The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V50 съвет

#1
Здравейте колеги,
От няколко дни съм собственик на Volvo V50 1.6D. Тъй като до сега съм карал само бензинови автомобили и поддръжката на дизел ми е нова материя искам да попитам за съвет относно поддръжката на DPF-a. Разбрах, че многото градско каране не е добре и трябва да се изкарва да се покара извън града за да регенерира DPF-a. Въпроса ми е относно адитив-а, който се използва за тази цел. Има ли вариант да се види нивото или да си карам докато светне лампата? Както и на колко километра горе долу се долива въпросната течност?
Благодаря предварително!
Reply

#2
Всичко е много относително. Карай си колата и колкото по-малко я човъркаш и мислиш излишно толкова по-добре. Big Grin
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Reply

#3
andrew83 Wrote:Здравейте колеги,
От няколко дни съм собственик на Volvo V50 1.6D. Тъй като до сега съм карал само бензинови автомобили и поддръжката на дизел ми е нова материя искам да попитам за съвет относно поддръжката на DPF-a. Разбрах, че многото градско каране не е добре и трябва да се изкарва да се покара извън града за да регенерира DPF-a. Въпроса ми е относно адитив-а, който се използва за тази цел. Има ли вариант да се види нивото или да си карам докато светне лампата? Както и на колко километра горе долу се долива въпросната течност?
Благодаря предварително!
Ще ти излезе съобщение.Да,хубаво е да се поддържат 2000-2200 оборота за 15-20 минути от време на време. Течността е за около 30 000 км по ръководството,но зависи къде и колко шофираш.
Reply

#4
Благодаря за отговорите. От няколко дена колата влиза в авариен режим през няколко запалвания и само при запалване. След рестарт на мотора си тръгва нормално и си върви като пушка. Единствената грешка която показва е за подгревни свещи. Утре ще ги сменя и направо ще умра от смях ако за такова нещо шведите са решили да ти вкарат колата в авариен режим.
Reply

#5
За да не отварям нова тема за същия въпрос,как точно става тази DPF регенерация? Т.е. за 15-20 мин.да не пада под 2000 оборота. Разбира ли се по нещо че е направил режим на дегенерация? Какво е форсирана регенерация,има ли смисъл да се направи форсирана регенерация и как?
Volvo v50 2D '08
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)