Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO V70 2.4Т Мнения
#1
Здравейте,колеги.

Регистрирах се днес и реших да пусна тази тема,защото се нуждая от реален съвет и мнения на хора запознати с марката и модела. Разпитвайки досега познати получих мнения на хора,които никога не са карали Волво, но опитаха всячески да ме откажат от марката- прекалено скъпа,рядка в България и трудна за подръжка,екзотични части,капризна автоматична скоростна кутия и тн...

До момента съм карал само 1 автомобил Рено Лагуна комби, модела с двигателя на Волво 2.0 кубика. Много доволен останах от колата, но прекалено остаря и е време за смяна.
Търся отново просторно комби, този път с автоматична скоростна кутия, бензинов двигател. Понеже не съм особено голям фен на немските премиум марки, се спрях на Волво V70, 2.4T модела. 

Бих искал да ви попитам за мнение:
- силни и слаби страни
- има ли проблеми с автомата (или всичко е въпрос на подръжка) 
- проблем с резервни части ( рядкост и висока цена?)
- разход средно
- има ли проблем с поставяне на газова уредба
- общи впечатления за модела.

Благодаря ви много за вниманието и се извинявам ако е имало подобна тема, а не съм я намерил,за да пиша в нея.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Здравей колега,
не си споменал коя година е търсеният автомобил, но предполагам става дума за 2001-2007-а година - 2.4Т 200кс?
Аз близо 4 години карах V70 2.4T 2001-и набор, купих колата през 2013-а на 330 хил км и я продадох на 398 хил. Смятам, че за годините и пробега си беше чудесен автомобил, с прилична динамика, голям багажник, удобни седалки. Сякаш само мястото за краката на седящите отзад е малко малко като за кола от този клас, но в крайна сметка това не е проблем на шофьора Smile
Веднага след купуването на колата сложих газ в БРЦ и не съм имал никакви проблеми с работата на двигателя и на двете горива.
Резервни части също никакъв проблем не съм имал да намирам - и нови , и по моргите, според зависи какво търси човек.
Разходът беше - градско (София) около 15-16/100 газ, дълъг път - 9-10/100. На бензин - около 1/100 надолу.
Някъде след 350 хил км автоматикът взе да преритва като загрее, та се наложи ремонт, смяна на хидротрансформатор (май така му се викаше), не-знам-още-какво за около 1500-1600 лв.  Навъртях след това над 45 хил км и не съм имал проблеми, макар че ме предупредиха от сервиза, че има голям шанс да се развали и турбината на АСК-то, понеже вече е стара и на много км.
Дано ти е от полза.
В случай, че има друг по-нов вариант на V70 2.4T - язък ми за писанието Smile Smile Smile
Цитирай
Thanks given by:
#3
Благодаря за отговора.

Извинявам се за пропуска- да това са годините 2001-2007.
Цитирай
Thanks given by:
#4
До 2004та е с гадната дросел клапа на Магнети Марели. Там въпроса е не дали ще се повреди а кога.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Аз карам хц70 2.4т и мога да кажа че е много добре е верно само от 1г и 4 мес  ама за 20 хил се представя супер. Тишо какъв е признака за заминаваща дроселна клапа
Цитирай
Thanks given by:
#6
Колата е много здрава (зависи от екземпляра все пак). Има си части по магазините. Върви доста прилично. Единствено разхода. Успех
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)