The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Голяма консумация на ток XC90

#1
Здравейте колеги,

Преди месец джипът ми беше в сервиз за малък ремонт и след престой от 4 дни акумулатора беше свален до 2v.
След това тестваха акумулатора на товарна вилка бош и ми казаха, че е в перфектно здраве.Днес замерихме консумацията при затворен джип и тя е 2.2 ампера, което според мен е много.
Може ли някой да сподели колко е нормалната консумация.
Благодаря.
Reply

#2
Консумацията трябва да е микроампери до няколко милиампера 10мин след като се махне ключа.
2.2А са прекалено много.
Какво са правили в сервиза?
Reply

#3
Масла и биалетка.
Имах предвид, че преди това не съм оставял джипа за толкова дни.
Нямам видимо нищо монтирано допълнително.

Да не би аз да не меря правилно.
Откачам плюса и едната сонда на акумулатора, другата на клемата до 30-40 секунди,че толкова препоръчват на мултицета.
Reply

#4
Интересно.
При 100Ah акумолатор 2.2А означава около 45 часа, при напълно зареден акумолатор.
Пробвайте да измерите тока 10мин след като заключи втори път .
Reply

#5
Утечка на автомобил се мери по следния начин: разкача се минусовата клема от акумулатора към корпуса и между минусовата клема и кабела към корпуса се свързва Мултимер в режим на измерване на Ампери/най добре прибора да е с автоматичен обхват, т.е да не се избира колко А да мери, ако няма такъв, правилото е да се сложи на максимален обхват и постепенно да се намаля, докато се появи показание/. Нормалната утечка е от порядъка на 50 - 90 мА/мили ампера/, т.е ако прибора е на обхват Ампери - трябва да показва 0, 05 -до 0,09. Трябва да се има предвид, че в началото показанието ще е високо/затова прибора е на висок обхват в началото/ и трябва да се изчака поне 2,3 мин., тъй като през това време се прави саметест, проверява се аларма и пр. Теста се прави при заключен автомобил и включена аларма, като бутона на алармата на  предния капак се натиска принудително.
Reply

#6
Като цяло теорията е вярна, но на XC90 няма какво да се премери под предния капак защото акумолатора е в багажника. Бутон за алармата също няма да намерите под предния капак, това не е опел кадет с допълнително монтирана аларма. Smile
При заключване на колата трябва да се изчакат 10-15мин за да се приспят модулите{нищо не им се тества), едва след това се вземат под внимание показанията на ампермера. В рамките на тези 10-15 минути след deadlock-a е нормално да има няколко ампера консумация. След това трябва да падне под 10ma(не съм сигурен, конкретната цифра ще я видя в ВИДА след малко).
Reply

#7
Т.е. да държа свъзан за 10-15 мин мултицета между клемата и акумулатора ли?Няма ли опасност така да изгори?
Reply

#8
(11-28-2019, 07:09 PM)didosman Wrote: Т.е. да държа свъзан за 10-15 мин мултицета между клемата и акумулатора ли?Няма ли опасност така да изгори?

Какъв е мултицета?
Ако има обхват 10 или 20А не би трябвало да има проблем да стои 10-15мин. Ток-а е малък 2-3А.
Reply

#9
Любителски, но мисля пишеше 10 А max.
Ще пробвам, но има ли значение на плюса или минуса?
Reply

#10
(11-28-2019, 07:33 PM)didosman Wrote: Любителски, но мисля пишеше 10 А max.
Ще пробвам, но има ли значение на плюса или минуса?

Няма, но от гледна точка на безопастност по добре минуса. Закрепи добре сондите за да не получава искрене или лош контакт.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)