Posts: 213
Threads: 5
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Да, не е необходимо да се сваля конзолата, а и не го пожелавам на никой - приключението е голямо (на 15-ти юни сменях изпарител на климатика).
Необходимо е да се работи и от двете страни - и от шофьорското място, и от пасажерското.
Мокет, няколко кори, няколко винта - не е сложно.
Тънкия момент е да не се подхожда с много сила, особено при обратния монтаж на новото казанче. Важно е също да се обърне внимание на уплътненията на двете водни съединения - ако са за смяна, да се подберат точно същите - както по размер, така и по предназначение (за високотемпературни водни съединения). Водните съединения се държат от един винт - не е необходимо да се стяга до откат.
Лично аз, преди няколко години, когато сменях казанчето, реших да ползвам старите заводски уплътнения - никакви проблеми. Тази година, при смяната на изпарителя, отново си ги оставих същите.