The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S80 компресор за климатика

#1
Здравейте, за съжаление не съм много активен тук и не успях да си намеря каквото ми трябва за това правя тема.

След почти 4 години безпроблемно ползване на старото V40 преди 2 дни го смених със S80 2008 2.5T. Хубава кола, голям кеф, но днес майсторите констатираха смъртта на компресора за климатика. Работеше си нормално като го взех, умря на следващия ден. Марката на мъртвеца е Nissens. Всички бяха изненадани, понеже изглеждал нов, та версиите са или че просто е евтин (~600лв) китайски боклук или го е скапал гаден фреон. Предишния собственик го е докарал от Германия преди около 3 години и ме съмнява от там да е дошло с китаеца, така че предполагам е изкарал максимум толкова време. До колкото разбрах, каквото и да взема под 1000лв е китайски боклук, в понеделник трябва да направя някаква поръчка, че не може без климатик.

Въпроса ми е, можете ли да препоръчате марка или конкретен модел? Не ми се иска на всеки 1-3 години да давам по 600-800лв за компресор ако са толкова китайски колкото чувам. Но пък и 1500лв ми звучат нереалистично за да имам климатик. Ще бъда благодарен на всякакви предложения и благодаря предварително!
Reply

#2
https://www.megaparts.bg/product/448791580
Reply

#3
Гледах ги и аз там, странно че нямат нищо за S80 след 2006, когато е моето. А този не изглежда, като моя, клапана и буксите ми са по друг начин. Волвото ми е S80 2008г 2.5T 200кс.

Звънях и на единственото такова Волво пуснато за части и нямаха компресор.
Reply

#4
Ако ползвате Facebook свържете се с https://www.facebook.com/genuineparts.obqvi.7 Човекът предлага оригинални части на доста прилични цени.
А за употребяван попитайте тук https://www.facebook.com/338809449483587...167755828/, в момента има S80 2008 г. на части.

Не съм ползвал услугите на нито един от двамата, но има много положителни отзиви за тях в групата.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#5
тук провери ли от 2008година са
https://m.mobile.bg/details/11481918150296171

https://www.olx.bg/ad/volvo-es-80-2-4-d5...6njMK.html

Ако системата на климатика ти е 1килограм фреон пълненето е 100/130лв.
Монтаж демонтаж на компресора 80/100лв.
Втора употреба компресор 200лв.
Около 400лв.
Reply

#6
Има нещо странно в агрегатите на S80 P3.
И на моята климатика беше дал фира преди да го закупя и стария собственик го беше сменял в МП, но сега Видата не го разпознава нещо. Отделно от това сменях и хидравлична помпа защото и тя замина, замина и алтернатора. На старата фрегата такива проблеми не съм имал ....
Тъй като при моя мотор смяната на всеки агрегат е едно малко приключение с разглабяне на предницата, не мога да си позволя да сложа втора употреба, колкото и да ми се иска  Confused
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#7
Благодаря на отзовалите се.

Задръстения изсушител на радиатора е най-вероятната причина за 2 умрели компресора. Явно като са сменили първия компресор никой не е загледал радиатора и е заминал и втория. Смених го и се надявам с това да приключи сагата, че стана скъпо. 

Има основно дизелови мъртъвци, и макар да изглежда еднакво, компресора не бил същия. Взех компресор Хелла и за момента да чукам на дърво всичко е наред. Разликата в цената с втора ръка не е голяма и реших, че не си струва.

От цялата разправия мога само да препоръчам това момче за ремонт с климатици. Беше точен и си личи че се опитва да ти свърши работа, не просто да отнесе парите. За разлика от D&D, които първо досипаха фреон, после се оказа, че не било това проблема, ама вече са ти сипали, нищо че тече...
Reply

#8
Въпреки че си разрешил проблема си аз бих ти препоръчал да се свържеш с този колега и той да го погледне : http://volvoclub-bg.com/forum/member.php...e&uid=2879
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)