Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при студен старт на двигателя
#1
Здравейте колеги, колата ми е волво с40 2008г. 2.0д имам много странен проблем. Проблема е първото палене на двигателя, когато е студен. След 3-4 пъти въртене на двигателя за по 7-8 секунди всяко въртене двигателя пали но се усеща неравномерна работа на мотора докато се постопли малко. По колата са сменяни всички части свързани с паленето на двигателя: дюзи, подгревни свещи, ремонт на ГНП, нов акумулатор. Но всичко това не даде никакъв ефект. Моля за съвети и идей, защото определено мойте се изчерпаха. Благодаря предварително.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Стартера как е?
Цитирай
Thanks given by:
#3
Ако мога да се изразя така весело върти и най-вече когато е топла колата няма проблев
Цитирай
Thanks given by:
#4
Питах те за стартера защото преди около два месеца на брат ми колата ( golf 4) отказа стартера и след смяна на четки и тази част която изтласква бендикса, колата вече пели от четвърт оборот, а преди това въртеше по 3-4 оборота. Може при теб и да не е от това, но знае ли човек, нека някой по знаещ да се изкаже. Успех!!!
Цитирай
Thanks given by:
#5
Благодаря колега ако имам някакво решение ще го споделя
Цитирай
Thanks given by:
#6
IvanGS написа:Благодаря колега ако имам някакво решение ще го споделя

Аз имам същия проблем с паленето, но след като загрее малко и я изгася, следващото палене ( непосредствено след изгасянето) няма проблеми с паленето. Паля от първия или втория път. Ако запаля от първия трябва да държа по-дълго , около по 5-8сек. за да запали. Ако завъртя малко и върна ключа пали, след това пали сякаш по-бързо. Но при мен след това има и пушък след трудното палене. Проверихме всичко, дюзи,свещи, релета, ток има, няма проблем с обратната нафта. Проблема все още не сме го установили, почвам да си мисля за стартер. Виж този клип. Проблема му е бил в стартера. Моето палене е близко до неговото ( така паля аз ). Някой път е по-добре, някой път по-зле от на клипа. Единственото, което ме спира да сваля стартера и да го пратя за ремонт е, че след първото палене, колкото и пъти да я изгася и запаля след това си пали веднага. Оставя ли я за повече време пак пали трудно. Проблема се появи с падането на температурите. Когато беше топло маже да е изпушвала леко, но не както в момента. А с паленето нямах никаква драма лятото. Ако разбереш от къде е проблема сподели тук, че да има няква насока. Аз съм с в50 2008г. 2.0d, моторите трябва да са същите Smile
Цитирай
Thanks given by:
#7
    По същия начин палеше и моята. Тъй като акумулатора беше стар и реших, че проблема е в него, го смених с нов 740А стартов ток и продължи да пали по същия начин. До днес ... сега не пали защото стартера е свален за профилактика Smile Беше страшно омаслен отвън и след като го отворих ... така замазан колектор не бях виждал, четките бяха на нула и задната втулка имаше лека елипса. Утре ще го монтираме обратно и ще споделя резултата. Надявам се да е положителен.
Цитирай
Thanks given by:
#8
nuksha написа:[ATTACHMENT NOT FOUND]По същия начин палеше и моята. Тъй като акумулатора беше стар и реших, че проблема е в него, го смених с нов 740А стартов ток и продължи да пали по същия начин. До днес ... сега не пали защото стартера е свален за профилактика Smile Беше страшно омаслен отвън и след като го отворих ... така замазан колектор не бях виждал, четките бяха на нула и задната втулка имаше лека елипса. Утре ще го монтираме обратно и ще споделя резултата. Надявам се да е положителен.

Като кое палене? Моето или другото от клипа ? Ще съм ти много благодарен, ако споделиш след монтажа как е. А при следващите паленета, след като е загряла и я изгасиш, имаше ли проблем с паленето след това? Както е при мен ?
Цитирай
Thanks given by:
#9
По скоро както при клипчето от твоята, но след като загася пак си върти мудно, но без пушеци. Така палеше и пушеше една служебна кола, когато не работеха всички подгревни свещи.
Надявам се утре да я съберем колата и ще споделя резултат. Човека взе 60 кинта за работата и четкодържателя с четките ... ако съм знаел че е в такова състояние стартера щях доста по-рано да го направя.
Цитирай
Thanks given by:
#10
nuksha написа:По скоро както при клипчето от твоята, но след като загася пак си върти мудно, но без пушеци. Така палеше и пушеше една служебна кола, когато не работеха всички подгревни свещи.
Надявам се утре да я съберем колата и ще споделя резултат. Човека взе 60 кинта за работата и четкодържателя с четките ... ако съм знаел че е в такова състояние стартера щях доста по-рано да го направя.

И да не е утре.. просто като е готова пиши Wink.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)