The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
инфо за разхода

#1
Здравейте,

Моля за инфо- от някой със сходни ТТ данни/

В40 96г. 1,8см3 115к.с. АГУ с ламбда контрол

Та въпросът ми е следният за разхода.
Със 18,54л. газ от така наречената блу форс газ съм минал 157км.
от които 107 извънградско- с по-тежък десен крак.
Простата сметка показва- 11,81л/100км. смесен цикъл
Към предното условие трябва да добавя, че градското ми е около 2.2
км. на ден/по 1.1 км. в посока/. С две думи колата почти е достигнала работната си температура, когато трябва да я изгася.
Аз си мисля че е добре но ако някой може да сподели как е при него ще съм му много благодарен.
Прилагам и интересен файл за всичи с АГУ от S и V серията.
Reply

#2
Здравейте,

Моля за инфо- от някой със сходни ТТ данни/

В40 96г. 1,8см3 115к.с. АГУ с ламбда контрол

Та въпросът ми е следният за разхода.
Със 18,54л. газ от така наречената блу форс газ съм минал 157км.
от които 107 извънградско- с по-тежък десен крак.
Простата сметка показва- 11,81л/100км. смесен цикъл
Към предното условие трябва да добавя, че градското ми е около 2.2
км. на ден/по 1.1 км. в посока/. С две думи колата почти е достигнала работната си температура, когато трябва да я изгася.
Аз си мисля че е добре но ако някой може да сподели как е при него ще съм му много благодарен.
Прилагам и интересен файл за всичи с АГУ от S и V серията.


Attached Files
.pdf   VolvoBiFuelBrochureMay2003.pdf (Size: 830.14 KB / Downloads: 649)
Reply

#3
Не знам дали имаш на идея до колко зависи разхода от "Тежеста на крака" която не си дефинирал, но това което знам е че не би трябвало да надвишава с 10%(малко повече или по-малко в зависимост от настройката) разхода на бензин при еднакви други условия.
Това би трябвало да ти е критерия.
Reply

#4
Не знам дали имаш на идея до колко зависи разхода от "Тежеста на крака" която не си дефинирал, но това което знам е че не би трябвало да надвишава с 10%(малко повече или по-малко в зависимост от настройката) разхода на бензин при еднакви други условия.
Това би трябвало да ти е критерия.
Reply

#5
Е да ама нали видя какъв разход дават от Волво за фабричните им АГУ-та които според брошурата са ГИ- Този файл не съм го прикачил, ето го и него.
Та моето мнение е че разхода ми е приемлив.
Защото пак според брошурата на Волово за двугоривните им автомобили преразхода на газ спрямо бензина е
градско- + 26,5%
извънградско + 32,2%
смесен цикъл + 28,3%
...
П.П. Имам аналогичен файл и за метанови АГУ.
Reply

#6
Е да ама нали видя какъв разход дават от Волво за фабричните им АГУ-та които според брошурата са ГИ- Този файл не съм го прикачил, ето го и него.
Та моето мнение е че разхода ми е приемлив.
Защото пак според брошурата на Волово за двугоривните им автомобили преразхода на газ спрямо бензина е
градско- + 26,5%
извънградско + 32,2%
смесен цикъл + 28,3%
...
П.П. Имам аналогичен файл и за метанови АГУ.


Attached Files
.pdf   LPG-MY2002.pdf (Size: 101.31 KB / Downloads: 410)
Reply

#7
Ако наистина е така то ти току що ме отказа да се заглеждам по В70 БИФюел. Нямам представа от къде се получава тази разлика.
Това което аз знам(от личен опит и мнения на колеги) е около 10%.
При ГИ почти 1:1 спрямо бензин.
Reply

#8
Ако наистина е така то ти току що ме отказа да се заглеждам по В70 БИФюел. Нямам представа от къде се получава тази разлика.
Това което аз знам(от личен опит и мнения на колеги) е около 10%.
При ГИ почти 1:1 спрямо бензин.
Reply

#9
Аз съм с газова инжекция с мотор 140 к.с. и мога да кажа, че много зависи от това как я караш.
Засичайки по борд комп. разхода е 11-13 градско като карам леко и е в зависимост колко ще вися по светофарите /за София/.
Извънградско до 120 км/ч. - 7-8. Ако я настъпя със 160 отивам на 13-14.
С две думи - ако искаш да ти е икономична не я настъпвай.
Volvo 460 GLE 1.8 i 1994 --> Volvo s40 2.0 i 1999
[Image: line.gif]
Reply

#10
Аз съм с газова инжекция с мотор 140 к.с. и мога да кажа, че много зависи от това как я караш.
Засичайки по борд комп. разхода е 11-13 градско като карам леко и е в зависимост колко ще вися по светофарите /за София/.
Извънградско до 120 км/ч. - 7-8. Ако я настъпя със 160 отивам на 13-14.
С две думи - ако искаш да ти е икономична не я настъпвай.
Volvo 460 GLE 1.8 i 1994 --> Volvo s40 2.0 i 1999
[Image: line.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)