Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Колеги, моля помагайте!
Това излиза като грешка при чек на 960-ката:
- "throttle position sensor signal too low".
Датчика на дроселовата клапа е сменен, PNP сензора е сменен, поради мигане на оранжевата стрелка на таблото и Е-W позициите на скоростите...
Е, грешката се набива отново и отново след изчистване и оранжевата стрелка продължава да мига.
Според "майсторите" на автоматици от Джемини-4, проблема е електрически, ама нищо не направиха...
Иначе кутията превключва нагоре и надолу без забележка!
Звънях на Коко, от Малинова долина, друг известен майстор на автоматици, който ми отговори така: "Имам много работа и с глупости не ми се занимава!"... Яко! Истински майстор, ей ..!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 233
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво 850 2.5 20V
Здрасти колега, и аз мисля, че проблема е електрически.
Намери жичкаджия да ти провери инсталацията в коша, аз имах такъв проблем с изгнил плюс на компа.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Stoyanpol Wrote:Здрасти колега, и аз мисля, че проблема е електрически.
Намери жичкаджия да ти провери инсталацията в коша, аз имах такъв проблем с изгнил плюс на компа. Благодаря колега!
Първия и единствен досега с мнение по въпроса изключая майсторите с които говорих.
Чест прави на тези от тях, които се опитват да помогнат, въпреки че не е в приоритетите им - В+3 и Калин!
Но, това е все едно човек да има хипертония, а да го лекува дерматолог - всеки е добър в специалността си...
Сега търся авто ел.техник , и който може да помогне, моля да дава съвети!
Tune Line не се наеха, давайте други читави хора, че тази кола трябва да се кара!
Wanted! Dead or Alive!
Благодаря!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 302
Threads: 24
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Здрасти.Сигурно имаш проблем с масите.Ако преди това колата е била при сменници(майстори) може да са разбутали някоя
Идеятя за ел.техник не е лоша,ако знае къде и какви стойности трябва да има.Иначе загуба на време.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvotips.com/index.php/940-960/volvo-960-service-repair-manual/volvo-960-automatic-transmission-diagnosis-service-manual/">http://www.volvotips.com/index.php/940- ... ce-manual/</a><!-- m -->
Едно четиво за "майстори".Поздрави.
old volvo never die they only go faster
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Ivo Wrote:Здрасти.Сигурно имаш проблем с масите.Ако преди това колата е била при сменници(майстори) може да са разбутали някоя
Идеятя за ел.техник не е лоша,ако знае къде и какви стойности трябва да има.Иначе загуба на време.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvotips.com/index.php/940-960/volvo-960-service-repair-manual/volvo-960-automatic-transmission-diagnosis-service-manual/">http://www.volvotips.com/index.php/940- ... ce-manual/</a><!-- m -->
Едно четиво за "майстори".Поздрави. Не знам, проблем с масите.... добре ли е или не, ... ще видим. Всъщност имах подобен проблем с десния фар преди време, даваше на късо, оправиха го.
Ама кола на 26 години, тия кабели не са вечни...
Досега имам две препоръки за майстор. То ако не знае какво и къде да мери, за какво да ходя...?!
Този сайт и аз го намерих, а имам и цялата ел. схема на колата...
Иначе, благодаря за всеки пост и съвет!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Така, сагата приключи, днес.
Надявам се да не е временно, и повече да нямам проблеми с тока! Винаги съм имал респект от електричеството...
Благодарности на Влади от В+3, ползвах майстора който той ми препоръча. Занесох му схемите на колата, без обещания (наясно съм, че този проблем не е рутинен и не всеки се хваща), 2 дни, чек на кабели, букси, маси, почистване на всичко до което е достигнато и има връзка с автомата.
Взех я преди час и половина, веднага 50 километра, малко магистрала, скорост, тръгване, спиране...., ми не мига...
Преди да платя, въртях в квартала.
Също благодарности и на колегата Stoyanpol, който също препоръча майстор, до който не стигнах, но жеста се оценява истински!
Ще продължа да пиша в следващите дни, да видим нещата как ще вървят.
Изключително съм щастлив, че отново подкарвам фрегатата! Автомобил с главно "А"....
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 513
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 2
Joined: May 2018
Reputation:
14
Горд собственик на: XC90 V8 Executive'06
Spurs, ако майстора който Владо е препоръчал е читав може да споделиш тук за да си го запишем...иначе жалко, че не съм видял темата по-рано - щях да препоръчам Данчо от Хладилника, но всичко е добре когато свършва добре...поздрави и успех.
едит...сега се зачетох и видях, че този B6304F добре се развърта до 6000 оборота hock: пожелавам ти много да те слуша...
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >>
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
О, двигателя е уникален! Истинско Волво.
Изключително спокоен и равномерен ход! Вибрации клонящи към нула!
Чист бензин, без турбо (лично за моя начин на каране, перфектен), да няма тази експлозивност като при турбо моторите, но ми стига.
6 цилиндъра, 2922 cc... Голям без натоварването на турбото, върви към вечността, да не му е уроки!
Добър въртящ момент 267 нм, при прилични обороти... И... 204 кс.
Ако автомата беше поне 6 степенен, картината щеше да е в пъти по изразителна! Това му е най-голямата контра...
ПП. Да добавя една известна шега - Ако стане катаклизъм и Света се затрие, ще останат само хлебарките и 3-литровия атмосферен шестак на Волво...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Понеже тук става дума за "електричество", проверих си бушоните, здрави са, но ви нправи впечатление, че на 2-3 места ампеража им е по-голям. Имам предвид, че бушона трябва да е 5А, а той е 7.5А.... Та, оказва ли влияние това на тоците на автомобила, и не е ли опасно за мрежата?!
Все едно, както навремето правехме изгорели бушони у дома с тънка медна тел.... . Което си беше откровено тъпо и опасно!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Моля дайте превод на български за това:
Idle Air Control Valve
Номера му е 3517886 за 960-ката...
Ако някой има идея къде да се закупи от български сайт, моля да сподели!
Ако има предложения от чужди сайтове, приема се. Всяка информация е добре дошла...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
|