Posts: 123
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Здравейте, Колеги
от няколко седмици съм от щастливите шофьори, които заглеждат
себеподобните си по пътищата, демек волво и по-точно S40 1.8i '96 manual.
Чудейки се, понеже ми е първа кола, как да я поддържам, изчетох доста
неща в непознатата за мен сфера - леки автомобили. Разбрах, че трябва
да се смЕнят разни неща, като ремъци, масла, филтри и прочее...
Идеята е, че незнам как да започна. Препоръчайте ми някой сервиз, където
да ида и да ми направят един преглед, без да ме прецакват като невеж в бранша,
за да знам какво и кога да сменям и да поддържам изрядно.
Искам да си поддържам волвото, за да знам, че ще ме пази и че ще мога да разчитам на него.
Благодаря ви, фен съм вече и на марката и на форума, а може и на клуба скоро...
VOLVO S40 '96 1.8i 115hp B4184S Manual Gearbox A/C
Posts: 123
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Здравейте, Колеги
от няколко седмици съм от щастливите шофьори, които заглеждат
себеподобните си по пътищата, демек волво и по-точно S40 1.8i '96 manual.
Чудейки се, понеже ми е първа кола, как да я поддържам, изчетох доста
неща в непознатата за мен сфера - леки автомобили. Разбрах, че трябва
да се смЕнят разни неща, като ремъци, масла, филтри и прочее...
Идеята е, че незнам как да започна. Препоръчайте ми някой сервиз, където
да ида и да ми направят един преглед, без да ме прецакват като невеж в бранша,
за да знам какво и кога да сменям и да поддържам изрядно.
Искам да си поддържам волвото, за да знам, че ще ме пази и че ще мога да разчитам на него.
Благодаря ви, фен съм вече и на марката и на форума, а може и на клуба скоро...
VOLVO S40 '96 1.8i 115hp B4184S Manual Gearbox A/C
Posts: 613
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Честито колега, аз също като нов бързам да се изкажа
Та подръжката е като всяка друга кола, има си консумативи, които задължително се подменят (ремъци, ролки, филтри, свещи, и т.н)
За това къде да я подържаш, сподели от къде си, колегите от твоето или близко до твоето населено място щ есподелят. Някой ходят в Мото Пфое и са доволни, други не. Има колеги, които ходят в Юве (софия) и са доволни. Трети като мен си ги подържат при кварталния майстор, който ми е подържал всички коли до сега.
Та ти гониш
Posts: 613
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Честито колега, аз също като нов бързам да се изкажа
Та подръжката е като всяка друга кола, има си консумативи, които задължително се подменят (ремъци, ролки, филтри, свещи, и т.н)
За това къде да я подържаш, сподели от къде си, колегите от твоето или близко до твоето населено място щ есподелят. Някой ходят в Мото Пфое и са доволни, други не. Има колеги, които ходят в Юве (софия) и са доволни. Трети като мен си ги подържат при кварталния майстор, който ми е подържал всички коли до сега.
Та ти гониш
Posts: 118
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Колега честито аз също се радвам на Волво отскоро , моят съвет е да отидеш в МотоПфое
Posts: 118
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Колега честито аз също се радвам на Волво отскоро , моят съвет е да отидеш в МотоПфое
Posts: 123
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Любене, точно това е, че аз не съм имал други коли преди тази, а и не съм се интересувал от тях...
И просто незнам какво да правя, някак си така като чуя нещо и ровя из нетя и чета и се пуля какво ли е пък това маншон...
Хора много, мнения още повече, затова и питам
В София съм, но за МотоПфое доста отрицателни неща чувам и чета
Баща ми има 440 и той не ги (МПФ) споменава с добри думи...
VOLVO S40 '96 1.8i 115hp B4184S Manual Gearbox A/C
Posts: 123
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
0
Любене, точно това е, че аз не съм имал други коли преди тази, а и не съм се интересувал от тях...
И просто незнам какво да правя, някак си така като чуя нещо и ровя из нетя и чета и се пуля какво ли е пък това маншон...
Хора много, мнения още повече, затова и питам
В София съм, но за МотоПфое доста отрицателни неща чувам и чета
Баща ми има 440 и той не ги (МПФ) споменава с добри думи...
VOLVO S40 '96 1.8i 115hp B4184S Manual Gearbox A/C
Posts: 352
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Привет и от мен, много безаварийни километри на теб и на всички нови а и стари колеги решили се да споделят ИДЕАТА ВОЛВО. А сега и на въпроса, според мен след като си млад и неопитен отиваш в МП и колкото и европейски цени да имат ще влезнеш при приемчика на Волво ще му обясниш за какво иде реч, да се направи един оглед на колата, да ти каже от какво има нужда и за какви пари иде реч, а ти си преценяваш кое да се направи там и кое не. Лично мое мнение е да направиш първото обслужване там. Ето и един пример какво имам в предвид, та купувам си аз навремето един Форд Ескорт с климатик ама нещеш ли климата не работи, проверявам аз в МП и разбирам че там ремонт на девектиралия компресор не правят а сменят с нов за 700 лв и дават гаранция за сменената част, на мен ми настръхна косата при положение че цялата кола струваше 4500, та отивам аз при кварталния Майстор и той вика тука ще го свалим, наварим и т.н. има няма 300 лв, ок ама само за 3 месеца, айде пак ремонт, пълни на ново (всяко пълнене 60 лв) айде още три месеца, последно купих един за 200 лв от моргата плюс демонтаж, монтаж, профилактики, теревета и на майкаму .... сега съм с компресор втора злоупотреба който почти не работи, назад съм с поне 1000 лв и то само за да спестя някой лев. Ти сам си направи извода какво къде и за колко получаваш. Айде със здраве.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!
Posts: 352
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Привет и от мен, много безаварийни километри на теб и на всички нови а и стари колеги решили се да споделят ИДЕАТА ВОЛВО. А сега и на въпроса, според мен след като си млад и неопитен отиваш в МП и колкото и европейски цени да имат ще влезнеш при приемчика на Волво ще му обясниш за какво иде реч, да се направи един оглед на колата, да ти каже от какво има нужда и за какви пари иде реч, а ти си преценяваш кое да се направи там и кое не. Лично мое мнение е да направиш първото обслужване там. Ето и един пример какво имам в предвид, та купувам си аз навремето един Форд Ескорт с климатик ама нещеш ли климата не работи, проверявам аз в МП и разбирам че там ремонт на девектиралия компресор не правят а сменят с нов за 700 лв и дават гаранция за сменената част, на мен ми настръхна косата при положение че цялата кола струваше 4500, та отивам аз при кварталния Майстор и той вика тука ще го свалим, наварим и т.н. има няма 300 лв, ок ама само за 3 месеца, айде пак ремонт, пълни на ново (всяко пълнене 60 лв) айде още три месеца, последно купих един за 200 лв от моргата плюс демонтаж, монтаж, профилактики, теревета и на майкаму .... сега съм с компресор втора злоупотреба който почти не работи, назад съм с поне 1000 лв и то само за да спестя някой лев. Ти сам си направи извода какво къде и за колко получаваш. Айде със здраве.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!
|