The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Check engine светва под 2000 об. - V40 1.9D

#1
Здравейте колеги,
Притежател съм на V40 1.9D, 95hp (75kW), 2000г. От известно време насам имам проблем, на който (направо ме е срам да кажа) не обръщам голямо внимание.
Та, https://www.youtube.com/watch?v=TlwFW0X6pxE <-- тук съм качил нагледно какво се слува по таблото.

Нека да започна с купуването на колата минатлта година. Собственикът ме увери, че колата е бавничка, но така си работи и в дествителност нямаше грешки по таблото! Понеже не съм карал на дизел, сметнах, че всичко е наред. След време мой приятел, който има сервиз, се качи да я покара и ми каза, че се движела като обикновен дизел (въпреки, че моята има турбо). След като закачихме диагностиката (Delphi) ми даде грешка в MAF сензорът. След което аз си намерих друг MAF (5WK9 615) от ударена кола и го поставих. Разликата беше чувствителна, вече ми придърпва на 2000 оборота.

След това зимата колата почна да ми пали много труднно. Понякога след 2-3сек., друг път загрявах по 3-4 пъти и пак се зачудваше. Мислех, че е от свещите, тъй като предишния собствение ми каза, че не са сменяни никога. Дадох я на майстор и след известно време ми я върнаха в добро състояние. Казаха ми, че са сменили нещо във ГНП-то. Сега запалва без да се зачудва.
Но мина се време и изведнъж светна Check engine по време на движение. Горното видео съм го направил в покой, изключена от скорост. Колата честно казано си върви добре, не чувствам някаква разлика с преди, но притиснява тази грешка, която се появява и изчезва.

Скоро ми сменяха ангренажен ремък и ми казаха, че той е изместен с един зъб. Новият е сложен в същото положение. Закачена отново с диагностика Delphi излиза грешката, за която нищо не откривам:
3311:
-Ignition advance/retard controller
-Intermittent.


Един пример, когато съм в движение: Карам с 50km/h при около 1500-1700 об и 4-та скорост. Педала за газ е леко натиснат постоянно (поддържам тази скорост) и след 4-5 сек. светва Check-a. Натискам педала до средата, като лапмата изгасва. Някакви предположения ?
Reply

#2
Хубаво е да кажеш от къде си.
ex XC90
Reply

#3
Здравейте колега,
От Пазарджик съм
Reply

#4
Здравейте,
Оказа се, че Delphi показва точно номерът на грешката ( а аз си мислех, че е просто някакъв пореден номер).
Във VADIS успях да открия какво стои за всичко това:
   
   

Проверих съпротивлението на единственият ми сенор на едната дюза (needle lift sensor). Чиито омове трябва да са 100 (+- 10 при 20 градуса).
Показанието е 100.
Според мен, може би, не са ми сменяли нищо в ГНП-то, а просто са регулирали подаването на гориво или по-вероятно са направили друга центровка (предварение и закъснение), с цел да може колата да запалва (тъй като трудно палеше), но с това съм загубил известна мощност, а и преди пушеше преди да загрее. Най-вероятно и разхода ще е друг. Ще трябва да я закарам на някой, който разбира от тези неща и ще пиша каква е била причината.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)