Колега, истински ме развесели с поста си, най-вероятно информацията за модела си го получил от КГБ /клуб на готините баби/, иначе не мога да си представя човек, имащ макар и бегло понятие от марката и модела да ти надрънка такива откровени глупости. Сега сериозно:
1. Автомата е японски, най-важното е да е обслужван навреме и ще ти служи дълго и безпроблемно.
2. Ако двигателят е D4, то тогава мощността му би трябвало да е 177 или 180 к.с., D3 е 163 коня. Разликата между тях през 2013 г. е кубатурата - първият е 2400 кубика 5 цилиндров, докато вторият е 2000 кубика също петак. Определено с този мотор не можеш да се надбягваш с Ферари, но си навървява прилично. Интересно ми е многознайковците, с които си разговарял какво ще кажат тогава за Мицубиши Аутлендър с двигател 2000 кубика 140 к.с. на Фолксваген - карал съм такова нещо сума време и знам много добре какво е.
3. Най-важното - като гледаш колата, вземи със себе си и човек, който наистина има представа от диагностика на Волво, на я провери софтуерно и да знаеш каква котка си избрал от чувала.
1. Автомата е японски, най-важното е да е обслужван навреме и ще ти служи дълго и безпроблемно.
2. Ако двигателят е D4, то тогава мощността му би трябвало да е 177 или 180 к.с., D3 е 163 коня. Разликата между тях през 2013 г. е кубатурата - първият е 2400 кубика 5 цилиндров, докато вторият е 2000 кубика също петак. Определено с този мотор не можеш да се надбягваш с Ферари, но си навървява прилично. Интересно ми е многознайковците, с които си разговарял какво ще кажат тогава за Мицубиши Аутлендър с двигател 2000 кубика 140 к.с. на Фолксваген - карал съм такова нещо сума време и знам много добре какво е.
3. Най-важното - като гледаш колата, вземи със себе си и човек, който наистина има представа от диагностика на Волво, на я провери софтуерно и да знаеш каква котка си избрал от чувала.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Volvo S60 2.4D