The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V50 2.0d проблем с палене и масло в турбото

#1
Здравейте колеги, преди няколко дни в колата (Volvo V50 2d 136hp) ми се случи следното: след завъртане на ключа таблото не свети, волана не се отключи също така стартера не върти.Това се повтори няколко пъти, след което се оправи. Но проблема се задълбочава и започва да се случва все по-често.Някой има ли идея от къде идва проблема, комп. диагностика дали ще открие проблема.
Друг проблем е масло по тръбите на смукателните колектори, предполагам че това масло идва от турбото, защото омасляването е точно около тази тръба.Тя един вид изплюва маслото през едно уплътнение.Колко ли е цената на рециклиране на турбогенератора?

Благодаря ви предварително
Reply

#2
Колега, първо кажи от кой край на България си, за да ти помогнат колеги от твоя регион. На мен в София ми смениха геометрията на турбината /налагаше се/ и ми предложиха да рециклират турбината /без нужда/, като за геометрията с настройки, части и т.н. ми взеха 1300 лв, а заедно с рециклирането искаха 1700 лв. Не знам за турбина колко ще ти искат, на ми казаха, че труда по свалянето е бил доста. Иначе провери с диагностика от кой трън ще изкочи заека относно работата на ключа за палене - би трябвало да го хване.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Reply

#3
За ключа: http://volvoclub-bg.com/forum/showthread.php?tid=25834
Reply

#4
Благодаря за бързите отговори, за проблема с ключа съм намислил да го сменя с такъв втора употреба като се надявам той да е читав, доколкото разбрах не са необходими никакви настройки само се сменя "гнездото" на ключа. А за турбината в един сервиз ми казаха че след демонтирането й се изпраща в София за диагностика и евентуален ремонт.
след което си я връщат на място.
гр.Казанлък
Reply

#5
Здравей, колега картерните газове също са причина за омасляване по тръбите и да имаш масло в интеркулера, също така да ти е омаслена и дросел клапата направи хубава проверка и след това си направи извод. Успех!!!
Reply

#6
Възможно ли е от картери газове да се образуват направо капки масло по всмукателнитя колектор?С една диагностика дали ще се изясни от къде е проблема?Чудя се ако вината е в турбината дали да я рециклиран или да търся втора употреба

Ето го и мястото което се омаслява,в долната ми част се образуват капчици масло.

   
Reply

#7
Не само, че е възможно тези капки да са от картерните газове ами са си точно от тях.
Reply

#8
Картери газове казвате ок, но как.Как да разбера че проблема е в ЕГР а не в турбината.Като цяло разлика във вървежа на колата няма, не се чуват някакви шумове от турбината(поне аз не чувам такива се).
Reply

#9
Няма турбо което да не омаслява. Перката се върти на 150-200к оборота. Просто скобите на маркучите държат здраво и не пропускат маслото.. до един момент. За това човек разбира за "теча" чак когато някоя скоба изпусне (или се спука маркуч/кулер) и си мисли, че турбото се е строшило. След като няма шумове, спад в мощността или какъвто и да е проблем, ако е на удобно място, майстора* ти да хване оста на перката и да провери за аксиален луфт и ако има такъв (и/или голям радиален) тогава рециклирай турбото, щом искаш. Ако ли не - карай докато не се появи реален проблем.

В комбинация, както казаха колегите, през картерната вентилация също влизат капки масло. А ЕГР-а е за друго, не картерните..
Reply

#10
Забравих да спомена нещо много важно което ме насочва към теч на масло от турбината. Една сутрин след около 10км каране завъртам ключа да я изгася и тя вместо да изгасне започна да трака  хлопа и пуши, това продължи около 10 дек. макс.Чувал съм че при такива ситуации маслото изгаря в цилиндрите като развърта турбината,тя от своя страна вкарва още повече масло и кислород в цилиндрите и по този начин се развъртат много високи обороти
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)