09-09-2018, 04:32 PM
Здравейте колеги,
Притежател съм на V40 1.9D, 95hp (75kW), 2000г. От известно време насам имам проблем, на който (направо ме е срам да кажа) не обръщам голямо внимание.
Та, https://www.youtube.com/watch?v=TlwFW0X6pxE <-- тук съм качил нагледно какво се слува по таблото.
Нека да започна с купуването на колата минатлта година. Собственикът ме увери, че колата е бавничка, но така си работи и в дествителност нямаше грешки по таблото! Понеже не съм карал на дизел, сметнах, че всичко е наред. След време мой приятел, който има сервиз, се качи да я покара и ми каза, че се движела като обикновен дизел (въпреки, че моята има турбо). След като закачихме диагностиката (Delphi) ми даде грешка в MAF сензорът. След което аз си намерих друг MAF (5WK9 615) от ударена кола и го поставих. Разликата беше чувствителна, вече ми придърпва на 2000 оборота.
След това зимата колата почна да ми пали много труднно. Понякога след 2-3сек., друг път загрявах по 3-4 пъти и пак се зачудваше. Мислех, че е от свещите, тъй като предишния собствение ми каза, че не са сменяни никога. Дадох я на майстор и след известно време ми я върнаха в добро състояние. Казаха ми, че са сменили нещо във ГНП-то. Сега запалва без да се зачудва.
Но мина се време и изведнъж светна Check engine по време на движение. Горното видео съм го направил в покой, изключена от скорост. Колата честно казано си върви добре, не чувствам някаква разлика с преди, но притиснява тази грешка, която се появява и изчезва.
Скоро ми сменяха ангренажен ремък и ми казаха, че той е изместен с един зъб. Новият е сложен в същото положение. Закачена отново с диагностика Delphi излиза грешката, за която нищо не откривам:
3311:
-Ignition advance/retard controller
-Intermittent.
Един пример, когато съм в движение: Карам с 50km/h при около 1500-1700 об и 4-та скорост. Педала за газ е леко натиснат постоянно (поддържам тази скорост) и след 4-5 сек. светва Check-a. Натискам педала до средата, като лапмата изгасва. Някакви предположения ?
Притежател съм на V40 1.9D, 95hp (75kW), 2000г. От известно време насам имам проблем, на който (направо ме е срам да кажа) не обръщам голямо внимание.
Та, https://www.youtube.com/watch?v=TlwFW0X6pxE <-- тук съм качил нагледно какво се слува по таблото.
Нека да започна с купуването на колата минатлта година. Собственикът ме увери, че колата е бавничка, но така си работи и в дествителност нямаше грешки по таблото! Понеже не съм карал на дизел, сметнах, че всичко е наред. След време мой приятел, който има сервиз, се качи да я покара и ми каза, че се движела като обикновен дизел (въпреки, че моята има турбо). След като закачихме диагностиката (Delphi) ми даде грешка в MAF сензорът. След което аз си намерих друг MAF (5WK9 615) от ударена кола и го поставих. Разликата беше чувствителна, вече ми придърпва на 2000 оборота.
След това зимата колата почна да ми пали много труднно. Понякога след 2-3сек., друг път загрявах по 3-4 пъти и пак се зачудваше. Мислех, че е от свещите, тъй като предишния собствение ми каза, че не са сменяни никога. Дадох я на майстор и след известно време ми я върнаха в добро състояние. Казаха ми, че са сменили нещо във ГНП-то. Сега запалва без да се зачудва.
Но мина се време и изведнъж светна Check engine по време на движение. Горното видео съм го направил в покой, изключена от скорост. Колата честно казано си върви добре, не чувствам някаква разлика с преди, но притиснява тази грешка, която се появява и изчезва.
Скоро ми сменяха ангренажен ремък и ми казаха, че той е изместен с един зъб. Новият е сложен в същото положение. Закачена отново с диагностика Delphi излиза грешката, за която нищо не откривам:
3311:
-Ignition advance/retard controller
-Intermittent.
Един пример, когато съм в движение: Карам с 50km/h при около 1500-1700 об и 4-та скорост. Педала за газ е леко натиснат постоянно (поддържам тази скорост) и след 4-5 сек. светва Check-a. Натискам педала до средата, като лапмата изгасва. Някакви предположения ?