09-03-2018, 12:31 PM
Взето назаем от друга тема, но изключително точно като мнение!
Така че, телче, кламер... Нещата може да са много по-сериозни! Работата е там, че както каза WINERGY, може и 100 хил.км. да изкараш, може и 100 да не можеш...
Барабар с един скъп ремонт на двигателя!
Отиди си на сервиз, виж горе в банера рекламата, консултирай се със специалисти и си прецени тогава!
Поздрави!
pliva Wrote:Stanchoni Wrote:Ако има омасляване при привода означава,че лагеруването на оста на клапите е износено и има опасност бронзовата втулка в задния край да изпадне и да влезе в някой цилиндър. Тогава ти е ясно какво става,нали?Spurs Wrote:Ако има омасляване на капака на клапите, няма да мине само с лостче за 6 лв.
Обоснови се, аз споделям само това което знам - че лостчето е почти без пари във Фото-то, сменя се за секунди и пести главоболия.
А и начина на ремонт на "майсторите" не ми допада.
Така че, телче, кламер... Нещата може да са много по-сериозни! Работата е там, че както каза WINERGY, може и 100 хил.км. да изкараш, може и 100 да не можеш...
Барабар с един скъп ремонт на двигателя!
Отиди си на сервиз, виж горе в банера рекламата, консултирай се със специалисти и си прецени тогава!
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992