The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Диагностика на ХС 90

#21
Днеска едно майсторче ще я погледне.
ако не тояга.
А другия колега дето не работил в мото пфое да му кажа:
1. Със едно волво S80 във Италия ми гръмна маркуч на турбото за високото налягане. Във местния дилър казаха че могат да ми го доставят до една седмица, понеже точно в момента го нямало на склад. Аз трябваше да си ходя и си я докарах така колата. От любопитство питах колко струва маркуча.
Оказа се че е тука е по скъп а труда за поставянето е горе долу същия. Крайния резултат е че в Италия ми беше по евтино да го сменя. И щяха да ми го сменят за половин час.А тука който си е оставял кола там знае колко седи
2. за мото пфое помолих да не говориме.Smile
Извинявам се колеги Smile
ако можете помагайте
Reply

#22
Днеска едно майсторче ще я погледне.
ако не тояга.
А другия колега дето не работил в мото пфое да му кажа:
1. Със едно волво S80 във Италия ми гръмна маркуч на турбото за високото налягане. Във местния дилър казаха че могат да ми го доставят до една седмица, понеже точно в момента го нямало на склад. Аз трябваше да си ходя и си я докарах така колата. От любопитство питах колко струва маркуча.
Оказа се че е тука е по скъп а труда за поставянето е горе долу същия. Крайния резултат е че в Италия ми беше по евтино да го сменя. И щяха да ми го сменят за половин час.А тука който си е оставял кола там знае колко седи
2. за мото пфое помолих да не говориме.Smile
Извинявам се колеги Smile
ако можете помагайте
Reply

#23
zari Wrote:Днеска едно майсторче ще я погледне.
ако не тояга.
А другия колега дето не работил в мото пфое да му кажа:
1. Със едно волво S80 във Италия ми гръмна маркуч на турбото за високото налягане. Във местния дилър казаха че могат да ми го доставят до една седмица, понеже точно в момента го нямало на склад. Аз трябваше да си ходя и си я докарах така колата. От любопитство питах колко струва маркуча.
Оказа се че е тука е по скъп а труда за поставянето е горе долу същия. Крайния резултат е че в Италия ми беше по евтино да го сменя. И щяха да ми го сменят за половин час.А тука който си е оставял кола там знае колко седи
2. за мото пфое помолих да не говориме.Smile
Извинявам се колеги Smile
ако можете помагайте

1. щом е по евтино подържай си колата в италия това се казва пазарна икономика където ти изнася там ходиш.
2. и две майсторчета да го погледнат и не в тояга да отидеш а в сопа решението е едно. никой смъртен в софия (поне аз не познавам такъв, а повярвай ми аз познавам доста хора в този бизнес) не може да поправи това CD ако е чейнджар само удължаваш агонияра Big Grin

приятно търсене на майстор

P.S. момчетата от тояга да не обидят знам че и тан са доста добри специалисти. аз лично познавам двама.
Reply

#24
zari Wrote:Днеска едно майсторче ще я погледне.
ако не тояга.
А другия колега дето не работил в мото пфое да му кажа:
1. Със едно волво S80 във Италия ми гръмна маркуч на турбото за високото налягане. Във местния дилър казаха че могат да ми го доставят до една седмица, понеже точно в момента го нямало на склад. Аз трябваше да си ходя и си я докарах така колата. От любопитство питах колко струва маркуча.
Оказа се че е тука е по скъп а труда за поставянето е горе долу същия. Крайния резултат е че в Италия ми беше по евтино да го сменя. И щяха да ми го сменят за половин час.А тука който си е оставял кола там знае колко седи
2. за мото пфое помолих да не говориме.Smile
Извинявам се колеги Smile
ако можете помагайте

1. щом е по евтино подържай си колата в италия това се казва пазарна икономика където ти изнася там ходиш.
2. и две майсторчета да го погледнат и не в тояга да отидеш а в сопа решението е едно. никой смъртен в софия (поне аз не познавам такъв, а повярвай ми аз познавам доста хора в този бизнес) не може да поправи това CD ако е чейнджар само удължаваш агонияра Big Grin

приятно търсене на майстор

P.S. момчетата от тояга да не обидят знам че и тан са доста добри специалисти. аз лично познавам двама.
Reply

#25
Пич много си отворен а и почваш да нарушаваш добрия тон.
Във МП не пожелаха нито да го погледнат нито да им обясня какво му е.
Казах имам проблем със ЦДто и те ми викат ехидно еми ново брат, ако искаш си запиши час остави колата и така нататъка на Мп простотиите.
И като казваш че "И" в тояга имало специалисти ми става смешно.
Оставам въпроса отворен, ако сметнете че е излишна понеже само МП има на тоя свят а изтриите
Reply

#26
Пич много си отворен а и почваш да нарушаваш добрия тон.
Във МП не пожелаха нито да го погледнат нито да им обясня какво му е.
Казах имам проблем със ЦДто и те ми викат ехидно еми ново брат, ако искаш си запиши час остави колата и така нататъка на Мп простотиите.
И като казваш че "И" в тояга имало специалисти ми става смешно.
Оставам въпроса отворен, ако сметнете че е излишна понеже само МП има на тоя свят а изтриите
Reply

#27
извинявай ако съм те обидил с нещо!!! но както казах в първият си пост решението е само едно. а дали съм отворен не мога да кажа могат да кажат другите. наистина МП не са единствен на този свят има още доста дилъри на волво но не са в българия камоли в софия давам ти пример в москва има точно 16 дилъра. така че ако искаш да си решиш проблема в рамките на страната знаеш къде да отидеш.

нищо не каза за майсторчето и посещението в тояга??? Big Grin

да те открехна на нещо друго цената от 350лв. е за рециклирано (в заводски условия) CD чисто новото е 1500-2000лв. но рециклираното е с гаранцията на ново само че плащаш 1/5 от цената.

и друго ако пак ти се струва много 350лв. отиди в произволен дилър на автомобили и попитай за цената на заводско радио да видим какво ще ти кажат. но подбери кола от сущия клас.
Reply

#28
извинявай ако съм те обидил с нещо!!! но както казах в първият си пост решението е само едно. а дали съм отворен не мога да кажа могат да кажат другите. наистина МП не са единствен на този свят има още доста дилъри на волво но не са в българия камоли в софия давам ти пример в москва има точно 16 дилъра. така че ако искаш да си решиш проблема в рамките на страната знаеш къде да отидеш.

нищо не каза за майсторчето и посещението в тояга??? Big Grin

да те открехна на нещо друго цената от 350лв. е за рециклирано (в заводски условия) CD чисто новото е 1500-2000лв. но рециклираното е с гаранцията на ново само че плащаш 1/5 от цената.

и друго ако пак ти се струва много 350лв. отиди в произволен дилър на автомобили и попитай за цената на заводско радио да видим какво ще ти кажат. но подбери кола от сущия клас.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)