The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с турбо на xc90

#1
Здравейте имам проблем с турбото. Колата е хс90, 2009г. Изведнъж започна да изключва. В един сервиз за турбо отидох и казаха, че са го раздвижили, но ако пак излезе проблема, ще трябва да смениме ядрото. Предпочетох да си купя рециклирана турбина и да ми я монтират(не в същия сервиз). Направих го, но проблема остана. Дайте съвет в кой сервиз при кого да отида? От София съм!
Reply

#2
Екстра, дал си чудесно описание на двигателя и модела...
За да не съм голословен - ходи ли да я погледне някой с ВИДА, и какво значи че изключва ?
Reply

#3
Иди във В+3. Нямам им контактите.


В тоя сервиз за турбокомпресори дет си бил, аз си го представям така: "Момчета не ми включва турбото". При което доволно се потриват ръчички, свалят турбото, раздвижват лопатките на променливата геометрия (не съм запознат с дизеловите двигатели на Волво, но щом са раздвижили нещо, освен да е пром. геометрия, няма кво друго да е), пуснали са те по пързалката, че ако не помогне ще трябва ремонт и от там насетне историята ти сам я разказа. Ако е така както го "пророкувам", си сложи обица на ухото, че диагностицирането на колите се прави от професионалисти. Тва турбо може да "изключва" (каквото и да значи това) по 1000 причини. Вакууми, спукани турбопътища/кулер, авариен режим вследствие датчик/ел. инсталация, пробил/преебан ЕГР.. запушен карализатор и т.н. и т.н. неща които даже и на ум не ни идват, че може да правят проблем.

Успех.
Reply

#4
Да, съжалявам 2,4 дизел 185к.с. При оригиналната си турбина при ускоряване се появяваше един въздишащ шум, казано ми беше, че турбината разтоварва. Изключва турбото - просто турбината не работи, все едно я няма. Като сложихме другата, рециклираната(отново GARRETT), пак започна същият шум, докато и тя спря да работи въобще. Едното мнение е, че турбината трябва "да се обучава". А на рециклираната да се е повредила геометрията или каквото и да е там, само за някакви си няма и 100км? Общото и при двете турбини преди да откажат е този като въздишащ шум при подаване на газ. На място се появяваше към 3000об. а в движение точно като смени предавките.
Reply

#5
За този месец второ XC90 ремонтирано след "правилна" диагностика. Освен шума мирише ли в купето на изгорели газове?

Правилното място, където ще ти свършат работа е пр Младен.
Reply

#6
Да нямаш спукан маркуч или кулер... че така както го описваш, с тоя "въздишащ шум", който се е появил. На празен ход заради липсата на натоварване респективно липсата на изгорели газове, турбото не може да направи налягане. И тоя въздишащ шум който чуваш може да е чак на 3к оборота, щото там някъде успява да вдигне някакво налягане което да се чуе. Че това "разтоварване" за което ти казват, не е онова разтварване което се чува от blow off-a при турбо бензина. Тук нямаш дросел и нужда от "blow off", ала-бала.. а бе при всички положения, дали този който ти казах, дали този който ти каза Тишо, защото тук пада яко гадаене. Аз си мисля за спукан турбо път, Тишо мисля, че подозира, че от някъде изпуска изгорели газове.. и така.

Задължително се върни да кажеш за проблема като го оправите, стана ми доста интересно какъв ще се окаже проблема.
Reply

#7
Не винаги миришеше! Честно казано, не съм направил връзка между шума и мирис. В задръстванията на София, винаги ми намирисва. 
 След като вече турбото не работи, шума го няма никакъв. Последният майстор му пуска регенерация, за да прочисти филтъра за твърди частици и каза, че издухало доста.
 В+3 ги намирам лесно, а Младен кой е и как да го открия?
Reply

#8
Сервиза му е във кв. Връбница.
Ще ти пратя номера му на Л.С.
Младен е работил дълго време в МП. Познава Волво много добре. И ще ти свърши работа както трябва.
Моето XC90 беше със същото фучене след почистване на геометрия на турбината с оставяне на ръцете на разглобявалите и сглобявали колата...
Ето чети: http://volvoclub-bg.com/forum/showthread...#pid311585
Reply

#9
Аз се обърках - кога шуми, кога не шуми... успех, разкажи после какво е станало.
Reply

#10
Колега, какво стана с колата?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)