Здравейте !
Преди няколко месеца колата ми взе да няма мощност. Под нямане на мощност разбирайте че при леко нанагорнище скоростта пада до около 40 и 1000-1500 об. Закарах я в сервиз ( Мото Експерт Пловдив ), и там ми съобщиха, че турбото е заминало. Заради цената ( до 1000лв.), оставих ремонта за в бъдеще, като ги питах дали може да има някакви следствия и отговора беше, че може и така да се кара, и да, съществува някакъв риск но е минимален.
В крайна сметка я карах така ни при една раходка в близките села, пълнейки вода на селската чешма видях един човек на възраст, който караше същото V40, но преди FaceLift. Споделих за проблема с мощността и той потвърди че е имал вече 2 такива случая с неговата кола и я е закарал на сервиз "Димови" ( Пловдив ), където са я оправили. Вече бях посъбрал пари за турбо и отидох в сервиза. Смениха турбото... но проблемът си остана. Да, имаше значително подобрение във динамиката на колата, но пак натискаш педала до "дупка" и тя не ускорява. От там се започнаха теории и смени с разни нови или ползвани части от техни колеги. Това което сменяха и за което се съмняват че е проблемно е MAF сензора (прилича или е този МАФ Сенсор ) модел SIEMENS 5WK9 632. Трябвало да намерим точно този модел, защото предните, с които правели пробите не били точно същите букви и ако е не било от това, значи бил компютъра.
Питанката след това дълго интро е:
Благодаря на всички отзовали се !
Преди няколко месеца колата ми взе да няма мощност. Под нямане на мощност разбирайте че при леко нанагорнище скоростта пада до около 40 и 1000-1500 об. Закарах я в сервиз ( Мото Експерт Пловдив ), и там ми съобщиха, че турбото е заминало. Заради цената ( до 1000лв.), оставих ремонта за в бъдеще, като ги питах дали може да има някакви следствия и отговора беше, че може и така да се кара, и да, съществува някакъв риск но е минимален.
В крайна сметка я карах така ни при една раходка в близките села, пълнейки вода на селската чешма видях един човек на възраст, който караше същото V40, но преди FaceLift. Споделих за проблема с мощността и той потвърди че е имал вече 2 такива случая с неговата кола и я е закарал на сервиз "Димови" ( Пловдив ), където са я оправили. Вече бях посъбрал пари за турбо и отидох в сервиза. Смениха турбото... но проблемът си остана. Да, имаше значително подобрение във динамиката на колата, но пак натискаш педала до "дупка" и тя не ускорява. От там се започнаха теории и смени с разни нови или ползвани части от техни колеги. Това което сменяха и за което се съмняват че е проблемно е MAF сензора (прилича или е този МАФ Сенсор ) модел SIEMENS 5WK9 632. Трябвало да намерим точно този модел, защото предните, с които правели пробите не били точно същите букви и ако е не било от това, значи бил компютъра.
Питанката след това дълго интро е:
- някой имал ли е такъв проблем и ако е имал, как за бога го е решил
Благодаря на всички отзовали се !