The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
volvo v50 2.0d 136к.с не пали ;(

#1
Здравейте, съфорумници.
Имам проблем с volvo v50 2.0d 136к.с, когато тръгнах да изпреварвам един камион, при високи обороти колата изхвърли антифриза и изпуши бял пушек и след това черен. Изгасих колата и после не можах да я запаля повече. Маркучите по които върви нафтата бяха празни, обезвъздуших ги, но колата не ще да пали. Стартера върти, оборотомера се вдига леко, но не пали. Закачих я с Autоcom, нямаше грешки, пробвах с старт спрей, запалва за секунда и гасне. Сензорът за високо налягане работи т.е. при въртене показва 200 000- 500 000hpa (200-500bar). Свалих клапана за регулиране на високото налягане, на омметър показва 3,7 ома. като го закача се вижда, че пружинката вътре мърда. При въртене на стартер, през ауспуха не излизат никакви димни газове. Въздушният поток при въртене на стартер, колко трябва да е, при мен показва 2-6. Температурата на сензор 1 и 2 на катализатора са на по 100 градуса при студен двигател и температура на вън 9 градуса. Ако агнренажът е с прескочил зъб, може ли за се случи това нещо, няма ли да изкарва грешка на компютъра?
Като знам какъв инженер съм, ме е страх да ида на доктор!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)