The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Загуба на мощност, V40

#1
Здравейте !
Преди няколко месеца колата ми взе да няма мощност. Под нямане на мощност разбирайте че при леко нанагорнище скоростта пада до около 40 и 1000-1500 об. Закарах я в сервиз ( Мото Експерт Пловдив ), и там ми съобщиха, че турбото е заминало. Заради цената ( до 1000лв.), оставих ремонта за в бъдеще, като ги питах дали може да има някакви следствия и отговора беше, че може и така да се кара, и да, съществува някакъв риск но е минимален.
В крайна сметка я карах така ни при една раходка в близките села, пълнейки вода на селската чешма видях един човек на възраст, който караше същото V40, но преди FaceLift. Споделих за проблема с мощността и той потвърди че е имал вече 2 такива случая с неговата кола и я е закарал на сервиз "Димови" ( Пловдив ), където са я оправили. Вече бях посъбрал пари за турбо и отидох в сервиза. Смениха турбото... но проблемът си остана. Да, имаше значително подобрение във динамиката на колата, но пак натискаш педала до "дупка" и тя не ускорява. От там се започнаха теории и смени с разни нови или ползвани части от техни колеги. Това което сменяха и за което се съмняват че е проблемно е MAF сензора (прилича или е този МАФ Сенсор ) модел SIEMENS 5WK9 632. Трябвало да намерим точно този модел, защото предните, с които правели пробите не били точно същите букви и ако е не било от това, значи бил компютъра.

Питанката след това дълго интро е:
  • някой имал ли е такъв проблем и ако е имал, как за бога го е решил
Колата е Volvo V40, Diesel, 2001 ( FaceLift ) 1.8 TD

Благодаря на всички отзовали се !
Reply

#2
115 к.с. 1,9TD или 102 к.с. 1,9 TD.Горивен филтър сменял ли си? Катализатора може да ти е запушен
Reply

#3
(04-16-2019, 05:23 PM)kombi Wrote: 115 к.с. 1,9TD или 102 к.с. 1,9 TD.Горивен филтър сменял ли си? Катализатора може да ти е запушен


115к.с. 1,9 TD по памет. Утре ще проверя по документи.
Катализатора е от първите изчистени неща. Така поне казаха след първия оглед в същият сервиз. Били го чистили с обезмаслител и незнам какво си още.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply

#4
Zа протокола, решението на проблема. След като прочетох в UK форума за същият проблем и решение изолиране на EGR, в сервиза го изолираха и колата възстанови мощността. Сега ми се струва че в покой, при запален двигател колата "подскача".
Reply

#5
Какво ще рече "подскача"?
Reply

#6
(05-05-2019, 08:40 PM)mcfe Wrote: Какво ще рече "подскача"?

Тресе се. Наподобява люлеене в лодка. В смисъл плавно е, но може да хванеш морска болест Smile
Теорията на съсед инженер, който се качи в колата е, че е съединител. Днес е в сервиз ( за смяна на маншони и някакъв тампон ) и ще обърнат внимание и на този проблем.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)