The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Турбо регулиращ клапан TCV 2,0д В50

#1
Здравейте. От известно време имам проблем който е изразен с намалена мощност и липса на "турбото" в ниските обороти понякога и изобщо. При диагностика излиза грешка "2263"  Турборегулиращ клапан   - с прекъсване   - повреда в сигнал .
Закупих въпросния клапан и го замених    проблема остана. Странното в случая е че и с новия и със стария клапан  проблема не се появява винаги. Проверени са кабелите и буксата  здрави са а крачетата на буксата съм ги стегнал по - добър контакт. 
 Няма излезли маркучи на вакуума  а връзките им са притегнати . 
 Някой имал ли е такъв проблем и какво е било решението?
Мисля да премина към замяна с друг нов клапан и МАФ сензор защото до колкото разбирам той го управлява. 

Благодаря предварително , надявам се някой да сподели мнение
Reply

#2
Здравейте колеги,

аз имам същият проблем.
Установих нещо интересно - в София го прави почти постоянно, но при едно пътуване до Бургас, забелязах, че в Бургас и по магистралата не го направи нито веднъж. Може ли да се смята, че въпросният клапан е проблема?
Още нещо при мен показва още една грешка - 2566.

Дано някой ме насочи къде да гледам, че турбото е на неудобно място и не ми се разваля само за едната проверка.

Поздрави!


Attached Files Thumbnail(s)
   
[Image: ab278329.gif]
Reply

#3
Здравей, колега провери датчика който се намира на актуатора на турбото дали работи коректно.
Reply

#4
Здравей колега,

проверих и аз всички вакууми - всичко изглежда наред - надувах ги единпо един със затапен отсрещен край - никой не изпуска.
Единствено маркуча от клапана към турбото не успях да прегледам целия.

Иначе за датчика на турбото - свалих го, прегледах го - лостчето се движи свободно, но не знам как да съм 100 % сигурен, че работи.

Интересното е, че колата я чувам да разтоварва на тласъци при постоянно подаване на газ - много не равномерно и след няколко такива цикъла влиза в авариен режим.

Ще я закарам на диагностика най-вероятно, но не знам дали има смисъл (дали ще покаже нещо повече освен вече установената грешка 2263).

Дайте съвет. Направо ме влудява това Big Grin .

Поздрави,
Влади
[Image: ab278329.gif]
Reply

#5
Грешката "2566" постоянно ли излиза?
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#6
Не, само 2263 излиза постоянно.
[Image: ab278329.gif]
Reply

#7
Тъй като това е грешка за несъответствие на желаното и даваното налягане ,причините може да са няколко обичайни: Електрически проблем в клапана ; Механичен проблем в него ;Пропуск на въздух от маркучи ,тръби ,кулер (което би трябвало да се чува и вижда) ;Пропуск на вакуум (не е лошо да провериш и актуатора и маркуча към него) ;И не на последно място разбира се - спекла геометрия... Попитах те за грешка 2566 ,защото тя се отнася до датчика ,който следи положението на актуатора и дава обратна връзка на ECM за свършената работа ,така да се каже...Ако той дава грешни или никакви данни ,нормално е да не може да поддържа желаното налягане.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#8
Благодаря за бързия отговор, колега.

Проверил съм за пропуск на маркучите - при колектор имаше цепка на маркуча от кулера - сменил съм го. Проверил съм вакуумите, клапаните - няма греда там.
Огледах до колкото можах актуатора и вакуума към него - актуатора се движи на ръка ( предполагам, че няма проблем с него, защото до колкото знам ако е запекла геометрията, актуатора ще се движи или много трудно или изобщо).

Единственото дето не съм проверил е тоя триъгълен датчик на актуатора. След малко един приятел, ще ми даде да пробвам здрав от неговата, че не измислих друг начин как да го проверя дали работи.

Ще пиша привечер, ако се е оправил проблема.

Благодаря още веднъж!

Поздрави,
Влади
[Image: ab278329.gif]
Reply

#9
Здравейте отново,

оказа се, че и с другия датчик на актуатора прави абсолютно същото.

Някакви идеи за следваща стъпка? Аз се изчерпах. Май ще трябва да звънна на Ники Добрев.
[Image: ab278329.gif]
Reply

#10
Wink 
Здравей, колега бях ти казал да провериш датчика на актуатора защото аз имам същия проблем. Миналата година турбото ми сдаде багажа или по точно се счупи, замених го с ново и само 8 месеца по късно точно този въпросния триъгълен датчик сдаде багажа и колата изгуби мощност набираше едва едва след много плавно подаване на газта. След консултация с диагностика в София в сервиз В+3 стигнах до този датчик който по принцип диагностиката не го хваща, защото всичко друго съм го проверил. Понеже датчика от старото турбо които също не е наред ми остана и го замених за проба, колата се оправи на 85 процента. Бих те посъветвал да потърсиш още един датчик за проба защото явно тези датчици са слабо място. Успех!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)