The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с ECM - захранване 5 волта

#1
Здравейте колеги! Имам Волво S60, 2006, Д5-163кс (D5244T5) и в последните два месеца буквално ми къса нервите един проблем. От време на време на борда се изписва Engine System Service Urgent и светва червения триъгълник след което колата се опитва да угасне. При диагностика с VIDA се изписва грешка ECM 8410- sensor supply 1 - signal too low. Заедно с нея от време навреме се появяват грешки за сензора за високо налягане на климатика и горивото но предимно се появява само ECM 8410. И двата сензора бяха сменени но проблема си стои. Това което майстора направи е да откачи сензора на климатика и да пусне отделно захранване за сензора на горивото и по този начин колата спря да гасне но проблема продължава да се появява и изчезва когато си пожелае.Проверихме всички кабели и букси до колкото е възможно и изглеждат добре. Някой има ли представа как да разреша проблема и този sensor supply 1 за кои сензори отговаря. До колкото успях да прочета във ВИДА този сензор следи дали сензорите се захранват с 5 волта пускани от ECM-a.
Reply

#2
Всъщност ,това не е някакъв датчик ,а самодиагностична функция на ЕСМ ,която следи дали всички датчици получават еталонно напрежение от 5 волта. Пише ,че причините да не се получава желаното напрежение ,може да са: замасяване на захранващ кабел на някой датчик ,замасяване вътре в някой датчик или дефектен ЕСМ. Гледахте ли на живо показанията дали са реални ,например: температура на антифриз ,температура на входящ въздух ,MAF, температура на изгорели газове ,налягане преди и след DPF ,EGR...По приницип ,щом това нещо се появява от време на време ,може да е доста трудно за хващане.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#3
От всичко опитано до тук достигнахме до извода че най вероятно е ECM. Проблема може да го направи и три пъти в деня може да го направи и един път на три дни. Наистина е трудно да го установим. Смяната на ECM ми звучи доста неприятно. Предполагам че трябва да намеря същия със същия номер и да го дам да го клонират което незнам дали изобщо е възможно и на каква цена ще е.
Reply

#4
А за ремонт на СЕМ до ниво елемент? Вероятно има стабилизатор на 5-те волта. Или нещо по линията.
Reply

#5
Колега може ли малко по подробно да поясниш Smile В смисъл мислиш че CEM е замесен ли ?
Reply

#6
Грешка, ЕСМ имах предвид, ако от там идват 5-те волта за датчиците.
Reply

#7
Да със сигурност ECM праща 5-те волта по датчиците и има вече голяма вероятност проблема да е точно от него. Но незнам това подлежи ли на ремонт и кой може да го направи.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)