Posts: 10
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2019
Reputation:
0
Здравейте колеги, нов член съм на форума и нов собственик на Volvo S40 II 2.0 TDI от около седмица, като цяло съм много доволен от колата, като изключин разбира се дребните неща, които са се появили с времето, все пак, си купих нова кола, втора употреба.
Имам въпрос относто ускорение - до 2100-2200 оборота колата е много тромова, след това буквално те удря в гърбя и ускорява, което на мен не ми харесва толкова много, карал съм BMW и Peugeot дизели сякаш при тях ускорението беше по-плавно. Може би с компютър трябва да се регулира по-рано да се включи турбото или може би това ускорение е съвсем нормално.
Искам да попитам дали при всички Volvo S40 2.0 TDI ускорението е така?
Posts: 10
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2019
Reputation:
0
Безаварийно колега! Аз съм с c30 с 2.0 136к.с. при мен е по същия начин. Не знам дали има оправия, но мен ме кефи, все пак говорим за ускорение. Хубаво е когато има такава тяга да те изстреля особено когато изпреварваш. За мен всичко си е ОК и не мисля, че трябва да те притеснява нещо!
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
Разрови се в нета и виж кога се включва турбото.
ex XC90
Posts: 10
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2019
Reputation:
0
Ясно, няма място за притеснение тогава
Posts: 10
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2018
Reputation:
0
Честито колега, дано те радва дълги години! Моята е същата, S40 2.0D 136. При мен въпросният турбо ритник започва някъде при 1600-1700 оборота. Нормално е колата да скача рязко, но според мен 2200 оборота е късно предвид факта, че говорим за турбо с променлива геометрия. Ако имаш възможност, закарай я да я погледнат, защото има някакъв шанс и да ти е позапекла геометрията.
Posts: 65
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2016
Reputation:
0
(11-26-2019, 09:32 PM)Tsarski Wrote: Честито колега, дано те радва дълги години! Моята е същата, S40 2.0D 136. При мен въпросният турбо ритник започва някъде при 1600-1700 оборота. Нормално е колата да скача рязко, но според мен 2200 оборота е късно предвид факта, че говорим за турбо с променлива геометрия. Ако имаш възможност, закарай я да я погледнат, защото има някакъв шанс и да ти е позапекла геометрията. Същата кола, която се държи по същия начин и бих дал същия съвет.
Posts: 10
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2019
Reputation:
0
(11-26-2019, 09:32 PM)Tsarski Wrote: Честито колега, дано те радва дълги години! Моята е същата, S40 2.0D 136. При мен въпросният турбо ритник започва някъде при 1600-1700 оборота. Нормално е колата да скача рязко, но според мен 2200 оборота е късно предвид факта, че говорим за турбо с променлива геометрия. Ако имаш възможност, закарай я да я погледнат, защото има някакъв шанс и да ти е позапекла геометрията.
Случайно да е чипната колата, предишната ми кола беше чипната и турбото се включвате около 1500-1600, иначе преди това на около 2000
Posts: 10
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2018
Reputation:
0
(11-28-2019, 07:43 AM)volvo40 Wrote: (11-26-2019, 09:32 PM)Tsarski Wrote: Честито колега, дано те радва дълги години! Моята е същата, S40 2.0D 136. При мен въпросният турбо ритник започва някъде при 1600-1700 оборота. Нормално е колата да скача рязко, но според мен 2200 оборота е късно предвид факта, че говорим за турбо с променлива геометрия. Ако имаш възможност, закарай я да я погледнат, защото има някакъв шанс и да ти е позапекла геометрията.
Случайно да е чипната колата, предишната ми кола беше чипната и турбото се включвате около 1500-1600, иначе преди това на около 2000
Не е чипната със сигурност. 1600 са нормални обороти за включване на турбото, по принцип принцип 2000-2200 са обороти, при които се включва турбина с фиксирана геометрия.
Posts: 10
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2019
Reputation:
0
Честно казано, вече свикнах с колата и всичко е 6 точни
Posts: 4,840
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Почистване на МАП сензор и геометрията на турбината, правят чудеса при дизелите.
|