Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Питане за Volvo S80 V8
#1
Здравейте. колеги!


Или трябва да кажа бъдещи.
Интересувам се от закупуването на кола втора употреба и след не малко ровене по обяви се спрях Volvo s80 след 2006-та.
Мотора на Ямаха V8 има доста добри мнения и ми харесва като идея.
Дали можете да ми кажете колко струва първото обслужване на такъв мотор?
Разрових се из https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/s...4-4-v8-awd
но ми е трудно да преценя с работа колко горе-долу ще излезе цялата сума.

Ще се радвам ако има колеги с тази модификация, да споделят.

Поздрави!  Cool
Цитирай
Thanks given by:
#2
Добре дошъл, колега.

Не знам дали си попадал на тази тема, но може да я разгледаш - http://volvoclub-bg.com/forum/showthread.php?tid=25415

За първоначалното обслужване на XC90 V8 мога да кажа, че след като я взех за да ми е мирна главата съм сменил де що имаше да се обслужи предвид на това, че двигателя е с ангренажна верига:
  • всички филтри горивен, маслен, въздушен и купе - MAHLE
  • масло двигател Castrol EDGE Titanium 0W30
  • частична смяна на ATF в скоростите
  • обслужване на AWD - масло в раздатка и диференциал, OEM VOLVO масло и филтър на халдекс
  • спирачна течност и хидравлика волан
  • радиаторите са свалени и промити - нов антифриз и дозареден фреон
  • сменена е BOSCH диодната плочка на алтернатора - голям гърч е да се свали алтернатора
  • наместване задна броня и нови датчици на парктроника
  • сменени задни дискове АТЕ + накладки АТЕ
  • челюсти за ръчната BREMBO с ремонтен комплект
  • ОЕМ VOLVO оригинални 8 свещи
  • OEM пистов ремък с обтегач и 2 ролки за него - Made in Japan
  • нови амортисьори за багажник и капак
за всичко това плюс за съпътстващият труд съм дал общо 2700 лева като съотношението е 1800 за части и 900 за труд - според мен не е толкова много предвид, че това премиум автомобил AWD с топ двигател

Засега толкова от мен, а иначе колегата bell може да се включи от първа ръка т.к. има S80 V8
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Изображение: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Цитирай
Thanks given by:
#3
Много благодаря, колега!
Цитирай
Thanks given by:
#4
Аз карам лимузината почти 2 години. 
Положителните неща са в пъти от някои проблемчета, които излизат по всички коли, втора употреба. До сега съм поправял алтернатор и сменял хидравличната помпа. Това са агрегати, които дори и колата да не се кара, времето ги убива. Това удоволствие ми излезна около 2 хилки. 
Отделно от това се помърдосах със смяната на пистовия ремък и ролките, при което едната паразитна ролка блокира, та се наложи зорлем да ги сменя... около 800 лв. в МП.
Отделно от това си смених волана със дървен обков (орех) правих и къстъм гърнета двуцевки отзад при Диджитал тунинг и сега колата си стана чук от всякъде. Разхода на автопилот при 90 км.ч. на извънградско е 8-9/100, на магистрала със 140 е 11/100, през уикенда в Сф е 15-17, а в зверските трафици е 22-25.
Зимата със със 17 джанти а лятото със 19 (Хайко - даймънд кът).
Колата е с уникална возия, адаптирания допълнително от МП автомат е чудесно синхронизиран с мотора. Ямахата е бързооборотна и в момента, в който натиснеш педала до долу колата изстрелва, все едно е със турбо. От 0-100 е 6-6.5 сек. Smile
Ако имаш някои др въпросчета съм насреща.
п.п. Гледам една такава газифицирана италианка вече половин година не може да се продаде в мобилето ... за 16 бинки.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#5
Мерси много, колега!
Италианката я гледах, малко разочарован останах, изглеждаше много изморена, ама пък аз не бързам за никъде.

Поздрави!
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)