09-19-2019, 10:21 AM
(09-18-2019, 09:43 AM)STEW Wrote: Колега, истински ме развесели с поста си, най-вероятно информацията за модела си го получил от КГБ /клуб на готините баби/, иначе не мога да си представя човек, имащ макар и бегло понятие от марката и модела да ти надрънка такива откровени глупости. Сега сериозно:
1. Автомата е японски, най-важното е да е обслужван навреме и ще ти служи дълго и безпроблемно.
2. Ако двигателят е D4, то тогава мощността му би трябвало да е 177 или 180 к.с., D3 е 163 коня. Разликата между тях през 2013 г. е кубатурата - първият е 2400 кубика 5 цилиндров, докато вторият е 2000 кубика също петак. Определено с този мотор не можеш да се надбягваш с Ферари, но си навървява прилично. Интересно ми е многознайковците, с които си разговарял какво ще кажат тогава за Мицубиши Аутлендър с двигател 2000 кубика 140 к.с. на Фолксваген - карал съм такова нещо сума време и знам много добре какво е.
3. Най-важното - като гледаш колата, вземи със себе си и човек, който наистина има представа от диагностика на Волво, на я провери софтуерно и да знаеш каква котка си избрал от чувала.
Колега, ще си позволя да внеса лека корекция:
1. Има D4 163кс (5 цилиндров) - моята е с такъв двигател. От първите фейслифт коли, в края на 2013г.
2. Това дали е 4, или 5 цилиндров зависи от това, дали е 4х4, а не от абривиатурата, т.е. напр. D4 на предно е 2000куб (4 цил), а D4 4х4 е 2400куб (5 цил).
3. D3, D4, D5 е означение единствено за мощност от съответната моделна година, като за коментирания D4 мощностите за това поколение са - 163, 181, 190кс.
Относно колата генерално - за мен е фантастична. Управление, комфорт, динамика, сигурност - повече от задоволително, поне за моите нужди.
Пет цилиндровия дизел - уникален звук, много еластичен и учудващо икономичен (ако си кротък шофьор особено).
Жалко, че еко пародиите не позволяват вграждането му в новите модели на марката.
Ако сега трябва пак да избирам, категорично не бих се колебал и за секунда, отново ще се спра на XC60.