The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Счупена пластмасова ябълка при завихрящия клапан

#1
Здравейте,

Купих си Волво XC90, 2006г, 163 к.с., но ми дава грешка на въздушния дебитомер. След като го закарах в няколко сервиза, накрая се откри че ябълката при завихрящия клапан е счупена и предишният собственик е фиксирал лостчето с рапидка. Приложил съм и снимка. Сега докато шофирам рапидката блокира завихрящия клапан, което вкарва компютъра в авариен режим заради грешно подадени данни към въздушния дебитомер и колата губи мощност. За съжаление не мога никъде да намеря само тази част, а не искам да сменям целият всмукателен колектор. Някой имал ли е подобен проблем и знае ли как най-безболезнено мога да го разреша.

Предварително благодаря!


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
Колега, пусни си заявка в Мото-Пфое. Виж снимката която съм качил, на нея горе е каталожния номер на лостчето.
И още нещо, мотора ти е 185к.с., а не 163.


Attached Files Thumbnail(s)
   
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
На снимката се вижда , че това е изключителна простотия !
Има интелигентен начин за побългаряването на тази част, описан надълго в нарочна тема за вихровите клапи, в този форум.
И не на последно място, на финала, ще смениш вихровите клапи , лостчето, гарнитура на см.колектор, подложки на дюзите и този , който ще го прави следва да изчисти от нагар колектора, каналите към клапаните, маркучите за въздух, клапата на ЕГР, серпентината , както и ще спре на практика теча на масло , който е от клапите към лостчето !
След което ще видиш като подадеш газ как поради липса на крила и стабилизатори колата иска , но не може да излети...
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#4
Здравей колега, скоро минах по пътя на побългаряване на счупеното лостче. За мое съжаление при опитите за това успях да счупя две от четирите зъбчета на привода на клапите, които държат ябълката на лостчето. След това купих ново лостче, че даже две, но поради това счупване не ми вършат работа и стоят в дълбок резерв. Този който е правил ремонта с тази рапидка явно не знае колко навътре още влиза привода. Така ограничава движението на клапите наполовина и те никога не могат да се затворят. Има и риск от изгаряне на моторчето, което чрез лостчето задвижва клапите. Моето решение е временно и след няколко месеца ще мина по процедурата за подмяна на вихровите клапи точно при човека писал поста преди моя. Най-вече държа на почистването на натрупаните с времето сажди, а те никак не са малко. Това е моя личен опит, който споделям. Желая успех, но така с рапидката е голям проблем, по-добре я махни, така поне моторчето задвижващо вихровите клапи няма да се тормози.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)