благодаря на всички които до сега се изказаха! От написаното по-горе разбирам ,че всъщност става но се изискват повече средства и малко повече търпение. Следващи я въпрос е горе долу каква сума трябва да заделя за ГИ? И къде в България най-добре биха се справили? Аз съм от Бургас и знам че газаджийте до Лукойл (на изхода за София) са най-хвалени в града. Дори на сегашната ми кола V70 2001 автомат ГИ е слаган при тях.
Reply

#6
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lpgshop.co.uk/6cyl-kit-prins-vsi-2-0-with-keihin/">http://www.lpgshop.co.uk/6cyl-kit-prins ... th-keihin/</a><!-- m -->

но това е според мен лично най-доброто, всичко друго е на половина като цена, от този сайт може да се сглоби нещо къстъм и някой да ти монтира
Reply

#7
Ако не говорим за някакви екзотики има и средни варианти, които могат и тук да се сглобят. Проблем се явяват рейката и изпарителя, тръби клапани на 8мм , компове и софт има избор. Аз, като слагах моята се опитах да прокарам идеята за по-читава рейка викам на газаджията, че ще си платя колкото струва, а той ми разправя, че нямало смисъл единствено, ако съм вземел рейка за 500лв щяло да си заслужава. Жалко, че беше нужно бая време да се ограмотявам, да си купя Dice и кабел за газовата, за да разбера че повече от година съм карал с бедна смес при по-голямо натоварване и не се оправяше с никакви настройки на газта. С рейка Rail IG-1 на 2мм разпробити дюзи на кола с турбо си е жива подигравка, ама явно гледат да си пробутат в комплекта каквото има. Така че събирай инфо и настоявай да се монтират нещата, които си избрал. Сега съм с baracuda на 3мм и се родих. Компа и софта са на Agis и според мен е доста кадърно направен, графиките ми съвпаднаха напълно от първия път при автоматична настройка. За изпарител не мога да посъветвам понеже съм с R-due и се държи но над 200 коня нямям идея. Трябва ти поне някакъв до 290-300к.с.
Reply

#8
Аз съм с Landi Renzo , но поставяно извън пределите на БГ. Вече над 50 000 км. освен смяната на двата филтъра , да чукна на дърво никакви проблеми. Като се има предвид , че имам монтирана една джаджа за повишаване налягането на турбото , при такъв режим се изстрелва яко , както на газ, така и на бензин , работи по един и същи начин.Никакви забивания или колебания. Като взех колата минах през представителството на Ланди, да я закачат, не че съм имал проблеми, от любопитство да ли всичко е наред. Там бяха впечатлени от професионалният монтаж и от скъпите и предвидени даже за по голяма мощност изпарител (който е правоъгълен , ако има това значение), инжектори, каквито тука нямаха и т.н.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)