The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60 d5 2003 -силно свистене от турбото!!!

#1
Здравейте,колеги!При последното ми отбиване в сервиза ми почистаха EGR клапана,след тази интервенция,при подаване на газ и включвАне на турбото се чува много силно свистене,бих определил като мяукане на малко коте,колкото и смешно да звучи!!!Майсторът каза ,че след като клапанът се зацапа всичко ще е ок,но минаха вече около 3000 км ,промяна няма!Промяна във вървежа на колата не виждам ,набира си ,но между 1500 и 2000 оборота това писукане и свистене е доста силно и се чува и в купето !Имате ли някаква идея какъв може да е проблемът?
Reply

#2
Нещо не е наред - и на мен са ми почиствали EGR, но такова нещо няма. Пък и обяснението на майстора звучи малко несериозно - като я купиш чисто нова тая кола дали ще свисти така, при чист клапан все още... По скоро има дупка някъде по турбопътищата и като надуе турбината я отваря и се чува. Успех!
Volvo S60 2.4 D5 - 2003 г.
Reply

#3
Свистене има и при мен, но колко е силно....?
Бих се притеснил сериозно, ако колата пушеше яко. При загуба на въздух, вече отчетен от дебитомера, дюзите ще вкарват повече нафта, отколкото въздухът позволява да се изгори. Значи - пушук, понижена мощност и увеличен разход. Е, няма ни едно от трите.
Reply

#4
На чисто нова Астра J 1.6 Turbo, 180 hp., при спряно (тихо) радио и климатик, и при достигане на 1800 до 2000 оборота, турбото се чуваше като свистене.
Никакъв проблем нямаше!
В интерес на истината на ХС90-ката не го чувам при каквито и да е обороти...
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#5
Patzoman Wrote:Здравейте,колеги!При последното ми отбиване в сервиза ми почистаха EGR клапана,след тази интервенция,при подаване на газ и включвАне на турбото се чува много силно свистене,бих определил като мяукане на малко коте,колкото и смешно да звучи!!!Майсторът каза ,че след като клапанът се зацапа всичко ще е ок,но минаха вече около 3000 км ,промяна няма!Промяна във вървежа на колата не виждам ,набира си ,но между 1500 и 2000 оборота това писукане и свистене е доста силно и се чува и в купето !Имате ли някаква идея какъв може да е проблемът?

1. Смени си майстора!
2. Ако колата не пуши и върви добре - виж дали не е разместено гуменото уплътнение/лагер на кормилния прът. Намира се точно където въпросния минава през дупката в купето.
Reply

#6
Може би е скъсал някой маркуч по пътищата на турбото. Всеки кадърен майстор трябва да може да го открие.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)