03-07-2019, 10:39 AM
(03-06-2019, 08:29 PM)uglyface Wrote: Аз ще ти дам само един съвет, който аз пренебрегнах , когато взимах моята. Гледай да я взимаш в студено време, ако завъртиш ключа и не запали хубаво от първия път, бягай далеч!! Аз взех моята в топло време и запали много добре. След време взе да идва зимата и колкото по студено ставаше, толкова по-трудно палеше и пушеше бяло с миризма на сурова нафта. На топло време нямаше и помен от това. . Малко след като загрее всички проблеми изчезваха и върви като самолет. Но сега ми предстои отваряне на двигателя, заради това палене и пушене. Иначе след като я взех, имах следните разходи.
Volvo v50 2.0d 136 к.с.
Еко такса - 310
обслужване - 600-700лв.
Климатик (пълнене и гумичка) - 100лв
Премахване на ДПФ (физически и софтуерно) - 450лв.
К-т съединител+лагер помпа+ маховик (макар че маховика още не беше взел да трака) - 1600лв.
4бр. нови дюзи - 2200лв с отстъпка. ( След стенд се установи, че са проблемни) Втора употреба не ми се занимаваше да взимам и тествам. (Няма и кой да ти ги рециклира, а и да се намери.. цената ще е почти колкото нови ) Аз обиколих 3 големи сервиза за рециклиране и никой не можа да ми помогне.
4бр. зимни гуми. - 450лв.
Това е за няма и половин година.
Иначе по снимките на мен най ми допада тая 1.6D 8v 113bhp branded D2 or DRIVe 6 speed gearbox. Имай на предвид, че колите никога не са на километрите, които пише на таблото
Колега ако откриеш от какво е трудното палене и пушене, Моля пиши Моята ги прави същите зимата. Сменях, почиствах, и т.н. без резултат. Сега на ред е EGR клапана. Поръчал съм си комплект за изолиране от Англия, но и от това ако не е, ще се отваря