Колеги, пускам ви една демонстрация на това как AWD системите на различни марки работят, когато трябва! Тестовете са на направени на ролки и са напълно безпритрастни! Отварям темата, тъй като тук последните дни се получи дискусия за Халдекс срещу Куатро. Изгледайте видеото и очаквам вашите коментари.
Колега, какво има да му се коментира? Аз досега на ролки на пътя не съм попадал! На кал, на мокро, на сняг, на лед, да! На ролки не съм и се съмнявам, че ще го направя някога.
Eто това например е по-реално да ти се случи:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=T1N-UwLAejg">https://www.youtube.com/watch?v=T1N-UwLAejg</a><!-- m -->
Кое му е реалното? Някой карат М+S или офроуд гуми други са със спортни нископрофилни! Идиота, който е без подходящи гуми остава в калта и няма работа там. После еди коя си марка коли били смотани. Естествено на кал и на трева няма как да стане, но нека сравняваме обективно.
Ролката си е ролка. Там няма значение, колко ти е мощна колата, колко бърза, с какви гуми си ................просто показва коя ситема работи най-добре реално. Ти си падаш Волво-мразец това го наблюдавам от много време и най- вероятно си подбрал това клипче специално! Дай обективни неща да сравняваме все пак, а?
JMI Wrote:Кое му е реалното? Някой карат М+S или офроуд гуми други са със спортни нископрофилни! Идиота, който е без подходящи гуми остава в калта и няма работа там. После еди коя си марка коли били смотани. Естествено на кал и на трева няма как да стане, но нека сравняваме обективно.
Ролката си е ролка. Там няма значение, колко ти е мощна колата, колко бърза, с какви гуми си ................просто показва коя ситема работи най-добре реално. Ти си падаш Волво-мразец това го наблюдавам от много време и най- вероятно си подбрал това клипче специално! Дай обективни неща да сравняваме все пак, а?
Колега, не знам как реши, че съм Волво-мразец? Със сигурност не съм заслепен и не казвам/пиша на черното бяло, за разлика от теб, който плюе по всичко и всички, дето не е Волво. Даде за пример класация за качество в която Волво изобщо не удачно да се дава за пример. Обаче аз сега съм Волво-мразец, защото казвам истината, така ли?
Знам, че оправдание ще намериш за всичко. Ту гуми, ту терен, ту шофьор, ту вятър и т.н. и т.н. Ама това с ролките е смешна работа Там сигурно едно от най-бездарните за офроуд СЮВ-та (БМВ Х6) ще се справи що-годе добре.
JMI Wrote:Кое му е реалното? Някой карат М+S или офроуд гуми други са със спортни нископрофилни! Идиота, който е без подходящи гуми остава в калта и няма работа там. После еди коя си марка коли били смотани. Естествено на кал и на трева няма как да стане, но нека сравняваме обективно.
Ролката си е ролка. Там няма значение, колко ти е мощна колата, колко бърза, с какви гуми си ................просто показва коя ситема работи най-добре реално. Ти си падаш Волво-мразец това го наблюдавам от много време и най- вероятно си подбрал това клипче специално! Дай обективни неща да сравняваме все пак, а?
Колега, не знам как реши, че съм Волво-мразец? Със сигурност не съм заслепен и не казвам/пиша на черното бяло, за разлика от теб, който плюе по всичко и всички, дето не е Волво. Даде за пример класация за качество в която Волво изобщо не удачно да се дава за пример. Обаче аз сега съм Волво-мразец, защото казвам истината, така ли?
Знам, че оправдание ще намериш за всичко. Ту гуми, ту терен, ту шофьор, ту вятър и т.н. и т.н. Ама това с ролките е смешна работа Там сигурно едно от най-бездарните за офроуд СЮВ-та (БМВ Х6) ще се справи що-годе добре.
Тъжна статистика.
А иначе, би трябвало да си наясно, че форума на всяка марка е за възхваляването й. Всяка критика, дори и обективна, те прави "-мразец".
Ама да не ти пука, ставаме двама, макар че аз си позволявам да говоря истината само за местния дилър, а не за марката.
Термата пак отива в друга посока! Ако ще си пишем за качеството на Волво отвори нова!
И това, което си пуснал е някаво
Initial study, както виждаш, което май много общо с реалността няма. Английски там в Канада мисля знаете или ти си във френската част? :lol:
Как плюя по всичко и всеки, което не е Волво, като се убих да хваля Мазда, Хюндай и Кия за огромния прогрес, който правят за разлика от Германците.
Ти четеш ли въоще или просто си коментираш? :roll:
Като пуснах клипчето исках да се види наистина как работят системите при различните марки. Това, че ти реши да ми отговориш с нещо, което няма нищо общо с реалността проблема остава при теб. Волвото и Форда от клипа са с шосейни гуми, а останалите не. Те затова не успяха да се качат. Струва ми се пускаш неща тенденциозно само за да покажеш, че Волво не струва! Поне се постарай нещата да са реални.
JMI Wrote:Кое му е реалното? Някой карат М+S или офроуд гуми други са със спортни нископрофилни! Идиота, който е без подходящи гуми остава в калта и няма работа там. После еди коя си марка коли били смотани. Естествено на кал и на трева няма как да стане, но нека сравняваме обективно.
Ролката си е ролка. Там няма значение, колко ти е мощна колата, колко бърза, с какви гуми си ................просто показва коя ситема работи най-добре реално. Ти си падаш Волво-мразец това го наблюдавам от много време и най- вероятно си подбрал това клипче специално! Дай обективни неща да сравняваме все пак, а?
Колега, не знам как реши, че съм Волво-мразец? Със сигурност не съм заслепен и не казвам/пиша на черното бяло, за разлика от теб, който плюе по всичко и всички, дето не е Волво. Даде за пример класация за качество в която Волво изобщо не удачно да се дава за пример. Обаче аз сега съм Волво-мразец, защото казвам истината, така ли?
Знам, че оправдание ще намериш за всичко. Ту гуми, ту терен, ту шофьор, ту вятър и т.н. и т.н. Ама това с ролките е смешна работа Там сигурно едно от най-бездарните за офроуд СЮВ-та (БМВ Х6) ще се справи що-годе добре.
Тъжна статистика.
А иначе, би трябвало да си наясно, че форума на всяка марка е за възхваляването й. Всяка критика, дори и обективна, те прави "-мразец".
Ама да не ти пука, ставаме двама, макар че аз си позволявам да говоря истината само за местния дилър, а не за марката.
Колега, Волво правят нова платформа с нови двигатели от 0!!! Нормално е да има проблеми, всяка марка коли, когато създава нови неща винаги има проблеми. Минава време и проблемите се заличават. Например до момента новото XC90 най-проблемното, след него всяко следващо нещата са изчистват!
Здравейте Колеги,
Привет и на колегата JMI, който разбрах че се казва Данчо, аз съм Стефан. Приятно ми е.
Първо по темата. Гледайки видеото (всъщност съм го гледал преди) винаги съм се чудил дали е активен Winter-а на скоростите?
Волво се представя добре на теста и е на челните места. Съгласен съм с JMI че този тест е реален и ще обесня защо.
Относно видеото на Ev-V50. Да, Волво направо стана смешно, но защо? Какви са критериите на този "тест". С правилните гуми ли са? Winter-а активиран ли е? Дали AWD на Волвото работи или е поредната кола на 10000000км? Не харесвам такива видеота. А за това видео какво да кажем:
Когато видя класация особено такива като JDPower, а много други, без да се казват критериите какви са и на какво са основани тестовете, как е направена тази статистика хич не ги гледам. Когато се прави проучване, колеги, преди изложението на резултатите има обосновка на критериите, защо са избрани, каква е целта и какво се търси. Това е за всичко, дали ще се прави за автомобили или за индустрия или за екология или за звезди или планети. Критериите трябва да са абсолютни ясни. Къде са критериите на jdpower, конкретно? Може би ако погледнем кои им плащат и как името на Hюндай и Крайслер е сред клиентите резултатите не изглеждат толкова странни. Този който плаща поръчва музиката, нали така. Кадилак и Шевролет да бъдат така напред или БМВ? От това колеги по-голям абсурд няма, без значение какъв авторитет са. То заради такива авторитети сме на този ред.
Ще ми се на повечето да ви е ясно че японците и корейците бълват страшно много пари за маркетинг. Идея си нямате по какви места са се набутали, за да "доказват" че са най-най.
Личен опит - работя в една доста голяма корпорация, която поръчва разни проучвания. Един от главните сред менеджмънта го каза докато си говорихме и стана въпрос за консултантите, които наемаме и той го каза същото - ние наблягаме, консултанта да произведе резултати които да ни помогнат Навсякъде е така. За проблемите по колите на Тесла нещо да сте чували? Е как ще чуете. Те са най-големите и когато разбере човек, че BMW ползват техните двигатели за техните електромобили, какво да кажа. Не че електродвителите са им лоши ама добри ли са? Някой нещо да е казал? Важното е че японците и корейците са най най. Вижте това видео:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KhL-j0xgHj4[/youtube]
Волво това го прави още 80те. Обаче нали Hunday са нъмба Уан.
Аз съм съгласен с JMI по почти всички въпроси без да го познавам човека, защото и аз това виждам.
Теста с ролките е най-реален. Там гумите и уменията на шофьора са без значение. И 5 годишен може да натиска газта. Единствено колата да е изправна, а Волвото се вижда че е.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Quote:Колега, Волво правят нова платформа с нови двигатели от 0!!! Нормално е да има проблеми, всяка марка коли, когато създава нови неща винаги има проблеми. Минава време и проблемите се заличават. Например до момента новото XC90 най-проблемното, след него всяко следващо нещата са изчистват!
Новото ХС90 не е проблемно. Може би има някакви дребни неща, и толкова. Ти изчакай Модел 3 на Тесла да напуска конвейра.... Нещо не са розови нещата там...
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Здравей Стефчо. И на мен ми е приятно! Ще ми е още по приятно ако се срещнем някъде по пътеките на живота. Радвам се, че има хора като теб, които гледат и разсъждават върху видяното обективно. И на мен ми харесва как разсъждаваш!
thumbs-up-192.png (Size: 13.22 KB / Downloads: 129)