The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнение за 2 автомобила

#1
Привет,
Напоследък се оглеждам да си сменя колата и се загледах във Волво, тъй като винаги са ми харесвали. 
Понеже съм лаик в техническо отношение, реших да пазарувам от официални дилъри с презумцията че колите са проверени и вероятно са в читаво техническо състояние. 
Автомобилите на които съм се спрял, спрямо бюджет и предпочитания са: 

S80: https://usedcars.motopfohe.bg/offers/volvo-s80-com00098 

XC90: https://usedcars.motopfohe.bg/offers/vol...0-com00020

И двата автомобила са с двойно задвижване, което за мен е важно, тъй като посещавам планини зимно време. 
Знам че са доста различни, но честно казано и 2та много ми харесват. 
Бихте ли ме насочили кои са най-честите болежки на тези модели, като гледам двигателя е един и същ и за 2те коли? Както и в какво да се фокусирам при огледите?
Също така съм любопитен да разбера, дали МП действиетлно продават по-изправни коли от обикновените автокъщи, или това е просто мит?

Благодаря предварително!
Reply

#2
Колега, щом са поддържани във Фото-Мое, като начало им поискай историята по обслужването и гледай дали и кога е сменяно маслото в скоростите, дали са правени вихрови клапи и разни други по-скъпи интервенции. Погледни също дали имат печки за подгрев зимата и ако имат - дали работят. Също така и двете имат регистрации, така че след като загреят добре може да им направиш по едно по-дълго кръгче за проба за да видиш как превключва автомата...

При близко техническо състояние аз определено бих взел XC90 - има по-малък пробег, а и щом ще ходиш по планини по-високият просвет ще ти е голям плюс - преди с леката кола много мразех да "стържа корем" в коловозите...

Иначе и нов внос може да се уцели поддържана кола с приемлив пробег и да се прегледа при тях за история и техническо състояние, но на "запад" определено си въртят повече километри отколкото тук в БГ и пробег под 200х е рядкост...успех

ДОБАВКА - aко си ОК с руският ето тук обясняват:

какво да гледаш при S80:
* https://youtu.be/3ZqLTsekff0
* https://youtu.be/6vNOMj1Afnk

а тук за XC90 - https://youtu.be/6vNOMj1Afnk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#3
Благодаря за изчерпателния отговор. В крайна сметка днес ходих и ХC-то не ми допадна много, честно казано, засега остава резервен вариант. 
Карах обаче едно S80, 2.5 T, ръчни скорости. За съжаление не е AWD, но пък колата изглеждаше много запазена. На мен ми хареса много като возия и поведение на пътя. Така или иначе съм по-голям фен на бензина. 
Колата е купувана в Германия и имаше сервизна история от там, до докарването в БГ, след което е поддържана в МП. 
Нещо странно обаче, по километраж е 78 хиляди, а в сервизните документи имаше прегледи на 148 хиляди в Германия, а в БГ стават по-малко. Интересна ситуация тъй като нямаше опит това да се прикрие, беше видимо в документацията. Дилъра каза че ще проверят на какво се дължи това и ще ме информира. 
Все пак казаха че колата е прегледана от тях и е в много добро техническо състояние. 
Ще чакам да разбера малко повече, за да взема и решение.
Reply

#4
Толкова по историята със сервизните книжки. Smile
Reply

#5
Имам един въпрос относно съединителя.... Колата която карах 2.5 Т нямаше плавен ход на педала, някъде по средата на хода имаше нещо като спирка на педала, точно преди да отдели и след това пак си ставаше плавен. Честно казано ми се стори доста естествено, но все пак да попитам дали това е нормално?

Някой от колегите с С80, ръчни скорости ако може да сподели как е при тях.
Reply

#6
Нещата май отиват към бензинката 2.5Т. Следващата седмица ще я карам за повторен преглед в МП, за да взема решение.
Относно съединителя, ми обещаха да го сменят, като ще направят и смяна на масла и филтри като бонус.
Можете ли да ми дадете насоки какво да се гледа при прегледа, за да мога да задам адекватни въпроси?
Reply

#7
Колега, ако още не си гледал братушките го направи преди огледа... все ще има полза

Sent using Tapatalk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#8
(04-19-2019, 07:08 PM)ivobivo Wrote: Колега, ако още не си гледал братушките го направи преди огледа... все ще има полза

Sent using Tapatalk
Грам не разбирам руски за съжаление. Но ще пробвам.

Sent from my WAS-LX1A using Tapatalk
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)