This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Историята по изграждане на най бързото Volvo в БГ.
#1
Две години упорит труд,много четене,много нерви и един прекрасен рзултат.
Всичко това не без любезното съдействие на съфорумци,Приятели и фенове на марката.
Много от Вас вече познават колата на живо,но си е редно да има и тема в този форум,защото именно това е Нашият форум.
Коата в момента е 420 коня на колела,460 нютонметра.От 0-100 км/ч е за 4,3 секунди,а за 500 метра развива 238 км/ч.
Доказано с G-Tech измервания и дино графики.
Посках ги и го постигнах.Постигнах и повече,слагайки уникален спортен компютър,който има 3 работни карти.Нормален режим за приджижване по пътищата,тренировъчен режим със завишени параметри на надув и контрол и спортен режим за писта с максимални параметри,контролирани от 4 ри датчика за детонация в ДВГ.
След всички конверсии,колата успешно премина Технотест,има сертификат и от Министерството на транспорта,променихме и регистрацията в КАТ.Получи и TUV сертификат и може да се движи свободно на всякъде в БГ и по светът.


Прикачени файлове Миниатюри
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
Цитирай
Thanks given by:
#2
Ultimate sleeper - искам я, но моля за мен да е без лепенките за да е съвсем под прикритие Wink ... страхотно е станала и огромно евала за труда и професионалната работа

Sent using Tapatalk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Изображение: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Цитирай
Thanks given by:
#3
Като фен на марката получавам душевен екстаз от такива новини и гледки.
Поздравления, Вальо.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Цитирай
Thanks given by:
#4
Ааааа виждам,че си градски-ако нямаш нищо против дай ми координати на лични с молба само да ме повозиш Big Grin  Живея в чужбина,но през отпуските може да ми направиш кефа па после почерпката от мен покрай плажа Cool 
Евалла за хъса !
Цитирай
Thanks given by:
#5
(08-31-2019, 06:58 AM)ivobivo написа: Ultimate sleeper - искам я, но моля за мен да е без лепенките за да е съвсем под прикритие Wink ... страхотно е станала и огромно евала за труда и професионалната работа

Sent using Tapatalk

Винаги може да я имаш,но цената може категорично да Те спре...Проекта до тук,със личният ми труд,трудът на Приятелите ми и да не забавим най-вече спонсорите надминава 32 евра.
Какво прави толкова скъпа колата :
- Пълна ревизия на шаси по отношение на стареене и ръжда;
- Двигател подкован за мощност до 700 коня.(рейсингови бутала,сегменти,биели,лагери)
-Качествена спортна електроника;
- Колектори изпълнени до милиметър.(всеки един изпускател е с равни рамери на останалите);
-Генерация изцяло от неръждавейка,включително и спортните гърнета;
-Турбо пътища от дуралуминиева тръба+най добрите снадки;
- и ред други детайли,които се виждат от снимките...

Поздрави и ако имаш желание пиши,имам и резервен мотор в цената.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Цитирай
Thanks given by:
#6
Вальо, поздравления най-вече за желанието и възможността на този проект!
Возил съм се в колата и съм сигурен, че си я донастроил как си требе. Smile

Но много ми се иска клипче на пътя, как на предно прави 4.3 сек. от 0 - 100. Не на дино!

Ако наистина го прави имаш бутилка "Ардбег" от мен! Smile

Поздрави!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#7
(09-02-2019, 04:47 PM)bell написа: Вальо, поздравления най-вече за желанието и възможността на този проект!
Возил съм се в колата и съм сигурен, че си я донастроил как си требе. Smile

Но много ми се иска клипче на пътя, как на предно прави 4.3 сек. от 0 - 100. Не на дино!

Ако наистина го прави имаш бутилка "Ардбег" от мен! Smile

Поздрави!


Както казах,данните са от измервания на писта със G Teh - GPS уред,а не на дино стенд.До новите резултати,доведе спортното ока1ване,неговата правилна настройка,както и по големият надув на турбото(когато Те возих през март на пистата,надувът бе 0,7 бара,сега сме на 1,4 и разликата е убийствена).Колата тръгва от 2800 оборота,при смяна на предавките,оборотите почти не падат.

Скоро ще ма отново тестове на писта Калояново и може спокойно да носиш бутилката,малко хайвер(може и тарама,не сме махнаджии)...
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Цитирай
Thanks given by:
#8
Газ ще слагаш ли? Smile)))) Бъзик. Поздравления, за желанието и възможностите.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Цитирай
Thanks given by:
#9
Поздравления колега за хвърлените пари.но явно ги и маш доста в  излишък понеже за мен това са пари на вятъра.За мен си и избрал съвсем неподходящо купе и с него едва ли това ще е най-бързото Волво тези показания от 4.3сек.до 100км/ч.си залагам главата че с предно само нема да ги постигнеш.Трябваше да се ориентираш към купето S/V40 T4 доста е по-лекичко и аеродинамично.Познавам хора с такива Т4ки за който залагам няколко каси бири че ще ти скъсат г.....зо и на ускорение и на макс.скорост летящ старт на каквото дисциплина кажеш с тази щайга .Та само исках да ти кажа можеш само да си мечтаеш и верваш сам че твойто е и ще бъде най-бързото Волво. В момента в София даже има една такава Т4 на 500к.с. е.  ПОЗДРАВИ! Smile
Цитирай
Thanks given by:
#10
(04-29-2020, 06:14 AM)darin velev написа: . . .

Ебати коментара. Сигурен съм че на автора на темата.. и на всички останали хора по света им дреме дали за теб тия пари са хвърлени на вятъра или не.


Към автора на темата: колата изглежда много симпатично, обожавам дърти квадратни слийпъри. Хареса ми проекта, снимките, резултатите. Само ще те посъветвам да се въздържаш от реплики като "най-бързото в България", все пак не е 800 коня на гуми и моля те, не наричай Mega-та "уникален спортен компютър". Да беше сложил Motec, да си позволиш да избухнеш с тая реплика.

Колата изглежда и вярвам върви страхотно, нека е "щайга", просто гръмките изказвания винаги правят несериозно впечатление.

Поздрави!
4.4.. there is no replacement for displacement!
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)