The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем при студен двигател

#1
имате ли идея как да отстраня този проблем или при кой майстор в Пловдив да ида
сутрин само когато е студено колата пали от ряз но започва да трака малко по силно, обърква оборотите и отзад започва да изпушва бяло. така за около 30 сек и само когато е студено времето.
волвото е С40 98 ТДИ
Reply

#2
имате ли идея как да отстраня този проблем или при кой майстор в Пловдив да ида
сутрин само когато е студено колата пали от ряз но започва да трака малко по силно, обърква оборотите и отзад започва да изпушва бяло. така за около 30 сек и само когато е студено времето.
волвото е С40 98 ТДИ
Reply

#3
Проблема ти е от разпръсквачите. Но търси френски, препоръка - най-добрите са. Някой от тях пикае, белия пушек и тракането са признаци за това Tongue
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#4
Проблема ти е от разпръсквачите. Но търси френски, препоръка - най-добрите са. Някой от тях пикае, белия пушек и тракането са признаци за това Tongue
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#5
Не съм съгласен с колегата, върви при някой майстор който има уред за измерване на наличие на изгорели газове в анифриза, ако това е така сменяш гарнитура, ако се замоташ повече може и глава да ти трябва, ако имаш повече въпроси пиши ще се радвам да помогна.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#6
Не съм съгласен с колегата, върви при някой майстор който има уред за измерване на наличие на изгорели газове в анифриза, ако това е така сменяш гарнитура, ако се замоташ повече може и глава да ти трябва, ако имаш повече въпроси пиши ще се радвам да помогна.
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

#7
Ако е проблема от гарнитурата колата би трябвало да загрява и да смени цвета на маслото, а аз такова нещо не прочетох в поста на питащия. Виж раздела за сервизи и магазини за авточасти там ще се ориентираш 8)
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#8
Ако е проблема от гарнитурата колата би трябвало да загрява и да смени цвета на маслото, а аз такова нещо не прочетох в поста на питащия. Виж раздела за сервизи и магазини за авточасти там ще се ориентираш 8)
V 40 1.9tdi 95k.c. 2000г. D4192T2>>>> S60 D5 163k.c. 2002г.D5244T
Reply

#9
jijo99 Wrote:имате ли идея как да отстраня този проблем или при кой майстор в Пловдив да ида
сутрин само когато е студено колата пали от ряз но започва да трака малко по силно, обърква оборотите и отзад започва да изпушва бяло. така за около 30 сек и само когато е студено времето.
волвото е С40 98 ТДИ
и аз съм съгласен с игнатов.провери си гарнитурата на главата.първо виж има ли масло в антифриза....
тези мотори духат гарнитурите(говоря за рено моторите)
Reply

#10
jijo99 Wrote:имате ли идея как да отстраня този проблем или при кой майстор в Пловдив да ида
сутрин само когато е студено колата пали от ряз но започва да трака малко по силно, обърква оборотите и отзад започва да изпушва бяло. така за около 30 сек и само когато е студено времето.
волвото е С40 98 ТДИ
и аз съм съгласен с игнатов.провери си гарнитурата на главата.първо виж има ли масло в антифриза....
тези мотори духат гарнитурите(говоря за рено моторите)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)