Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сервиз за електроника "VOLVO Tune Line"
#41
Става дума за V40 D2 с двигател D204T8, 120 кс. и монатж на турбина от V40 D2 с двигател D204T9 150 кс. 
Само с ремап не мисля че ще стане както трябва.
   
   
Разликата между двете турбини е видима. Във втората гнездото на променливата геометрия е по-голямо, като за двигател от 150 кс., и това и позволява да набие повече въздух. Ако направя само ремап, освен че ще се скапе бързо турбината,  не се знае и резултатът какъв ще е.
Цитирай
Thanks given by:
#42
Тази дискусия май излезе от тази тема, май може да се изнесе.

Иначе Dx е относителна индикация за мощност - тоест D3 от една година и D3 от следващата може да означават напълно различни двигатели, но с относително близка мощност. Началната ти точка трябва да бъде конкретният модел на двигателя - в уикипедия би трябвало да можеш да видиш за коя година, кой двигател е монтиран. Честно казано не знам дали бих се захванал с подобни приключения Smile
Цитирай
Thanks given by:
#43
(05-13-2019, 07:06 PM)ivobivo написа: Според мен за да направиш D3 от D2 не ти трябва да сменяш турбината...руснаците на XC70 P3 казват, че само с ремап и без проблем става от D3 на D5 - https://www.youtube.com/watch?v=XeCyDDX7Ous
Значи трябва да направя някъде проверка моето Хц70 колко коня е. По документи е 163кс, като очаквах да не му стигат за това купе, а реално си набира доста прилично.
Може жабаря да е правил ремап

Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk
XC70 D3    MY12 - (2019 -     )
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)