Иди във В+3. Нямам им контактите.
В тоя сервиз за турбокомпресори дет си бил, аз си го представям така: "Момчета не ми включва турбото". При което доволно се потриват ръчички, свалят турбото, раздвижват лопатките на променливата геометрия (не съм запознат с дизеловите двигатели на Волво, но щом са раздвижили нещо, освен да е пром. геометрия, няма кво друго да е), пуснали са те по пързалката, че ако не помогне ще трябва ремонт и от там насетне историята ти сам я разказа. Ако е така както го "пророкувам", си сложи обица на ухото, че диагностицирането на колите се прави от професионалисти. Тва турбо може да "изключва" (каквото и да значи това) по 1000 причини. Вакууми, спукани турбопътища/кулер, авариен режим вследствие датчик/ел. инсталация, пробил/преебан ЕГР.. запушен карализатор и т.н. и т.н. неща които даже и на ум не ни идват, че може да правят проблем.
Успех.
В тоя сервиз за турбокомпресори дет си бил, аз си го представям така: "Момчета не ми включва турбото". При което доволно се потриват ръчички, свалят турбото, раздвижват лопатките на променливата геометрия (не съм запознат с дизеловите двигатели на Волво, но щом са раздвижили нещо, освен да е пром. геометрия, няма кво друго да е), пуснали са те по пързалката, че ако не помогне ще трябва ремонт и от там насетне историята ти сам я разказа. Ако е така както го "пророкувам", си сложи обица на ухото, че диагностицирането на колите се прави от професионалисти. Тва турбо може да "изключва" (каквото и да значи това) по 1000 причини. Вакууми, спукани турбопътища/кулер, авариен режим вследствие датчик/ел. инсталация, пробил/преебан ЕГР.. запушен карализатор и т.н. и т.н. неща които даже и на ум не ни идват, че може да правят проблем.
Успех.