The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изхвърля хидравлично масло през капачката на казанчето

#11
Спря ли да тече?
Reply

#12
Да, за сега спря, но не съм карал много. Искам да покарам по пътища с повече завои както преди и ще пиша. Wink
Поздрави.

Ей, много си харесвам тази кола, обичам я! Volvo V70, PII, 2.5 tdi
Reply

#13
Днес след малко повече каране помпата започна отново да се чува при завой, а в казанчето имаше пяна. Не изхвърля масло от капачката, но този шум и пяната на какво се дължат?
Reply

#14
От накъде смуче въздух /уплътнение или по вероятно семеринг/. При натоварване прави вакум. Имал съм подобен проблем с хидравлична помпа на камион. Засмукваше въздух между оста и семеринга при обороти над средните. Оказа че при високи обороти се получава радиално биене и семеринга не успява да уплътни оста. Преди това сеняхме 2 пъти масло и семеринга, сваляхме помпата и филтъра и т.н. Проблема беше открит, като намазах оста с грес и като поработи на високи обороти направо я засмука!
Reply

#15
Да разбирам, че е от помпата; а дали мложе да се смени нещо на тази помпа или да сменям цялата.


   
Reply

#16
Здравейте скъпи колеги.

Пиша отново тук за да изясня окончателно решаването на въпроса с хидравликата за полза на всички.
След смяна капачката на казанчето на помпата, спря да тече масло от там. Но при по-топло време при завой помпата се чуваше и воланът се усещаше малко по - тежък. Зимата всичко беше наред, предвид по-ниските температури. При затопляне на времето нещата очаквано се повториха. Смених помпата и за сега всичко е наред. Иска ми се да сменя о-пръстените на старата помпа с нови и да я кача отново за да видя как ще се държи, защото според мен, както е писал колегата по-горе е вероятно да смуче въздух - от там идва и пяната в казанчето. Защото помпата е в много добро състояние, няма течове  и износване.

И така в конкретния случай, смяната на капачката спря течовете от казанчето, но пяната е от засмукване на въздух от самата помпа, поне според мен. Smile

Успех на всички колеги Rolleyes
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)